jak podkręcić 3,0 w sigmie by zwiększyć moc np. o 50 kM |
Autor |
Wiadomość |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2009, 19:30
|
|
|
A ja tam sądzę, że takich aut nie nalezy ulepszać ani poprawiać ... raczej wypadałoby zadbać o ich kondycję zarówno mechaniczną jak i wizualną żeby jak najwięcej gapiów przyciągały, ....a do "tjuningu" to jakieś 2-drzwiowe qpe albo w ogóle przesiadka na 3000GT TwinTurbo...to jest klasyk sam w sobie i jak sami wiecie rzadkość na polskich drogach
[ Dodano: 15-03-2009, 19:33 ]
a poza tym ctak jak mówi sebi629, jakie będzie spalanie skoro i tak jest nie małe ??!! |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-03-2009, 19:51
|
|
|
Nie no nie wyjde dzis do pracy przez ten watek.
Czyli jednak masz kuty wal??? Czy moze jest to przeszczep ze skody??? Posluchaj wartosc jaka masz na obrotomierzy najmniej zalezy od walu korbowego. Spojrz moze na zaleznosc wartosci na obrotomierzu a ilosci zaworow na cylinder. Jeszcze jedno. Ciekawy jestem jak dasz takie obciazenie na alternator to ile pochodzi i jakie bedzie przy tym obciazenie silnika??? |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 15-03-2009, 20:40
|
|
|
.....virman nie obraź się za opowieści ale spadłeś z pieca.....ze 177 koni nie uzyskasz 210 - nie tym sposobem co piszesz
łukasz zamknij ten temat bo on nie dotyczy tego postu!!!!!!
dalej .............ten post juz był zaczęty przeze mnie ......
virman swoje przemyślenia kontynuuj w poście moim ...."jak zwiększyć moc w sigmie o 50 KM "
sebi chłopie goń do pracy |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 15-03-2009, 21:58
|
|
|
no ok - wiec praktka pokaże - pojedziemy na hamownię i bedize wiadomo z co do spalania - mocniejszy i sprawniejszy silnik nie powinien wiecej dużo palic , moze pol litra wiecej , chyba ze bede go mocniej deptał , to spali ile wlejesz :]
[ Dodano: 15-03-2009, 22:00 ]
pozatym mój cel to 33 koniki wiecej niz fabryka - to nie wyczyn - czas pokaże. - a geniuszy którzy twierdzą ,ze każdy wał jest kuty zapraszam na wikipedię , albo do gości od silników. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2009, 22:46
|
|
|
Nie chce się wymądrzać - ale co do zwiększenia mocy w tej liczbie koni o jakiej piszesz to jesteś niepoprawnym optymistą - obyś tylko na hamowni nie był rozczarowany. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 15-03-2009, 23:40
|
|
|
wiesz - rozczarowany nie mogę być , najwyżej hamownia pokaże , że coś schrzaniłem a tutaj to co chce zamontować z czujnikiem cśnienia i małym komputerkiem sterującym :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=583456642
konstrukcja umożliwia podłączenie mocniejszego silnika w razie potrzeby.
ale zacznę od wdechu - koło kwietnia pewnie po spociku będę ciął i grzał migomat |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-03-2009, 05:42
|
|
|
33 KM przyrostu mocy to jednak naprawde duzo.
Jak uda Ci sie zyskac 8 do 10 KM to Ci i tak pogratuluje. Jak wiecej to stawiam flaszke.
Pozdro |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-03-2009, 16:34
|
|
|
VirMan, Shamuj go najpierw,bo jak praktyka mowi bedzie cudownie jak bedziesz trzymal serie. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 16-03-2009, 19:19
|
|
|
ok - gdzei jest hamownia koło tarnowa? - i żeby nie wzięli 500 pln i żeby nie była to hamownia dynamiczna , tylko obciazeniowa. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-03-2009, 02:03
|
|
|
niestetyna 24v... nie podejdzie |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 17-03-2009, 09:41
|
|
|
zemu nie podejdzie ? - po modyfikacji dolotu bedzie trochę miejsca - pozatym mam 12v |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 12:31
|
|
|
Mysle ze Marcino mial na mysli napiecie w instalacji auta. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 17-03-2009, 12:39
|
|
|
aj napiecie nieistotne - zrobi sie konwerter i po kłopocie jest lekki , mocny i ma konstrukcję turbiny :] a to najważniejsze - bo ma duży przepływ i jest trwały do lotnictwa nie biorą syfu
[ Dodano: 17-03-2009, 12:48 ]
dobra - zrobię sobie pomiar na 500 metrów , i zważę gada zobaczymy jak wyjdzie z matematyki , pomierzę na gazie i na benzynce
szykowac się na pomiary zobaczymy który 24v ma takiego kopa jak mój |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 18-03-2009, 08:23
|
|
|
śmiało ....szykuj kasę ...dużo kasy ....bo bez demonstracji "siły" się nie obędzie.. |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|