Przesunięty przez: Kibloo 21-07-2009, 16:08 |
tylny most do L-200 z 97r. |
Autor |
Wiadomość |
giacomo
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L-200 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 7 Skąd: Wilkowice
|
Wysłany: 25-02-2009, 00:49 tylny most do L-200 z 97r.
|
|
|
Jestem posiadaczem elki od 2 miesięcy interesuje mnie jak odróżnić tylny most z mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu od zwykłego |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-02-2009, 10:41
|
|
|
W praktyce mozna wykonac eksperyment. Teraz nie powinno byc z tym problemu. Na jakiejsc bocznej drodze ustaw tak Elzbiete aby jedna strona stala na sniegu/lodzie druga na czarnym. Rusz spokojnie na 2H i potem but. Jesli auto pojedzie prosto to najprawdopodobniej masz tylny most z LSD.
Czy mozna sprawdzic roznice rzucajac sie na glebe. Chyba jest ciezko. Podobno sa niewielkie zmiany w budowie ale ja ich zwyczjnie nigdy nie widzialem.
Tu masz zdjecie mojego sztywnego mostu:
mam LSD
Tu masz rysunki obu wersji. Jesli uda Ci sie rozpoznac na ktoryms Twoj to jestes w domu.
tylny most zwykly
tylny most z mechanizmem o zwiekszonym tarciu
 |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
giacomo
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L-200 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 7 Skąd: Wilkowice
|
Wysłany: 25-02-2009, 11:35
|
|
|
Dzięki Gene są też wersje z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego które można włączyć z kabiny czy jest możliwość zastosować to w moście o zwiększonym tarciu ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-02-2009, 12:16
|
|
|
Tak bywaly i bywaja takie Elki. Nie potrafie Ci jednoznacznie powiedziec czy mozna zastosowac mechaniczna szpere do mostu z LSD. Wydaje mi sie, ze nie bedzie z tym klopotu. Sa zestawy Locker'ow do L200/Pajero. Wymienia sie bebechy, wierci dziurke, kladzie instalacje sterujaca, przewody cisnieniowe i powinno robic.
Oczywiscie instalacja wymaga duzo wiekszych nakladow pracy i sporego doswiadczenia. Radze przeprowadzic to w warsztacie, ktory ma doswiadczenie w tego typu modyfikacjach.
http://www.youtube.com/watch?v=2ze-b3XXwy8 |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
giacomo
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L-200 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 7 Skąd: Wilkowice
|
Wysłany: 26-02-2009, 00:20
|
|
|
ok niedaleko mnie jest warsztat x-trime 4x4 sprawdzę co da się zrobić z moim mostem |
|
|
|
 |
|