Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] stuki w skrzyni albo sprzęgle
Autor Wiadomość
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2009, 19:17   

Owczar, w sumie to u mnie slychac lozyska w skrzyni przy ruszaniu tak do trojki a potem juz nie slychac bo opony zagluszaja ;> jak sie hamuje silnikiem to nie slychac lozysk ale pewnie u kazdego jest inaczej
 
 
pablodc 
Mitsumaniak

Auto: Subaru Impreza WRX '05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 46
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 27-01-2009, 19:53   

Podepnę się do tematu. Wibruje mi lekko pedał sprzęgła w EA5A '99 SE, tzn. gdy wcisnę sprzęgło do połowy i silnik ma więcej nie 1,5tys obr. to czuć szybkie pulsowanie, szybsze w zależności od obrotów, poniżej 1,5 tys nic nie czuć- pozatym nie ma żadnych obajawów dźwiękowych. Planuję wymianę rozrządu i jakby to były to łożyska w skrzyni lub któryś elemęnt sprzęgła to bym go wymienił przy okazji. Może ktoś wie co powoduje takie wibracje.
Pozdrawiam!
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-01-2009, 00:41   

Do wymiany prawdopodobnie kompletne sprzęgło z dociskiem.
 
 
mudzin 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VI kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 32
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 04-02-2009, 14:18   

olej wymienilem i w skrzyni 75w90 i w sprzegle. u mnie w okolicy brak mechanika ktory mogli by zdjagnozowac ta moja usterke.
mam dylemat czy jezdzic i czekac az sie cos rozsypie i wysdy bedzie wiadomo co to dokladnie jest czy lepiej dmychac na zimne
_________________

 
 
prisoner 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 SE 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 04-02-2009, 20:41   

Jeżeli idzie o pulsowanie pedału. U mnie wystarczyła wymiana tarczy i łożyska (oryginały). Docisku nie ruszałem chociaż zaleca się wymianę kompletu.

Jeżeli chodzi o ceny gratów do skrzyni to za komplet łożysk tzn. Cztery na wałki plus dwa na dyferencjał. Uszczelnienia półosi i wałka sprzęgłowego zapłaciłem coś około 820zł. Robię sam więc robocizny nie liczę. Plus oczywiście dobry olej (RED LINE MT 90) - wielokrotnie już na forum polecany. Części dostępne u JAPANEZE.
 
 
mudzin 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VI kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 32
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 02-03-2009, 13:49   

ma ktos jakis kontakt do tego japanize???

[ Dodano: 09-03-2009, 17:58 ]
juz zrobione.
okazalo sie ze łozysko na ataku prawie sie rozleciało, jedno łożysko sprzegla i łożysko oporowe tez sie kwalifikowalo na wymiane.
łozysko akaku kupilem w japanize okolo 313 + przesylka (serwis 415, tydzien czekania)
łozysko sprzeglowe kupilem w hurtowni łozysk, oryginalne za 57 zl( serwis 418, dzien czekania)
a oporowe 80 geparts

wszystko dziala juz ok, slychac tylko jakies buczenie przy przyspieszaniu i hamowaniu, mechanik powiedzial ze te auta tak maja.
_________________

 
 
prisoner 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 SE 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 18-03-2009, 21:15   

mudzin napisał/a:
mechanik powiedzial ze te auta tak maja.


Standardowa odpowiedź mechanika nie potrafiącego określić przyczyny (a może ich być wiele).
_________________
 
 
mudzin 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VI kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 32
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 18-03-2009, 22:47   

calkiem mozliwe ze nie wie co jest bo widzialem jak rozbieral cala skrzynie. nie ogladal tylko lozysk na dyfrze. jesli chodzi o te szumy to tylko na pierwazym i drugim biegu.
od naprawy zrobilem juz 500 km i dziala bez problemow. po swietach wielkanocnych jade w trace wiec jak zrobie ponad 1000 km to bede wszystko wiedzial.
_________________

 
 
prisoner 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 SE 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 18-03-2009, 23:02   

Jeżeli tylko na 1 i 2 to winny może być synchronizator. Ja wymieniłem wszystkie łożyska w skrzyni łącznie z tymi na dyferencjale, które były już trochę "ruszone". Cisza i spokój.

Jaki olej masz wlany?
_________________
 
 
mudzin 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VI kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 32
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 18-03-2009, 23:13   

z tego co slyszalem to synchronizator ma inny objaw. po naprawie skrzynu zalalem elf 75W80 to olej do delikantnych skrzyn. powinien sie sprawdzic
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.