Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kibloo
21-07-2009, 16:08
tylny most do L-200 z 97r.
Autor Wiadomość
giacomo 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi L-200 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 7
Skąd: Wilkowice
  Wysłany: 25-02-2009, 00:49   tylny most do L-200 z 97r.

Jestem posiadaczem elki od 2 miesięcy interesuje mnie jak odróżnić tylny most z mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu od zwykłego
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2009, 10:41   

W praktyce mozna wykonac eksperyment. Teraz nie powinno byc z tym problemu. Na jakiejsc bocznej drodze ustaw tak Elzbiete aby jedna strona stala na sniegu/lodzie druga na czarnym. Rusz spokojnie na 2H i potem but. Jesli auto pojedzie prosto to najprawdopodobniej masz tylny most z LSD.

Czy mozna sprawdzic roznice rzucajac sie na glebe. Chyba jest ciezko. Podobno sa niewielkie zmiany w budowie ale ja ich zwyczjnie nigdy nie widzialem.
Tu masz zdjecie mojego sztywnego mostu:

mam LSD :wink:

Tu masz rysunki obu wersji. Jesli uda Ci sie rozpoznac na ktoryms Twoj to jestes w domu.

tylny most zwykly


tylny most z mechanizmem o zwiekszonym tarciu
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
giacomo 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi L-200 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 7
Skąd: Wilkowice
Wysłany: 25-02-2009, 11:35   

Dzięki Gene są też wersje z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego które można włączyć z kabiny czy jest możliwość zastosować to w moście o zwiększonym tarciu ?
_________________

 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2009, 12:16   

Tak bywaly i bywaja takie Elki. Nie potrafie Ci jednoznacznie powiedziec czy mozna zastosowac mechaniczna szpere do mostu z LSD. Wydaje mi sie, ze nie bedzie z tym klopotu. Sa zestawy Locker'ow do L200/Pajero. Wymienia sie bebechy, wierci dziurke, kladzie instalacje sterujaca, przewody cisnieniowe i powinno robic. :wink:
Oczywiscie instalacja wymaga duzo wiekszych nakladow pracy i sporego doswiadczenia. Radze przeprowadzic to w warsztacie, ktory ma doswiadczenie w tego typu modyfikacjach.
http://www.youtube.com/watch?v=2ze-b3XXwy8
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
giacomo 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi L-200 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 7
Skąd: Wilkowice
Wysłany: 26-02-2009, 00:20   

ok niedaleko mnie jest warsztat x-trime 4x4 sprawdzę co da się zrobić z moim mostem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.