Przesunięty przez: Gene 01-06-2009, 14:58 |
[2.5 TD] Spalony komputer |
Autor |
Wiadomość |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 26-01-2009, 19:17 [2.5 TD] Spalony komputer
|
|
|
mam pajero 2,5 TD z 2006 roku i cos jest nie tak z silnikiem, mianowicie w ogole nie chce odpali. Probowalem juz chyba wszystkiego (samostart, na holu) i dalej nic. Paliwo jest na 100% dostarczane do silnika, wtryski tez sa ok. Wydaje mi sie ze to cos z wlektronika bo pare rzeczy robi zwarcia i wywala bezpieczniki jak np. oswietlenie kabiny, klimatyzacja i pare innych drobiazgow. dodam jeszcze ze auto stalo nie odpalane okolo roku. czy ktos mial moze podobne problemy? z pomoc z gory dziekuje |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 01-06-2009, 14:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 26-01-2009, 20:15
|
|
|
Może zaworek odcinający w pompie wtryskowej? Przyczyn może być wiele. |
_________________
 |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 26-01-2009, 20:48
|
|
|
PiotrC napisał/a: | Może zaworek odcinający w pompie wtryskowej? Przyczyn może być wiele. | a gdzie ten zaworek sie znajduje? |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 26-01-2009, 21:41
|
|
|
Z tylu pompy u gory jest zlacze elektryczne tego zaworku, dochodzi jeden kabelek.
Jak poluzujesz nakretki na wtryskach i przy kreceniu psika to raczej nie zaworek |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 27-01-2009, 17:27
|
|
|
Faraonix napisał/a: | Z tylu pompy u gory jest zlacze elektryczne tego zaworku, dochodzi jeden kabelek.
Jak poluzujesz nakretki na wtryskach i przy kreceniu psika to raczej nie zaworek |
Tak jak pisze Kolega. Zaworek możesz łatwo sprawdzić. Odepnij kabelek i podłączaj go do plusa akumulatora. Jak będziesz słyszał cykanie, to działa/ na 90%/
Pozdrawiam
[ Dodano: 27-01-2009, 17:31 ]
A jak "cyka" zaworek, to może być jeszcze spalona stacyjka. Wówczas podłącz zaworek na stałe do plusa aku i spróbuj odpalić. |
|
|
|
 |
suchy95
Nowy Forumowicz suchy95
Auto: Pajero Sport 2,5td 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 13 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 27-01-2009, 18:59
|
|
|
witam,kolego nie szukaj zaworu, bo i tak go nie znajdziesz,jest on schowany z tylu pompy i zabezpieczony oslona, ktora jest przykrecona za pomoca sruby samozrywalnej po to aby nikt tobie auta nie odpalil poprzez podlaczenie plusa do tego elektrozaworu,jest to element wykonawczy immobilizera,proponuje zakupic PLAK do czyszczenia deski rozdzielczej i popsikac nim do kolektora ssacego,oczywiscie odlacz waz miedzy intercoolerem a tym kolektorem,popsikaj w kolektor ssacy i idz odpalac auto,nie czekaj az swiece zgasna,pal od razu, jezeli odpali na chwilke to znaczy ,ze z motorem jest wszystko w porzadku,a wina jest w ukladzie zasilania paliwem,immobilizerem ,brakiem paliwa itp, ps.te bezpieczniki ktore ci wywala moga swiadczyc o spieciu wlasnie w immo,ale na poczatek sprawdz z tym PLAKIEM i juz bedziemy wiedziec wiecej.pzdr |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 27-01-2009, 21:37
|
|
|
witam co do plaka to nigdy tego nie stosowalem za to probowalem na samostarcie i nic. uklad paliwowy tez jest na 100% sprawny tak jak caly silnik i jego podzespoly. coprawda silnk odpala ale tylko na holu i trzyma w obroty w granicach 500 (nie wiem dokladnie bo zegary tez nie zyja ) silnik ma kompresje i jest napewno sprawny. mysle ze to wina kompytera, ktory ma pewnie milion bledow bo jak juz wczesniej pisalem samochod stal nie odpalany ponad rok wiec rozne cuda mogly sie wydazyc. jutro wsadze go na lawet i podjade do serwisu moze tam im sie uda go odpalic... oby, napisze o efektach co bylo przyczyna |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
lisek116
Nowy Forumowicz
Auto: pajero sport 2,5 2002r
Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 10 Skąd: radzymin
|
Wysłany: 13-02-2009, 12:51
|
|
|
ja mysle ze to elektryka alarm , albo immo. |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 13-02-2009, 16:19
|
|
|
udało sie uruchomić sporta, okazało się, ze komputer był spalony, ktoś kiedyś najprawdopodobniej odwrotnie podłączył klemy do akumulatora i spalił komputer sterujący i panel sterowania klamtyzacją, która robiła mase zwarć. Ale juz wszystko ok i pojarka smiga:) |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-02-2009, 17:10
|
|
|
no i gitara |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|