 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 16-09-2007, 13:20 |
[CJ1A 1.3] Colt 4G13 z 1997 roku - wysokie spalanie |
Autor |
Wiadomość |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 23-05-2006, 06:59
|
|
|
NIPPO...
Najekonomiczniejsza może nie, ale najwłaściwsza i najefektywniejsza jak najbardziej....
Słuchajcie... spalanie w autkach to temat "RZEKA" - każdy z nas ma inne nawyki, ma inną technikę, inaczej reaguje na różne sprawy, przeszkody drogowe, każdy z nas ma równiez inny stan nerwowoy (nadpobudliwy lub tez spokojny do przesady) do tego wszystkiego dochądzą jeszcze nasze kochane Żony, Dziewczyny itd... czyli Kobietki - to już jest całkiem inna historia...
Ale co chcę przez to powiedzieć... wszystko to co wypisałem powyżej ma bezpośredni wpływ na średnie spalanie benzynki przez autko... pomijąjąc w tym momencie czynniki techniczno-regulacyjne samego silnika...
Pozdr |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
|
|
|
 |
nippo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-05-2006, 15:07
|
|
|
ROMELku, jak najbardziej sie z Toba zgadzam, ale jezeli jazda jak najbardziej efektywna, to wynikiem tego jest poprawne spalnie (czyt niskie, ew odpowiednie do uzyskiwanych osiagow) czyż nie?
natomiast jezdzac na niskich obrotach, moze zaoszczedzimy na paliwie, ale za to do wymiany pojde panewki i inne rzeczy. |
|
|
|
 |
Laki023 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2006, 11:25 Wysokie spalanie
|
|
|
Zauważyłem ostatnio w moim kolcie coś dziwnego, co moze tez ma wpływ na wysokie spalanie, mianowicie po przejechaniu ok kilometra (ma to chyba związek z wyłączaniem się ssania) zauważyłem, że auto na chwilę zaczyna szarpać (tak, jakby nie dostawał paliwa) i po pchwili wszystko jest ok. Zdarza się to co ok 2 razy i wydaje mi się że owo szarpanie ma związek z wyłączaniem ssania. Powiedzcie proszę co to może być, co mam sprawdzić. Początkowo myślałem że to filtr paliwa, ale raczej nie |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-06-2006, 22:47
|
|
|
hmmmm ciekawa dyskusja w tym temacie ale dalej nie wiem jak krecić swojego mitsu
pozdro |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2006, 22:58 Re: Wysokie spalanie
|
|
|
Laki023 napisał/a: | Zauważyłem ostatnio w moim kolcie coś dziwnego, co moze tez ma wpływ na wysokie spalanie, mianowicie po przejechaniu ok kilometra (ma to chyba związek z wyłączaniem się ssania) zauważyłem, że auto na chwilę zaczyna szarpać (tak, jakby nie dostawał paliwa) i po pchwili wszystko jest ok. | Co to za szarpanie? Szarpie podczas jazdy czy falują obroty na postoju? Swoją drogą po 1 km silnik raczej nie osiągnie temperatury roboczej - chyba, że w korku
Pewna ciekawostka po niedzielnej wizycie i rozmowie z Bartkiem. Dodatkowy wpływ na zwiększone spalanie mogą mieć: 1) lejące wtryskiwacze i 2) luzy między zaworem a prowadnicą. Jeśli pod pokrywą zawórów unosi się silny zapach benzyny, jest duże prawdopodobieństwa istnienia ww luzów. Nowe zaworki, prowadnice, uszczelniacze... |
|
|
|
 |
Laki023 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2006, 11:49
|
|
|
Objaw mulenia występuje podczas jazdy przez ok 10-20 sekund. Po ok. 1km wskazówka od temperatury zaczyna sie podnosić ponad stan zerowy i właśnie w tym momencie wystepuje takie zjawisko. Nie zauważyłem falowania obrotów na obrotomierzu, jest to objaw jakby słabszego auta i muszę mu dać więcej gazu bo jakby słabnie. Po ok 10-20s wszystko ustępuje |
|
|
|
 |
|
|