Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt 1,6 CA0 - jak go usprawnić?
Autor Wiadomość
Przemo1979 
Nowy Forumowicz

Auto: CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 12
Skąd: Czewa
Wysłany: 22-02-2009, 19:02   

No to może silnik V6, dobrze mówie? :wink:
Np. takie cuś:
http://cgi.ebay.co.uk/MIT...trkparms=66%3A2 :D
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2009, 00:08   

odchudzenie colta to napewno nie wywalenei tylnej kanapy i na tym koniec.

Chyba Hubeert pisał kiedys ze bardzo dużo waży cały deska rozdzielcza, dmuchawy itd itd.

Rok temu usunałem tylne siedzenia - podczas ich wyciagania, zauważyłem ze ważą tyle co nic, chyba moje poduszki w łóżku ważą więcej, ale wyciagnalem, położylem wykładzine i niestety poza większym szumem w środku nie było żadnych efektów.

Obiektywnie patrząc taka kanapa to może 10, no max 20 kg (chociaż wątpie ze az tyle),
wiec na dobra sprawe to równie dobrze można i siebie odchudzić, bo taka sama różnica będzie miedzy kims kto waży 95 kg a 100 :)

p.s niby nie napisalem super konkretów, ale takie male ostrzeżenie dla osób napalających sie na lepsze usiągi przez wyciagniecie tylnych siedzeń. Może jak sie zrobi ciepło to zważe je ile dokłądnie ważą.
 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-02-2009, 00:12   

że się podepnę pod temat...

mam pytanie czy dało by radę wychudzić colta do 550kg ?? wiem może dla was to głupie pytanie ale myślałem nad zrobieniam prawka B1...
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-02-2009, 00:16   

pawliku napisał/a:
mam pytanie czy dało by radę wychudzić colta do 550kg ??

nie da sie...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-02-2009, 00:22   

rosomak1983 napisał/a:
pawliku napisał/a:
mam pytanie czy dało by radę wychudzić colta do 550kg ??

nie da sie...
hmm a ile colt waży tak apropos ??
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23-02-2009, 00:23   

ok 1000kg :wink:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-02-2009, 00:27   

Cezar napisał/a:
ok 1000kg
acha :shock: to bym z połowę samochodu wywalić musiał...
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2009, 09:37   

Warto sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik na chwilę obecną
trzeba podjechać na hamownię

jeśli nie jesteś pewny kiedy były wymieniane świece, filtr paliwa, przewody wysokiego napięcia to kup nowe. W tysiącu się zmieścisz a bankowo nie zaszkodzi :biggrin:

Można zrobić dolot i i ewentualnie pozbyć się kata(samo wywalenie kata u mnie dało niewiele 1KM, nie wiem jeszcze co dało wywalenie kata w połączeniu z dolotem)

Moim zdaniem urwanie 40kg z tyłu auta już odczujemy, do tego poprawią się starty.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-02-2009, 13:21   

pawliku napisał/a:
myślałem nad zrobieniam prawka B1...
Bez sensu 2x płacić za ten sam egzamin.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2009, 13:59   

karolgt napisał/a:
odchudzenie colta to napewno nie wywalenei tylnej kanapy i na tym koniec.


karolgt napisał/a:
Rok temu usunałem tylne siedzenia - podczas ich wyciagania, zauważyłem ze ważą tyle co nic,


Masz racje bo tez niedawno wykrecalem tylne siedzenia i faktycznie one praktycznie nic nie waza :P Ale jakby wywalil wszystkie plastiki, na miejsce szyb wstawil plekse, usunal wszystkie siedzenia i odchudzil takie elementy jak maska, klapa czy drzwi to cos by napewno poczul :P
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23-02-2009, 14:17   

tylna kanapa to 16,5kg... wazylem
pulka ok 1,5kg
decha ze spodu bagaznika ok 1kg
pelnowymiarowy zapas 14" 15kg
podnosnik na ok 3kg
fotel przedni z szynami ok 15kg
tylne pasy pewnie z 2kg

no i warto jezdzic na rezerwie :)
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 23-02-2009, 14:22   

Odchudzanie auta w stylu colt to poprsotu wywalenie srodka. Jesli sie ma 1.6 mamy wiecej mozliwosci:

Lecimy ze srodkiem wywalamy wsztko co popadnie (zapas, boczki wygluszenia- jest co drzec)
wycinamy szyby wnitowujemy plexe zamiast tylnij klapy mozna dac laminat, idziemy do przodu auta, jesli to 1.6 to wywalamy wspomaganie aku przezucamy do bagaznika maska i blotniki laminat cala elektryke w drzwiach zastepujemy recznym mechanizmem albo wogule. i mamy lekkie auto ktorym nie chcial bym jezdzic na codzien :P bo bylo by Glosno i niewygodnie.

Odciazanie colta nie da wielkich efektow/ wieksze efekty da niezatankowanie pod korek i jjezdzenie non stop z 1/3 baku albo nawet 1/4 na granicy rezerwy.
TYLKO po co?
Swap silnika do colta jest cwiczony przez kilka osob na forum (efekty zobaczymy pewnie niedlugo).
CO do tuningu proponuje nie opierac sie na opini polskich "specjalistow" bo jakos w australii i malezji obeszli ten problem i jezdza bardzo mocen auta.

Miedzy innymi silnik 1.8T od lancera GSR (jednostka 4g93 znana z GTi) o mocy 450koni (i jakos jeszcze nie wybuchl. Jezdzil do niedawna silnik 4g93 uturbiony przez wlasciciela z moca 280koni ale niestety korbowod strzelil.(bebechy seryjne wytrzymuja 220 koni bez zgrzytu poznije to loteria)

Na poczatku uwazalem ze sie nie da ...
wszytko sie da tylko za jakie pieniadze... a co do popisu ralliartu z GTi za 10000 to najwyrazniej dali ciala-
kute bebechy to jakies 3000-4000zl (JE pistons i duratech korby +sroby ARP8 ).
Podnosimy sprezanie dajemy wiekszy dolot z przepustnica i obrabiamy glowice zeby podolala temu dolotowi+ wtryskiwacze wieksze. Koszt szacowany okolo 3000-4000. za kolejne 2000-3000 dajemy sterownik i stroimy.
To jest teoria oparta na tym co MMC zrobilo z silniiem 1.6 seria 113KM SOHC

(silnik 1.6 sprezanie 1 do 11 glowica DOHC sterowanie + osprzet silnika 4g93 - moc 145KM
Seryjna jednostka a wiec da sie )
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2009, 15:32   

Dużo podniesie moc samo splanowanie głowicy powiedzmy o 0,7mm + dotarcie zaworów ?

Jaki to koszt ?
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-02-2009, 22:01   

zalezy od jednostki
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 01-03-2009, 00:00   

samo splanowanie glowicy i dotarcie zaworow da ci to ze podniesiesz sprezanie (prawdopodonie troche moc) i bedziesz musial tankowac tylko 98 bo na 95 mozesz zaliczyc spalanie stukowe ktore wypali ci tloki.... nie ma nic za darmo dlatego pisalem o zakuciu silnika....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.