Mazda Premancy 2,0 TD vs Space Star 1,9 DiD |
Autor |
Wiadomość |
misiumisiu
Mitsumaniak Marcin

Auto: space star 1.9did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 101 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 22-12-2008, 18:34
|
|
|
Witam ja osobiście polecam spacestara ale jak ktoś woli mazdę, to powiem tyle rozrząd to nie wina japońskich inżynierów ,a polskich serwisów i warsztatów cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę) niestety u nas imadłem i po 5tyś po pasku ,niestety nie wszyscy znają angielski. Ale nieco o silniku trochę za słaby do tego auta i kultura pracy nie taka co DiD (dci) auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI . Ale wybór należy do ciebie |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 23-12-2008, 07:47
|
|
|
xjacobs napisał/a: | całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu | Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu - i przed nogami i na wysokości ramion.
xjacobs napisał/a: | bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla | Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika
misiumisiu napisał/a: | cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę) | Nie tylko. Zobacz na http://forum.mazdaspeed.pl/ jakie są zalecenia co do parkowania na wzniesieniach itd. . Ale faktycznie wystarczy dbać żeby się cieszyć.
misiumisiu napisał/a: | auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI | A myślałem że tylko ja miałem takie wrażenie |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 23-12-2008, 15:24
|
|
|
cns80 napisał/a: | xjacobs napisał/a: | całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu | Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu - i przed nogami i na wysokości ramion.
xjacobs napisał/a: | bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla | Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika
|
z tym miejscem jest różnie, mi nie przeszkadzało, aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada
a co do chłodnicy to nie wiem, nie słyszalem |
_________________
 |
|
|
|
 |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 02-01-2009, 21:50
|
|
|
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa... |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 03-01-2009, 00:50
|
|
|
misiek-misiek napisał/a: | Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa... |
Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2009, 00:52
|
|
|
misiek-misiek napisał/a: | Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa... | u mnie też tak jest a widziałeś na czym polega ten system w merivie? chyba nie... polecam przejść się do salonu opla, poproś sprzedawcę to Ci zaprezentuje
cns80 napisał/a: | misiek-misiek napisał/a: | Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa... |
Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa. | nie wiem czy kat nachylenia oparcia jest regulowany, ale troche sytuacje rozjaśni to:
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
DEZBERN [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2009, 08:17
|
|
|
Witam
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć. |
|
|
|
 |
oloolosz
Forumowicz
Auto: mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 05-03-2009, 11:39
|
|
|
u mnie tez jak u dezberna |
_________________ MSS 2004 102km 320tkm |
|
|
|
 |
Rajmund_J
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 1.9 DI-D Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 18-03-2009, 06:22
|
|
|
Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 18-03-2009, 08:21
|
|
|
Rajmund_J napisał/a: | Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 . | Miałem okazję pojeździć zwykłą Almerą i to mnie przekonało żeby od Nissana wyposażonego we wspólną elektronikę z Renault trzymać się z daleka. Plastiki tak jak piszesz - masakra. Wolę smutne czarno-błyszczące w MSS niż wypłowiałe, skrzypiące i ciągle otwierające się w Almerze.
DEZBERN napisał/a: | Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć. | Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 18-03-2009, 15:24
|
|
|
Rajmund_J napisał/a: | Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie. | głośność pewnie wynika z tego że ma większą pojemność 2.2 litra robi swoje nierównomiernie? widocznie trafiles na zjechany i egzemplarz |
_________________
 |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2009, 06:46
|
|
|
cns80 napisał/a: |
DEZBERN napisał/a: | Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć. | Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka |
To chyba standard, bo też tak mam |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 19-03-2009, 15:31
|
|
|
slo_mo napisał/a: | cns80 napisał/a: |
DEZBERN napisał/a: | Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć. | Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka |
To chyba standard, bo też tak mam | Jasne że standard |
_________________
 |
|
|
|
 |
|