Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-09-2007, 13:20
[CJ1A 1.3] Colt 4G13 z 1997 roku - wysokie spalanie
Autor Wiadomość
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 23-05-2006, 06:59   

NIPPO...

Najekonomiczniejsza może nie, ale najwłaściwsza i najefektywniejsza jak najbardziej....

Słuchajcie... spalanie w autkach to temat "RZEKA" - każdy z nas ma inne nawyki, ma inną technikę, inaczej reaguje na różne sprawy, przeszkody drogowe, każdy z nas ma równiez inny stan nerwowoy (nadpobudliwy lub tez spokojny do przesady) do tego wszystkiego dochądzą jeszcze nasze kochane Żony, Dziewczyny itd... czyli Kobietki - to już jest całkiem inna historia...
Ale co chcę przez to powiedzieć... wszystko to co wypisałem powyżej ma bezpośredni wpływ na średnie spalanie benzynki przez autko... pomijąjąc w tym momencie czynniki techniczno-regulacyjne samego silnika...

Pozdr
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 23-05-2006, 08:22   

spalanie Colta CJx wg Spritmonitor
spalanie CAx
spalanie C5x
http://www.spritmonitor.de/en/
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 15:07   

ROMELku, jak najbardziej sie z Toba zgadzam, ale jezeli jazda jak najbardziej efektywna, to wynikiem tego jest poprawne spalnie (czyt niskie, ew odpowiednie do uzyskiwanych osiagow) czyż nie? :)

natomiast jezdzac na niskich obrotach, moze zaoszczedzimy na paliwie, ale za to do wymiany pojde panewki i inne rzeczy.
 
 
Laki023
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2006, 11:25   Wysokie spalanie

Zauważyłem ostatnio w moim kolcie coś dziwnego, co moze tez ma wpływ na wysokie spalanie, mianowicie po przejechaniu ok kilometra (ma to chyba związek z wyłączaniem się ssania) zauważyłem, że auto na chwilę zaczyna szarpać (tak, jakby nie dostawał paliwa) i po pchwili wszystko jest ok. Zdarza się to co ok 2 razy i wydaje mi się że owo szarpanie ma związek z wyłączaniem ssania. Powiedzcie proszę co to może być, co mam sprawdzić. Początkowo myślałem że to filtr paliwa, ale raczej nie
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2006, 22:47   

hmmmm ciekawa dyskusja w tym temacie ale dalej nie wiem jak krecić swojego mitsu
pozdro :D
_________________
Michał Kraków
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2006, 22:58   Re: Wysokie spalanie

Laki023 napisał/a:
Zauważyłem ostatnio w moim kolcie coś dziwnego, co moze tez ma wpływ na wysokie spalanie, mianowicie po przejechaniu ok kilometra (ma to chyba związek z wyłączaniem się ssania) zauważyłem, że auto na chwilę zaczyna szarpać (tak, jakby nie dostawał paliwa) i po pchwili wszystko jest ok.
Co to za szarpanie? Szarpie podczas jazdy czy falują obroty na postoju? Swoją drogą po 1 km silnik raczej nie osiągnie temperatury roboczej - chyba, że w korku :roll:

Pewna ciekawostka po niedzielnej wizycie i rozmowie z Bartkiem. Dodatkowy wpływ na zwiększone spalanie mogą mieć: 1) lejące wtryskiwacze i 2) luzy między zaworem a prowadnicą. Jeśli pod pokrywą zawórów unosi się silny zapach benzyny, jest duże prawdopodobieństwa istnienia ww luzów. Nowe zaworki, prowadnice, uszczelniacze...
 
 
Laki023
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2006, 11:49   

Objaw mulenia występuje podczas jazdy przez ok 10-20 sekund. Po ok. 1km wskazówka od temperatury zaczyna sie podnosić ponad stan zerowy i właśnie w tym momencie wystepuje takie zjawisko. Nie zauważyłem falowania obrotów na obrotomierzu, jest to objaw jakby słabszego auta i muszę mu dać więcej gazu bo jakby słabnie. Po ok 10-20s wszystko ustępuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.