Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A]preparat do czyszczenia wtryskow
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-03-2009, 17:04   

Fakt faktem, susza była, ale auto się jeszcze nawet nie dławiło. Co prawda to diesel, więc inaczej jest zasilany paliwem, ale myślę że na oparach nie pojedzie.
 
 
Lipa 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 automat sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 301
Skąd: Jantar
Wysłany: 17-03-2009, 17:18   

spown napisał/a:
Owczar napisał/a:
Ta pojemność 64 litry to jest chyba zaniżona, bo sam zatankowałem już 3 razy w przedziale 67-69 litrów. I wskazanie jak najbardziej prawidłowe. Sprawdzane na bańkach 30l, a raz na beczce 200l.


To musiałeś mieć niezłą suszę już i poszło w przewody :)


Albo ta bańka i ta beczka zawyża, jedź na stację i wlej z dystrybutora do bańki 30 litrowej pod korek to się zdziwisz ile litrów weszło, bo lać z węza do bańki 8) "niby" 30 litrowej to wiesz jak miarodajne jest :rolleyes:
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-03-2009, 19:49   

Panowie i panie, bez OT!!! :twisted:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
migro 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W kombi Avance
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 107
Skąd: Mannheim / Gdańsk
Wysłany: 17-03-2009, 23:44   

corker napisał/a:
Niedawno usłyszałem od moich znajomych iż do paliwa(ropy) dolewają preparatów czyszczących wtryski.

Kiedyś czytałem o dodawaniu oleju silników 2-taktowych do diesla. Były tam wypowiedzi m.in. właściciela taksówek, u którego awaryjność pomp wtryskowych spadła praktycznie do 0. Z dodawaniem tego oleju przejechały jego auta w sumie ok. 800 000 km. Była tam też wypowiedź pracownika TÜV, który mając dostęp do hamowni i urządzenia do testowania spalin sprawdzał swoje auto i po dodaniu tego oleju po jakimś czasie nieco wzrosła moc samochodu (raczej nieodczuwalnie) ale przedewszystkim spaliny były o wiele czysciejsze i było w nich o wiele mniej sadzy.
Mój brat ma ropniaka i od dwóch lat dodaje tego oleju. Jego wrażenia: auto nie kopci, jest cichsze (szczególnie zimny), ok. 10% oszczędniejsze, podczas przeglądu nie miał problemu z testem spalin, wszystko ponizej normy.
Na różnych forach w Niemczech było to testowane i opisywane.
_________________
Defraudacja pieniędzy jest wtedy, kiedy żona ma dostep do twojego konta (Frau, z niem.: żona, kobieta)
 
 
metzger 
Mitsumaniak
a.k.a Jedi

Auto: EA2A 4G63 '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 199
Skąd: Malbork/Gdańsk
Wysłany: 18-03-2009, 07:48   

na stronie preparatów napisane jest żeby stosować co 5k-10k km, czyli sensownie jest zalewać je po wymianie oleju ... tak?
_________________
To, co nie istnieje, musimy czasem sami stworzyć w naszych marzeniach i snach i pozwolić im inspirować się do większego wysiłku.

Piszę poprawnie po polsku
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-03-2009, 07:55   

metzger napisał/a:
na stronie preparatów napisane jest żeby stosować co 5k-10k km, czyli sensownie jest zalewać je po wymianie oleju ... tak?

Ten preparat wlewa się do zbiornika paliwa. Tak więc nie trzeba czekać do wymiany oleju :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
corker
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2009, 11:05   

Ja dzisiaj to wleje i w piatek jade w traske to zobacze czy jakiś efekt sie pojawia choć sądzę iż jeden raz to za mało. Tak jak z preparatami na celulitis niby 14dni ale co miesiąc i przez pieć lat :mrgreen: .. Ale nic to ,zobaczymy. Te pięć tysięcy to tak okolo ,jak dolejesz po 3 to też sie nic nie stanie .Byle nie za często , to tak jak z czekoladą jak za dużo to przytyjesz jak za malo to za mało żelaza w organiźmie (taka dygresja) :P
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-03-2009, 15:27   

Mogę dodać, że sam regularnie dodaję "fuel injector/system cleaner" (różne nazwy na coś co z reguły ma kolor wisniowy), tak raz na 3 miechy. Efektu w postaci, przyspieszenia, oszczędności paliwa itp. na pewno nie odczujecie, za to trzeba przyznać, że jest różnica w emisji spalin. Dlatego to sobie regularnie wlewam.
Acha, zdaje się że ten środek jest już automatycznie dodany do benzyny Shell 99, więc na jedno wychodzi tankowanie Shella, albo dodatkowe stosowanie cleanera :wink: .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Redlucas 
Forumowicz
Redlucas


Auto: Galant EA5A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 60
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-03-2009, 16:32   

Sam jakiś czas temu postanowiłem takie preparaty zastosować zgodnie z zasadą jeżeli nie pomoże to przynajmniej nie zaszkodzi. Ale w istocie poprawiają nieco pracę silnika i można to zauważyć dość szybko po dolaniu. Myślę, że jesteśmy do tego dodatkowo zmuszeni niską jakością paliwa na polskich stacjach. Sam postanowiłem od jakiegoś czasu tankować tylko na jednej stacji posiadającej niestandardowe paliwa (tzn. jest normalne 95, 95 z ulepszaczami i coś jakby 98 z ulepszaczami) - piszę tak aby nie robić krypto-reklamy ale większość z nas wie o co chodzi.

Zmierzając do tego co chciałem napisać... środki są różne ale kiedy i ile dolewać to mamy na opakowaniu napisane jak BYK. Są środki, które stosuje się co 5.000 kilometrów, takie co 1.500 kilometrów. Nie ma co tu pisać co ile... środki i ich intensywność są różne... dlatego najlepiej stosować się do zaleceń producenta i tyle. Nie sugerowałbym się komentarzami.
_________________
Chevrolet - dokładnie nie pamiętam - rozbity przez mamę :/
Mercedes 124 2.0 [benz.] ('88) - sprzedany
Mitsu Galant V6-24 2.5l ('97)
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-03-2009, 17:05   

a używał moze ktoś preparat do czyszczenia układu paliwowego shella ale nie to co sie dodaje do benzyny na pełnym baku tylko ostatnio widziałem na stacji cos takiego ze jak jest juz końcówka benzyny to wlewamy i odpalamy samochód ktory ma sobie popracowac jakis czas i dopiero wtedy wlewamy benzyne?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.