Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 18:20
powtorka z rozrywki? zacisk..
Autor Wiadomość
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2006, 17:13   powtorka z rozrywki? zacisk..

nie wiem czy to po prostu pech czy co.. jakies 2-3 miesiace temu pisalem o tym ze zacisk mi nie odbijal;( przeczyscilem go, posmarowalem i jak nowy. Swieta ida a owy zacisk znow to samo:( mechanik stwierdzil ze tak to juz jest z zaciskami ze jak sie zaczynaja psuc to szybciej czy pozniej powraca usterka.. nic nie da sie zrobic.. trzeba nowego kupowac?:(
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-12-2006, 17:53   

.... bo to złe zaciski były.... ;)
Mitsu wprowadziło je w 1984 roku i produkowało do 1998 w prawie niezmienionej formie.......co nie oznacza, że były to udane konstrukcje. W mocniejszych autach zaciski były sensowne, większe tarcze i było w zasadzie OK.... w słabszych niestety było słabo - zaciski się zacierają, tarcze krzywią, ogólnie są to zwalniacze, nie hamulce.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2006, 18:56   

Bartek: no tak jak narazie tarcze zyja.. ale co z tymi zaciskami.. znasz jakas magiczna metode? czy pozostalo mi co 2 miesiace kolo scigac i naprawiac/ tudziez 200zl za glupi zacisk uzywany:P
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 15-12-2006, 07:43   

Zakup używki mija się z celem..... lepiej za te same pieniądze kup ORYGINALNY zestaw naprawczy, POPRAWNIE zamontuj i co 15 000 km smaruj prowadnice - na jakiś czas wystarczy.

Tarcze żyją, bo masz 2.0 - w 2.5 przedliftowym nie jest tak słodko ;)

[ Dodano: 15-12-2006, 07:48 ]
ps. w domu sprawdzę nr części - tych zestawów jest kilka - potrzebujesz największy (prowadnice, uszczelnienia tłoczka i tłoczek)

ps2. oczywiście na oba zaciski - po wymianie różnica siły hamowania może się pojawić
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2006, 10:10   

oo bylbym CI wdzieczny:)) kupie i zrobie zeby miec wreszcie chociaz troche spokoju z tym:)
 
 
spox73
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2007, 11:28   

Mam to samo. W zeszłym roku prawie odpaliłem koło. Właśnie wróciłem od mechanika bo znowu nie chciały odbić. Zrobiły się małe wżerki w tłoczku i trzeba wymienić zacisk. Głównie to problem tłoczka. Może ktoś ma opylić taki tłoczek w dobrym stanie, tzn ma byc jak lustro;)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-01-2007, 11:36   

Wymienić trzeba tłoczek - na NOWY.......Razem z gumkami i będzie OK
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mandro33 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-06-2008, 21:35   

lewy przedni tłoczek w zacisku zapieczony-po wyjęciu tłoczka okazało sie że ma wżery na szczęście na poczatku co wskazuje że w miare ścierania sie klocków tłoczek wychodząc do przodu minie przylgnie z uszczelniaczem,ale nie o to mi chodzi a mianowicie chce wymienić same tłoczki (zestaw uszczelniacz,osłonka sprezyna mam)Czy same tłoczki sa w sprzedazy jaka cena ,firma itd.POZDRAWIAM.

[ Dodano: 07-06-2008, 22:32 ]
Chyba trzeba będzie napisać nowy temat o zaciskach-żadnej odpowiedzi.
_________________
DARIO
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 08-06-2008, 21:49   

Własnie jestem po małym remoncie m.in. zacisków. Co prawda nie miałem żadnych problemów z nieodbijającym tłoczkiem a wymieniałem komplet wszystkim gum ochronnych oraz oringu. W jednym zacisku tłoczek ma u mnie lekkie wżery, prawdopodobnie powodowało to minimalny wyciek płynu z tego zacisku. Po gruntownym wyczyszczeniu wszystkiego co się dało, przede wszystkim SAMOREGULATORÓW , łacznie z wszelaką zalegającą rdzą na zaciskach itp, przesmarowaniem wszystkiego złożyłem całość do kupy i auto w końcu zaczęło hamować, wyciek zniknął.
W przypadku, kiedy nie odbija tłoczek proponowałbym zrobić to co ja. Nie warto chyba postawić na samo czyszczenie i smarowanie. Jeżeli tłoczek się zaciera, może to oznaczać, że gdzieś dostaje się brud i najprościej kupić reperaturki i wszystko wymienić. Koszt kilkanaście złotych na jeden zacisk. Nie wiem jaki jest koszt tłoczka, jeżeli niewielki również bym go wymienił ewentualnie wstrzymałbym się do momentu, kiedy usterka sie powtórzy.
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
mandro33 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 68
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-06-2008, 22:07   

Ja wlaśnie po wymontowaniu wyczysciłem zacisk ,tłoczek założylem komplet oslonek i uszczelniacz i wszystko mlaska z tym że martwią mnie wzery na tłoczku które mogą się pogłębiac i dlatego chcę się przymierzyć do zakupu samych tłoczków - nie wiem czy są zamienniki czy warto takowe zakupic i w jakiej cenie.
_________________
DARIO
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 09-06-2008, 09:26   

No ja narazie swój zostawiłem taki jaki był, czyli z niewielkimi wżerami, zobaczę co z tego wyjdzie. Myślę, że jeżeli jest teraz dobrze zabezpieczony przed brudem itp (nowe gumy) to nie powinno się do powiększać. Stare osłony miałem już dziurawe. Jakbyś się dowiedział ile kosztują tłoczki to daj znać.
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-02-2009, 10:38   

Ursus napisał/a:
Jakbyś się dowiedział ile kosztują tłoczki to daj znać.

Z samymi tłoczkami przed liftem nie wiem czy jest tak różowo , ale jak się dowiedziałam są dostępne kpl. zaciski jednotłoczkowe w cenie 270 zł/szt. po oddaniu starego ale nie uszkodzonego zewnętrznie , lub 380 zł/szt bez oddawania . Ja nie bawiąc się w naprawę po 11 latach od dnia produkcji modelu i 2-ch regeneracjach tego samego tłoczka zacisku po przebiegu 20kkm zdecydowałam się na zakup. :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
pelasio 
Forumowicz


Auto: pajero '01 3.5 v6 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 81
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-02-2009, 12:14   

A gdzie można dostać zaciski jednotłoczkowe? Ja szukałem u siebie i tylko są zestawy naprawcze... Można jakiś namiar?
_________________
Pelasio
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-02-2009, 13:49   

pelasio napisał/a:
A gdzie można dostać zaciski jednotłoczkowe? Ja szukałem u siebie i tylko są zestawy naprawcze... Można jakiś namiar?

Są dostępne w >>>all-parts<<< i cena tak jak wyżej.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.