Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:46 |
LEGNUM VR4 z Allegro |
Autor |
Wiadomość |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 03-03-2009, 15:02
|
|
|
będzie krótko i na temat
Szperając na allegro dopadłem coś dla koneserów !
- Mitsubishi Galant VR4 LEGNUM 2.5 TWIN TURBO
myślę że warty swojej ceny? |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 03-03-2009, 16:42
|
|
|
no faktycznie... rocznik i cena rewelacyjna... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-03-2009, 16:51
|
|
|
i wygląda na jeden z 200 egzemplarzy europejskich..... ale to rozstrzygnąłby VIN |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Piospi
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 268 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2009, 18:10
|
|
|
To w końcu Galant czy Legnum ? :> bo ma napis z tyłu "Galant" |
_________________ 三菱自動車工業株式会社 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 04-03-2009, 21:12
|
|
|
mój też miał napis galant... zalezy na jaki rynek był robiony... |
|
|
|
 |
Piospi
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 268 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2009, 22:16
|
|
|
Ooo, dobrze wiedzieć, a możesz napisać na jakie rynki wychodził Legnum, a na jakie Galant ? Oczywiście w wersji kombi |
_________________ 三菱自動車工業株式会社 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 05-03-2009, 23:42
|
|
|
Faktycznie ładna sztuka...
Ma nawet wszystkie mody, które zamierzam wstawić do własnego .
Jednak coś mi się widzi, że to JP, a nie UK-Ralliart. Postliftowe UK-Ralliart miały już tylne przeciwmgielne zintegrowane w kloszu i podwójny klawisz przeciwmgielnych (tak jak klasyczne Gale), a nie rzeźbę w zderzaku. Jednak nie chciałbym być tu prorokiem.
Podoba mi się i tyle... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
BARTWERK [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2009, 14:29
|
|
|
Te owiewki na drzwiach to wyglądają na "podachowe" podróbki z Czermna ,może się mylę, a może je ktoś ukradł. Takie rzeczy się nie psują w normalnych wypadkach, no i ciekawe jakie ma wnętrze ,bo wnętrze prawdę ci powie
Obserwując ogłoszenia Legów VR4 zastanawiam się dlaczego 80% z nich ma przebieg ok 100.000 km.
P.S.
Wygląda ładnie |
|
|
|
 |
tosztotomasz
Mitsumaniak StingRay Driver

Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 362 Skąd: LPU
|
Wysłany: 10-03-2009, 15:18
|
|
|
BARTWERK napisał/a: | Obserwując ogłoszenia Legów VR4 zastanawiam się dlaczego 80% z nich ma przebieg ok 100.000 km. |
Jeśli mowa o wersjach japońskich - odpowiedź jest bardzo prosta - dla Japończyka auto z przebiegiem 100k km to baaardzo stare auto. |
_________________ Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-03-2009, 16:22
|
|
|
Do tego musi mieć tzw. duży serwis, który w JP przekraczać może wartość rynkową auta . |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2009, 19:19
|
|
|
bylem dzis i ogladalem z kolega ktory mial plan zakupic to auto.
-kierownica wytarta nieslychanie i praktycznie na calym obwodzie, pedaly, podloga i lewarek (cos jakby 250tys przy normalnej jezdzie biorac pod uwage takie kiery) moze byc to jednak efekt 180 np tys i niechlujstwa
-zawieszenie obnizone, twarde. przod i tyl
-felgi w nie tak zlym stanie, hamownia tez
-klepanie klawiaturki jest niestety
-rdza w komorze silnika i to dosc duzo, kielichy, sciana ect. nie wiem jak na dole
-silnik uciapany lub otytlany olejem i czarny z przodu jak smola, oleju za malo. troche deprymjace, plyn chlodniczy mogl byc stary no ale tragedi w nim chyba nie bylo.
-brakuje rolety
-skrzynia w miare ok, silnika nie ocenilem bo nawet dobrze nie pojezdzilismy to samo reszta gratow
-troche dziwnych dzwiekow przy ostrym przyspieszaniu bylo, zbiera sie natomiast stosunkowo slabo ale mozliwe ze benzyna lub sie nie zadpotowal (brak baterii)
-wahacze ect na dolkach nic nie pukalo
-zadnej historii serwisowej nic
-ryski na zderzaku, odpada nakladka na blotnik, ogolnie karoseria z zewnatrz calkiem fajna
-skrzypienia drzwi itp ale to maly problem, wilgoc i zapach w srodku nieprzyjemne
-lampa byla lekko zaparowana ale nie sledzilem juz
-wiesniacki ogolnie wydech typu golf i boli glowa ale po odpaleniu zadnej katastrofy ze spalinami nie bylo.
ogolnie niestety lipa i wyexploatowany. mozna podpytac sie na club vr4 co tam nie halo bo to raliartowe 2000 produkcja i beda mieli o nim wieksze pojecie. wart mniej niz cena, znacznie mniej. potrzebowalby pelnego serwisu aby zobaczyc co dalej, mnie odrzucilo po podniesieniu maski i nie dalem mu wiecej szans. ogolne wrazenie- kolejny anglik przyszla skarbonka, na rozbiorke sie pewnie nie nadaje no a jak ktos lubi grzebac to moze by go do stanu uzywalnosci i doprowadzil. ja bym chcial z niego tylko te hamownie |
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 15-03-2009, 00:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-03-2009, 19:27
|
|
|
Robert, właśnie chodzi o to, że tego auta nie kojarzę z CVR4 .
Na pewno Ralliart? To widać np. po nadrukach na sunwizorach (Ralliarty miały nadruki angielskie). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2009, 19:53
|
|
|
ma nawet nalepke w schowku informacyjna ralliartowa |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-03-2009, 21:04
|
|
|
No proszę..., a tylnego przeciwmgielnego mu nie zrobili?
Nieważne... z tego co piszesz to wilgoć go dopada dość gwałtownie . Może angielski popowodziowiec...? Troche tego towaru było w zeszłym roku na rynku. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2009, 00:05
|
|
|
to moglo by byc wlasnie to. w samochodzie wilgoc i stechlizna smierdzi. wysoko nie byl raczej zalany tylko stal w duzej wilgotnosci dlugo, szkoda ze wykladziny nie podnioslem mozna by bylo ustalic bardziej realnie ile jest wart. |
|
|
|
 |
|