 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
CZy to może pomóc czy raczej nie wpłynie na prace samochodu! |
Autor |
Wiadomość |
stankiew [Usunięty]
|
Wysłany: 22-05-2006, 23:58 CZy to może pomóc czy raczej nie wpłynie na prace samochodu!
|
|
|
Jak w temacie!! Czy moze to wpłynąć na działanie samochodu!!
http://moto.allegro.pl/sh...?item=104740818
Innowacyjne urządzenie, którego zastosowanie może poprawić parametry Twojego auta, m.in. podnieść moment obrotowy (przyspieszenie) lub obniżyć zużycie paliwa.
Zastosowanie
Głównym celem stosowania stabilizatora jest podniesienie elastyczności i zwiększenie wydajności jednostki napędowej poprzez podniesienie momentu obrotowego silnika w całym zakresie RPM. Wyższy moment to lepsze przyspieszenie i szybsza reakcja napędu na naciśnięcie pedału gazu. Są także inne pozytywne efekty stosowania stabilizatora Inazuma, jak zmniejszenie zużycia paliwa, wydłużenie żywotności akumulatora lub poprawa jakości dźwięku w samochodowym systemie audio nie wyposażonym w dedykowany kondensator. Efekty zastosowania stabilizatora są w każdym pojeździe inne. Dlatego niemożliwe jest podanie jednoznacznych wskaźników. Przykładowo wzrost momentu obrotowego może wahać od jednego do kilku procent.
Urządzenie przeznaczone jest do samochodów osobowych (także SUV, VAN, 4x4) oraz dostawczych o dowolnej pojemności silnika z obwodem elektrycznym 12V. Największą skuteczność wykazuje w pojazdach wyposażonych w komputer sterujący (większość samochodów z wtryskiem).
Zasada działania
Stabilizator Inazuma składa się z układu elektronicznego oraz zestawu przewodów o niskiej impedancji.
Zadaniem układu elektronicznego jest niwelacja wahań napięcia zasilającego układy elektryczne pojazdu. Głównym elementem układu jest stabilizator uzupełniający nagłe spadki napięcia z energii zgromadzonej w kondensatorach. Co odróżnia stabilizator Inazuma od konwencjonalnych stabilizatorów napięcia, to specjalnie dobrane elementy, w tym kondensatory o dużej pojemności i wydajności prądowej. Stabilne napięcie, także w momentach nagłego obciążenia alternatora i akumulatora, to wydajniejsza praca silnika.
Stabilizator Inazuma ma także za zadanie wyrównanie potencjału masy na najważniejszych elementach układu elektrycznego pojazdu, jak "minus" akumulatora, alternator, komputer sterujący, pokrywa silnika itp. Służy temu zestaw przewodów o bardzo niskiej impedancji (oporze). Dzięki dobrym kontaktom elektrycznym oraz dzięki redukcji szumów napięcia, komputer sterujący otrzymuje z czujników niezakłócone pomiary wykonane względem tego samego "zerowego" napięcia odniesienia. Na podstawie prawidłowych pomiarów komputer steruje jednostką napędową efektywnie dając dobre osiągi.
Instalacja
Instalacja stabilizatora Inazuma to kilka nieskomplikowanych czynności. Stabilizator należy podłączyć do klem akumulatora z zachowaniem polaryzacji (tzn. plus stabilizatora do plusa akumulatora). Stabilizator jest aktywny i naładowany niezwłocznie po podłączeniu.
Kolejną czynnością jest podłączenie ujemnej klemy akumulatora:
1.do pokrywy silnika,
2.do obudowy alternatora (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
3.do obudowy aparatu zapłonowego lub rozdzielacza (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
4.w środkowej części karoserii oddzielającej kabinę od komory silnika.
Poszczególne połączenia należy wykonać za pomocą zestawu przewodów dostarczonych wraz ze stabilizatorem wybierając do każdego połączenia możliwie najkrótszy odcinek przewodu. Przewody należy ułożyć tak, aby były oddalone od ruchomych elementów, jak koła pasowe itp.
Poprawne podłączenie stabilizatora powoduje zapalenie się kontrolki LED. |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-05-2006, 22:06
|
|
|
Badziew z buzernym opakowaniem( TYPE-R) i tyle...
Czego to ludzie nie wymyślą żeby zarobić... |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 23-05-2006, 22:23
|
|
|
Pic na wode, fotomontaż...
Szkoda Twojej kasy. Lepiej wpłać na konto Mitsumaniaków |
|
|
|
 |
rami1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-05-2006, 23:08
|
|
|
to tak wspaniałe cudo ja wszystkie magnetyzery i inne. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-05-2006, 23:52
|
|
|
Szybciej uwierzyłbym chyba w magnetyzer albo ceramizer niż w to |
|
|
|
 |
nippo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2006, 01:12
|
|
|
przypomniala mi sie aukcje z rezystorem (wartym 20 gr.) za 9zł ktory to wpiety w ECU mial podniesc moc...koles to nazwal chip tuning a niedawno sie nowa wersja tego na allegro pojawila, rezystor V2.0 cos takiego: http://moto.allegro.pl/sh...?item=104774185
to mi zawsze humor poprawia a juz wogole Ci co to kupuja
albo cos takiego http://moto.allegro.pl/sh...?item=105379683
bo generalnie zaje....scie jeset jezdzic na mieszance o L=0,5
josie, co do magnetyzerow, przerabialem to razem z ojcem przez okres ok 6-7 lat w klku autach (od 1.1 do 4L Pb i diesel - Multimag i Magnetizer na paliwie oraz powietrzu) i generalnie zawsze sie tokonczylo ciut wiekszym zuzyciem paliwa. jest jednak spora zaleta magnetyzerow, utrzymuja one komory spalania w czystosci.
Cytat: | Kolejną czynnością jest podłączenie ujemnej klemy akumulatora:
1.do pokrywy silnika,
2.do obudowy alternatora (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
3.do obudowy aparatu zapłonowego lub rozdzielacza (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
4.w środkowej części karoserii oddzielającej kabinę od komory silnika. |
bo jakby caly samochod podlaczyc pod wieeeeeelką mase z wieeeelkiego aku to by jeszcze oddawal benzyne zamiast ja spalac |
|
|
|
 |
|
|