Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CZy to może pomóc czy raczej nie wpłynie na prace samochodu!
Autor Wiadomość
stankiew
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2006, 23:58   CZy to może pomóc czy raczej nie wpłynie na prace samochodu!

Jak w temacie!! Czy moze to wpłynąć na działanie samochodu!!

http://moto.allegro.pl/sh...?item=104740818

Innowacyjne urządzenie, którego zastosowanie może poprawić parametry Twojego auta, m.in. podnieść moment obrotowy (przyspieszenie) lub obniżyć zużycie paliwa.

Zastosowanie

Głównym celem stosowania stabilizatora jest podniesienie elastyczności i zwiększenie wydajności jednostki napędowej poprzez podniesienie momentu obrotowego silnika w całym zakresie RPM. Wyższy moment to lepsze przyspieszenie i szybsza reakcja napędu na naciśnięcie pedału gazu. Są także inne pozytywne efekty stosowania stabilizatora Inazuma, jak zmniejszenie zużycia paliwa, wydłużenie żywotności akumulatora lub poprawa jakości dźwięku w samochodowym systemie audio nie wyposażonym w dedykowany kondensator. Efekty zastosowania stabilizatora są w każdym pojeździe inne. Dlatego niemożliwe jest podanie jednoznacznych wskaźników. Przykładowo wzrost momentu obrotowego może wahać od jednego do kilku procent.

Urządzenie przeznaczone jest do samochodów osobowych (także SUV, VAN, 4x4) oraz dostawczych o dowolnej pojemności silnika z obwodem elektrycznym 12V. Największą skuteczność wykazuje w pojazdach wyposażonych w komputer sterujący (większość samochodów z wtryskiem).

Zasada działania

Stabilizator Inazuma składa się z układu elektronicznego oraz zestawu przewodów o niskiej impedancji.

Zadaniem układu elektronicznego jest niwelacja wahań napięcia zasilającego układy elektryczne pojazdu. Głównym elementem układu jest stabilizator uzupełniający nagłe spadki napięcia z energii zgromadzonej w kondensatorach. Co odróżnia stabilizator Inazuma od konwencjonalnych stabilizatorów napięcia, to specjalnie dobrane elementy, w tym kondensatory o dużej pojemności i wydajności prądowej. Stabilne napięcie, także w momentach nagłego obciążenia alternatora i akumulatora, to wydajniejsza praca silnika.

Stabilizator Inazuma ma także za zadanie wyrównanie potencjału masy na najważniejszych elementach układu elektrycznego pojazdu, jak "minus" akumulatora, alternator, komputer sterujący, pokrywa silnika itp. Służy temu zestaw przewodów o bardzo niskiej impedancji (oporze). Dzięki dobrym kontaktom elektrycznym oraz dzięki redukcji szumów napięcia, komputer sterujący otrzymuje z czujników niezakłócone pomiary wykonane względem tego samego "zerowego" napięcia odniesienia. Na podstawie prawidłowych pomiarów komputer steruje jednostką napędową efektywnie dając dobre osiągi.

Instalacja

Instalacja stabilizatora Inazuma to kilka nieskomplikowanych czynności. Stabilizator należy podłączyć do klem akumulatora z zachowaniem polaryzacji (tzn. plus stabilizatora do plusa akumulatora). Stabilizator jest aktywny i naładowany niezwłocznie po podłączeniu.

Kolejną czynnością jest podłączenie ujemnej klemy akumulatora:
1.do pokrywy silnika,
2.do obudowy alternatora (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
3.do obudowy aparatu zapłonowego lub rozdzielacza (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
4.w środkowej części karoserii oddzielającej kabinę od komory silnika.

Poszczególne połączenia należy wykonać za pomocą zestawu przewodów dostarczonych wraz ze stabilizatorem wybierając do każdego połączenia możliwie najkrótszy odcinek przewodu. Przewody należy ułożyć tak, aby były oddalone od ruchomych elementów, jak koła pasowe itp.

Poprawne podłączenie stabilizatora powoduje zapalenie się kontrolki LED.
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-05-2006, 22:06   

Badziew z buzernym opakowaniem( TYPE-R) i tyle...

Czego to ludzie nie wymyślą żeby zarobić...
 
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 22:23   

Pic na wode, fotomontaż...

Szkoda Twojej kasy. Lepiej wpłać na konto Mitsumaniaków :D ;)
 
 
rami1000
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 23:08   

to tak wspaniałe cudo ja wszystkie magnetyzery i inne.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-05-2006, 23:52   

Szybciej uwierzyłbym chyba w magnetyzer albo ceramizer niż w to :wink:
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2006, 01:12   

przypomniala mi sie aukcje z rezystorem (wartym 20 gr.) za 9zł ktory to wpiety w ECU mial podniesc moc...koles to nazwal chip tuning :) a niedawno sie nowa wersja tego na allegro pojawila, rezystor V2.0 cos takiego: http://moto.allegro.pl/sh...?item=104774185
:D to mi zawsze humor poprawia :) a juz wogole Ci co to kupuja :P

albo cos takiego http://moto.allegro.pl/sh...?item=105379683

bo generalnie zaje....scie jeset jezdzic na mieszance o L=0,5 :D :P

josie, co do magnetyzerow, przerabialem to razem z ojcem przez okres ok 6-7 lat w klku autach (od 1.1 do 4L Pb i diesel - Multimag i Magnetizer na paliwie oraz powietrzu) i generalnie zawsze sie tokonczylo ciut wiekszym zuzyciem paliwa. jest jednak spora zaleta magnetyzerow, utrzymuja one komory spalania w czystosci.

Cytat:
Kolejną czynnością jest podłączenie ujemnej klemy akumulatora:
1.do pokrywy silnika,
2.do obudowy alternatora (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
3.do obudowy aparatu zapłonowego lub rozdzielacza (lub w bezpośrednim sąsiedztwie),
4.w środkowej części karoserii oddzielającej kabinę od komory silnika.


bo jakby caly samochod podlaczyc pod wieeeeeelką mase z wieeeelkiego aku to by jeszcze oddawal benzyne zamiast ja spalac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.