Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Jaki rozstaw śrub przy kole do Colta '92?
Autor Wiadomość
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2009, 18:35   

Matejo napisał/a:
Rozmiar 15” x 6,5”
Rozstaw śrub:4x100
ET 35

chodzi mi o to czy nie bedzie ocierało nigdzie


Moze obcierac i to dosc mocno ale to zalezy w jakim stanie masz tylni zawias :P
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-02-2009, 18:40   

SlaVkoEg napisał/a:
Moze obcierac i to dosc mocno
Ja mam u siebie ET 38 i nic nie trze a miejsca jest jeszcze kupa.ic
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2009, 18:59   

Calkiem mozliwe ale ja napisalem o felgach z ET 35 bo o takie sie pytal Matejo. Przy komplecie osob mocno obciera mi lewa opona. Podejrzewam ze wymiana sprezyn powinna pomoc bo z prawej strony w sumie takiego problemu nie mam dlatego jak Matejo ma slabe sprezyny tez moze miec taki problem ;P

[ Dodano: 24-02-2009, 19:02 ]
Pozatym z tego co mi wiadomo to im wieksze ET tym bardziej kolo jest schowane do srodka tak wiec Twoje 38 moze nie obcieraz a 35 juz tak :P
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-02-2009, 19:15   

SlaVkoEg napisał/a:
Przy komplecie osob mocno obciera mi lewa opona. Podejrzewam ze wymiana sprezyn powinna pomoc bo z prawej strony w sumie takiego problemu nie mam dlatego jak Matejo ma slabe sprezyny tez moze miec taki problem ;P
Napisałem to z myślą o 100% sprawnym aucie. Mierzyłem od kumpla z Golfa felgi z ET 32 i wszystko pasowało. Zapakowałem komplet (4 osoby) i normalnie na wertepach nic się nie działo.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-02-2009, 19:16   

SlaVkoEg, a jakie masze felgi ? 6,5'' czy 7'' ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 24-02-2009, 19:59   

zawieszenie mam dobre , żółte sportowe sprezyny, wiec auto jest troche obniżone, i usztywnione.
I jak bedzie tarło?
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-02-2009, 20:07   

Matejo napisał/a:
auto jest troche obniżone
Trochę to 20 czy 40mm? W takiej sytuacji niczego nie mogę powiedzieć na 100%.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 24-02-2009, 20:13   

oj tego ile jest obniżone to dokładnie niewiem,
ponieważ autko takie już kupiłem w szwajcarii.
Ale myśle że około 20mm tył a 40 mm przód
( napewno jest niżej niż tył,
nie daje rady podjechac pod około połowę krawęzników jakie spotykam),
A można to jakoś zmierzyć ,
czy może wiadomo jak wysoko jest zawieszony standard.
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-02-2009, 20:15   

Matejo, to w takim wypadku trzeba mierzyć bo naprawdę nie jestem ci w stanie powiedzieć przy tak obniżonym aucie jak będzie się zachowywać felga z ET35. Na standardowym zawiasie na bank by weszła.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 24-02-2009, 20:24   

okejos dzieki w takim razie zmierzę, i sie odezwe w temacie.
A i gdzies konkretnie zmierzyc,
bo ja myslałem żeby zmierzyc odległosć błotnika od ziemii.
Pozdrawiam
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24-02-2009, 20:26   

generalnie nie powinno byc roznicy... obnizajace sprezyny sa progresywne i z reguly sztywniejsze juz na "starcie" wiec do dobicia potrzebna jest wieksza sila niz na serii pomimo nawet ktorszego skoku
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-02-2009, 20:29   

Matejo napisał/a:
okejos dzieki w takim razie zmierzę, i sie odezwe w temacie.
A i gdzies konkretnie zmierzyc,
bo ja myslałem żeby zmierzyc odległosć błotnika od ziemii.
Nie, nie chodzi o żebyś wsadził koła 15" 6,7/7" ET35 i zobaczył czy nie trze :)
ictus napisał/a:
obnizajace sprezyny sa progresywne i z reguly sztywniejsze juz na "starcie" wiec do dobicia potrzebna jest wieksza sila niz na serii pomimo nawet ktorszego skoku
Teoretycznie tak, w praktyce musisz sobie zadać pytanie ile te springi już jadą.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 24-02-2009, 20:34   

londolut napisał/a:
Nie, nie chodzi o żebyś wsadził koła 15" 6,7/7" ET35 i zobaczył czy nie trze :)


ciężko bedzie to zrobic bo niemam skąd takich wziąść.
nawet gdybym chciał wsadzic stalówki.
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2009, 20:43   

Matejo napisał/a:
oj tego ile jest obniżone to dokładnie niewiem
Jak masz papiery z zagranicy to w zagranicznym dowodzie rejestracyjnym powinny być wpisane wszystkie przeróbki w aucie.
 
 
Matejo 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Colt CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 317
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 24-02-2009, 20:56   

Niestety nie posiadam , auto nie było zarejestrowane
ponieważ nie miało katalizatora a w szwajcarii nie dopuscili by go do ruchu.
Wiec dostałem tylko tablice zjazdowe czasowy dowód do tych tablic, ubezpieczenie
i nic wiecej;(
_________________


(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.