Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:46
LEGNUM VR4 z Allegro
Autor Wiadomość
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 03-03-2009, 15:02   

będzie krótko i na temat :)
Szperając na allegro dopadłem coś dla koneserów ! :oops:
- Mitsubishi Galant VR4 LEGNUM 2.5 TWIN TURBO
myślę że warty swojej ceny?
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 03-03-2009, 16:42   

no faktycznie... rocznik i cena rewelacyjna...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-03-2009, 16:51   

i wygląda na jeden z 200 egzemplarzy europejskich..... ale to rozstrzygnąłby VIN ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Piospi 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 268
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2009, 18:10   

To w końcu Galant czy Legnum ? :> bo ma napis z tyłu "Galant"
_________________
三菱自動車工業株式会社
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 04-03-2009, 21:12   

mój też miał napis galant... zalezy na jaki rynek był robiony...
 
 
Piospi 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 268
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2009, 22:16   

Ooo, dobrze wiedzieć, a możesz napisać na jakie rynki wychodził Legnum, a na jakie Galant ? Oczywiście w wersji kombi :wink:
_________________
三菱自動車工業株式会社
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 05-03-2009, 23:42   

Faktycznie ładna sztuka...
Ma nawet wszystkie mody, które zamierzam wstawić do własnego :D .

Jednak coś mi się widzi, że to JP, a nie UK-Ralliart. Postliftowe UK-Ralliart miały już tylne przeciwmgielne zintegrowane w kloszu i podwójny klawisz przeciwmgielnych (tak jak klasyczne Gale), a nie rzeźbę w zderzaku. Jednak nie chciałbym być tu prorokiem.

Podoba mi się i tyle... :P
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
BARTWERK
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2009, 14:29   

Te owiewki na drzwiach to wyglądają na "podachowe" podróbki z Czermna ,może się mylę, a może je ktoś ukradł. Takie rzeczy się nie psują w normalnych wypadkach, no i ciekawe jakie ma wnętrze ,bo wnętrze prawdę ci powie :wink:
Obserwując ogłoszenia Legów VR4 zastanawiam się dlaczego 80% z nich ma przebieg ok 100.000 km. :roll:

P.S.
Wygląda ładnie :biggrin:
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 10-03-2009, 15:18   

BARTWERK napisał/a:
Obserwując ogłoszenia Legów VR4 zastanawiam się dlaczego 80% z nich ma przebieg ok 100.000 km.


Jeśli mowa o wersjach japońskich - odpowiedź jest bardzo prosta - dla Japończyka auto z przebiegiem 100k km to baaardzo stare auto.
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-03-2009, 16:22   

Do tego musi mieć tzw. duży serwis, który w JP przekraczać może wartość rynkową auta :D .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2009, 19:19   

bylem dzis i ogladalem z kolega ktory mial plan zakupic to auto.
-kierownica wytarta nieslychanie i praktycznie na calym obwodzie, pedaly, podloga i lewarek (cos jakby 250tys przy normalnej jezdzie biorac pod uwage takie kiery) moze byc to jednak efekt 180 np tys i niechlujstwa
-zawieszenie obnizone, twarde. przod i tyl
-felgi w nie tak zlym stanie, hamownia tez
-klepanie klawiaturki jest niestety
-rdza w komorze silnika i to dosc duzo, kielichy, sciana ect. nie wiem jak na dole
-silnik uciapany lub otytlany olejem i czarny z przodu jak smola, oleju za malo. troche deprymjace, plyn chlodniczy mogl byc stary no ale tragedi w nim chyba nie bylo.
-brakuje rolety
-skrzynia w miare ok, silnika nie ocenilem bo nawet dobrze nie pojezdzilismy to samo reszta gratow
-troche dziwnych dzwiekow przy ostrym przyspieszaniu bylo, zbiera sie natomiast stosunkowo slabo ale mozliwe ze benzyna lub sie nie zadpotowal (brak baterii)
-wahacze ect na dolkach nic nie pukalo
-zadnej historii serwisowej nic
-ryski na zderzaku, odpada nakladka na blotnik, ogolnie karoseria z zewnatrz calkiem fajna
-skrzypienia drzwi itp ale to maly problem, wilgoc i zapach w srodku nieprzyjemne
-lampa byla lekko zaparowana ale nie sledzilem juz
-wiesniacki ogolnie wydech typu golf i boli glowa ale po odpaleniu zadnej katastrofy ze spalinami nie bylo.

ogolnie niestety lipa i wyexploatowany. mozna podpytac sie na club vr4 co tam nie halo bo to raliartowe 2000 produkcja i beda mieli o nim wieksze pojecie. wart mniej niz cena, znacznie mniej. potrzebowalby pelnego serwisu aby zobaczyc co dalej, mnie odrzucilo po podniesieniu maski i nie dalem mu wiecej szans. ogolne wrazenie- kolejny anglik przyszla skarbonka, na rozbiorke sie pewnie nie nadaje no a jak ktos lubi grzebac to moze by go do stanu uzywalnosci i doprowadzil. ja bym chcial z niego tylko te hamownie
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 15-03-2009, 00:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 14-03-2009, 19:27   

Robert, właśnie chodzi o to, że tego auta nie kojarzę z CVR4 :doubt: .
Na pewno Ralliart? To widać np. po nadrukach na sunwizorach (Ralliarty miały nadruki angielskie).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2009, 19:53   

ma nawet nalepke w schowku informacyjna ralliartowa
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 14-03-2009, 21:04   

No proszę..., a tylnego przeciwmgielnego mu nie zrobili? :mrgreen:
Nieważne... z tego co piszesz to wilgoć go dopada dość gwałtownie :D . Może angielski popowodziowiec...? :wink: Troche tego towaru było w zeszłym roku na rynku.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2009, 00:05   

to moglo by byc wlasnie to. w samochodzie wilgoc i stechlizna smierdzi. wysoko nie byl raczej zalany tylko stal w duzej wilgotnosci dlugo, szkoda ze wykladziny nie podnioslem mozna by bylo ustalic bardziej realnie ile jest wart.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.