Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kluczyki
Autor Wiadomość
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-02-2009, 23:23   Kluczyki

Mam problem z kluczykami. Niestety z jednego kluczyka od starości rozpadła się guma i mam tylko plastik z immo i grot. Drugi kluczyk nie długo kondycją dorówna pierwszemu. Tutaj moje pytanie, czy istnieje możliwość i firma, która jest w stanie zalać mi te groty wraz z immo gumą, ewentualnie czy da się kupić pilot z miejscem na grot i immo.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-02-2009, 23:44   

Witaj -pytanie jest takie czy masz klucz z pilotem w kluczu -czy pilot wisi osobno????- ważne o tyle że jak z pilotem masz klucz to po numerze VIN dostaniesz go w serwisie -poewnie za nie małe pieniądze- napisz który to rok samochodu- mam dostęp do surowych kluczy które mają miejsce na imo- ale nie mają pilota.
Napisz do mnie na PW i wskazane byłoby żebyś przysłał mi zdjęcie tego grota- nie martw się nie chodzi o ząbki które otwierają zamek tylko u wzdłużne frezowania które wprowadzają klucz do zamka, i jak już tyle napisałem to jeszcze jedno imo u Ciebie to szklana bańka- czy coś co przypomina szary magnes???
_________________

 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-02-2009, 23:57   

Chodzi o sam klucz, pilocik mam oddzielnie. Immo przypomina prostokącik, który siedzi w większej plastikowej osłonie razem z kluczem. Wszystko to było w gumie. Dorobienie 2 kluczy w ASO to koszt z rzędu 750 - 800pln. Największy problem, to immo.

Klucz mam taki jak tu: http://www.immobilizer.pl/download/kluczeoryg.pdf strona 4.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2009, 00:17   

Rozumie że chodzi o akk30- frezowany odgórnie - i Twoja Cari jest z 2000r :?: -sprawdzę rano w pracy i Ci odpiszę jak to u nas wygląda
_________________

 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2009, 02:53   

Z 96, ale klucz jest właśnie taki. :) Ile taka impreza może kosztować? :P
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2009, 10:59   

To że to 96, to bardzo dobra wiadomość -powinien się dać zakodowac w każdym pukcie dorabiania kluczy- u nas taki klucz dorobiony i zakodowany to koszt około 145.zł-natomiast
szkoda przepłacać jak masz kości to podejdz do jakiegoś hipermarketu-w każdym jest dorabianie kluczy- - niech Ci sprzedadzą -dorobia do twojego grota nowy klucz z miejscem na imo-to wsadzisz kostkę i będzie grało.
Jeżeli nie będa chcieli-może się tak zdarzyc to napisz wyśle ci surowy z miejscem na imo-tylko podkreślam - nie jest to klucz oryginalny tylko zamiennik- ale będzie chodził :biggrin:
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-02-2009, 17:33   

Podłącze się do tematu,z jednym pytankiem.
Jak można rozpoznać czy kluczyk ma immo,czy go nie posiada.

Posiadam tylko jeden kluczyk,i chciałem dorobić drugi,
i nie dać się wyrolować.
:roll:
_________________

 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2009, 19:23   

jacek11 napisał/a:
Posiadam tylko jeden kluczyk,i chciałem dorobić drugi,
i nie dać się wyrolować.


Jeśli auto jest wyprodukowane przed 1995 rokiem, to nie ma immo w autach osobowych produkowanych w roku 1995 i w latach późniejszych jest immo w 99% przypadków.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2009, 19:39   

Piwor napisał/a:
Z 96, ale klucz jest właśnie taki. :) Ile taka impreza może kosztować? :P

Nie wiem czy jeszcze aktualne czy nie ale co mi tam.
W civcu miałem problem z kluczem a właściwie jego brakiem.
W ASO za klucz cięty w fabryce dorabiany po numerze na dołączonej plakietce zaśpiewali ponad 500zł. Ale miły pan w serwisie podpowiedział że może sprzedać surówkę z imo za ~80zł (nie pamiętam dokładnie), który docinają w każdym serwisie z kluczami. Potem komplet samochód + docięty kluczyk + kluczyk czerwony do ASO i za 50zł zakodowali.
Może najpierw spróbuj w ten sposób to załatwić?
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2009, 21:34   

jaca71, a jak mam własny immo do kluczyka, to dadzą radę użyć tego mojego? Chyba się uśmiechnę do Jackiego. :)
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-02-2009, 22:28   

Adaho_krak napisał/a:
Jeśli auto jest wyprodukowane przed 1995 rokiem, to nie ma immo w autach osobowych produkowanych w roku 1995 i w latach późniejszych jest immo w 99% przypadków.


Czyli trzeba się liczyć z tym,że immo jest.Wizualnie kluczyk jest taki sam jak w
starszych modelach. :)
_________________

 
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2009, 23:09   

Piwor napisał/a:
mam własny immo do kluczyka, to dadzą radę użyć tego mojego


Tak jak CI pisałem dadzą radę jak trafisz na gościa któremu będzie się chciało (bo to można zrobic zaręcza ci to zarówno berni jak i powiem za kolegę adaho_krak-obydwaj pracujemy w firmie która między innymi dorabia klucze samochodowe) natomiast pytanie czy się gościom będzie chciało zarobic za surowy klucz 40 zeta- czy Ciebie zrobic na 145 zeta Kraków , a jak w Wa-wie to nie wiem to juz inna sprawa)
jacek11 napisał/a:
zyli trzeba się liczyć z tym,że immo jest.Wizualnie kluczyk jest taki sam jak w
starszych modelach. :)

tego w kluczach oryginalnych nie widac - dopiero w dorabianych jest różnica w surówkach- jeżeli przekroczyłeś 95 rok to masz 99% że imo masz- jeżeli przekroczyłeś 2000- to imo masz napewno- i na 99% masz wizytę w serwisie-chyba że wiesz kto w okolicy ściąga kody z kompa samochodu :p -pozdrawiam

ps. wiemy kto w Krakowie - i do tego LEGALNIE
_________________

 
 
 
-racek- 
Nowy Forumowicz
..::racek::..

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 16
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-02-2009, 16:05   

mialem to samo, zrobilem sam, mialem zywicy troche poliestrowej kawalek sznurka z maty szklanej obwinalem poczekalem az zaschlo, wyszlifowalem pomalowalem zelkotem i wyglada lepiej jak z gumy :D
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 24-02-2009, 16:13   

Piwor, nie wiem czy dobrze zrozumiałem albo nie doczytałem.Masz kluczyki tylko rozlatują ci się uchwyty ?
Jeżeli tak to powiem Ci co ja zrobiłem :P
To co jeszcze się trzymało grota(co nie usunąłem) okleiłem poksyliną i uformowałem uchwyt.Jak wyschło ładnie pilniczkiem wygładziłem, pomalowałem podkładem i lakierem w kolorze nadwozia(mam zaprawkę).Dwa kluczyki tak naprawiłem i jest OK.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-02-2009, 16:30   

Dzięki za odpowiedzi :)

Jak mi coś przyjdzie do głowy,to będę pytał.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.