Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jak podkręcić 3,0 w sigmie by zwiększyć moc np. o 50 kM
Autor Wiadomość
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2009, 19:30   

A ja tam sądzę, że takich aut nie nalezy ulepszać ani poprawiać ... raczej wypadałoby zadbać o ich kondycję zarówno mechaniczną jak i wizualną żeby jak najwięcej gapiów przyciągały, ....a do "tjuningu" to jakieś 2-drzwiowe qpe albo w ogóle przesiadka na 3000GT TwinTurbo...to jest klasyk sam w sobie i jak sami wiecie rzadkość na polskich drogach

[ Dodano: 15-03-2009, 19:33 ]
a poza tym ctak jak mówi sebi629, jakie będzie spalanie skoro i tak jest nie małe :D ??!!
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-03-2009, 19:51   

Nie no nie wyjde dzis do pracy przez ten watek.
Czyli jednak masz kuty wal??? Czy moze jest to przeszczep ze skody??? Posluchaj wartosc jaka masz na obrotomierzy najmniej zalezy od walu korbowego. Spojrz moze na zaleznosc wartosci na obrotomierzu a ilosci zaworow na cylinder. Jeszcze jedno. Ciekawy jestem jak dasz takie obciazenie na alternator to ile pochodzi i jakie bedzie przy tym obciazenie silnika???
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 15-03-2009, 20:40   

.....virman nie obraź się za opowieści ale spadłeś z pieca.....ze 177 koni nie uzyskasz 210 - nie tym sposobem co piszesz
łukasz zamknij ten temat bo on nie dotyczy tego postu!!!!!!
dalej .............ten post juz był zaczęty przeze mnie ......
virman swoje przemyślenia kontynuuj w poście moim ...."jak zwiększyć moc w sigmie o 50 KM "
sebi chłopie goń do pracy
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 15-03-2009, 21:58   

no ok - wiec praktka pokaże - pojedziemy na hamownię i bedize wiadomo z co do spalania - mocniejszy i sprawniejszy silnik nie powinien wiecej dużo palic , moze pol litra wiecej , chyba ze bede go mocniej deptał , to spali ile wlejesz :]

[ Dodano: 15-03-2009, 22:00 ]
pozatym mój cel to 33 koniki wiecej niz fabryka - to nie wyczyn - czas pokaże. - a geniuszy którzy twierdzą ,ze każdy wał jest kuty zapraszam na wikipedię , albo do gości od silników.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2009, 22:46   

Nie chce się wymądrzać - ale co do zwiększenia mocy w tej liczbie koni o jakiej piszesz to jesteś niepoprawnym optymistą - obyś tylko na hamowni nie był rozczarowany.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 15-03-2009, 23:40   

wiesz - rozczarowany nie mogę być , najwyżej hamownia pokaże , że coś schrzaniłem :P a tutaj to co chce zamontować z czujnikiem cśnienia i małym komputerkiem sterującym :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=583456642

konstrukcja umożliwia podłączenie mocniejszego silnika w razie potrzeby.

ale zacznę od wdechu - koło kwietnia pewnie po spociku będę ciął i grzał migomat :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2009, 05:42   

33 KM przyrostu mocy to jednak naprawde duzo.
Jak uda Ci sie zyskac 8 do 10 KM to Ci i tak pogratuluje. Jak wiecej to stawiam flaszke.

Pozdro
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-03-2009, 16:34   

VirMan, Shamuj go najpierw,bo jak praktyka mowi bedzie cudownie jak bedziesz trzymal serie.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-03-2009, 19:19   

ok - gdzei jest hamownia koło tarnowa? - i żeby nie wzięli 500 pln :) i żeby nie była to hamownia dynamiczna , tylko obciazeniowa.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-03-2009, 02:03   

VirMan napisał/a:
a tutaj to co chce zamontować z czujnikiem cśnienia i małym komputerkiem sterującym :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=583456642

konstrukcja umożliwia podłączenie mocniejszego silnika w razie potrzeby.

niestetyna 24v... nie podejdzie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17-03-2009, 09:41   

zemu nie podejdzie ? - po modyfikacji dolotu bedzie trochę miejsca :) - pozatym mam 12v :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-03-2009, 12:31   

Mysle ze Marcino mial na mysli napiecie w instalacji auta. :wink:
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17-03-2009, 12:39   

aj napiecie nieistotne - zrobi sie konwerter i po kłopocie :) jest lekki , mocny i ma konstrukcję turbiny :] a to najważniejsze - bo ma duży przepływ i jest trwały :) do lotnictwa nie biorą syfu :)

[ Dodano: 17-03-2009, 12:48 ]
dobra - zrobię sobie pomiar na 500 metrów , i zważę gada :) zobaczymy jak wyjdzie z matematyki , pomierzę na gazie i na benzynce :)

szykowac się na pomiary :D zobaczymy który 24v ma takiego kopa jak mój :D :P
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
painkiller 
Forumowicz


Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 434
Skąd: wRock
Wysłany: 17-03-2009, 13:47   

Tu jest firma zajmująca się montowaniem kompresorów elektrycznych http://www.at2000.pl/site/tuning
_________________
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 18-03-2009, 08:23   

śmiało ....szykuj kasę ...dużo kasy ....bo bez demonstracji "siły" się nie obędzie..
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.