Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mazda Premancy 2,0 TD vs Space Star 1,9 DiD
Autor Wiadomość
misiumisiu 
Mitsumaniak
Marcin


Auto: space star 1.9did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 22-12-2008, 18:34   

Witam ja osobiście polecam spacestara ale jak ktoś woli mazdę, to powiem tyle rozrząd to nie wina japońskich inżynierów ,a polskich serwisów i warsztatów cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę) niestety u nas imadłem i po 5tyś po pasku ,niestety nie wszyscy znają angielski. Ale nieco o silniku trochę za słaby do tego auta i kultura pracy nie taka co DiD (dci) auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI . Ale wybór należy do ciebie :biggrin:
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 23-12-2008, 07:47   

xjacobs napisał/a:
całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu
Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu :mrgreen: - i przed nogami i na wysokości ramion.

xjacobs napisał/a:
bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla
Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik :evil:
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika :wink:

misiumisiu napisał/a:
cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę)
Nie tylko. Zobacz na http://forum.mazdaspeed.pl/ jakie są zalecenia co do parkowania na wzniesieniach itd. :mrgreen: . Ale faktycznie wystarczy dbać żeby się cieszyć.

misiumisiu napisał/a:
auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI
A myślałem że tylko ja miałem takie wrażenie ;)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 23-12-2008, 15:24   

cns80 napisał/a:
xjacobs napisał/a:
całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu
Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu :mrgreen: - i przed nogami i na wysokości ramion.

xjacobs napisał/a:
bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla
Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik :evil:
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika :wink:

z tym miejscem jest różnie, mi nie przeszkadzało, aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)
a co do chłodnicy to nie wiem, nie słyszalem :)
_________________

 
 
 
misiek-misiek 
Mitsumaniak
Kawosz :)


Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 661
Skąd: Pajęczno-okolice
Wysłany: 02-01-2009, 21:50   

Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 03-01-2009, 00:50   

misiek-misiek napisał/a:
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...

Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 03-01-2009, 00:52   

misiek-misiek napisał/a:
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...
u mnie też tak jest :P a widziałeś na czym polega ten system w merivie? chyba nie... ;) polecam przejść się do salonu opla, poproś sprzedawcę to Ci zaprezentuje :)


cns80 napisał/a:
misiek-misiek napisał/a:
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...

Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa.
nie wiem czy kat nachylenia oparcia jest regulowany, ale troche sytuacje rozjaśni to:
_________________

 
 
 
DEZBERN
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2009, 08:17   

Witam
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
 
 
oloolosz 
Forumowicz

Auto: mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: pomorze
Wysłany: 05-03-2009, 11:39   

u mnie tez jak u dezberna
_________________
MSS 2004 102km 320tkm
 
 
Rajmund_J 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.9 DI-D Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18-03-2009, 06:22   

Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D :!: Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 18-03-2009, 08:21   

Rajmund_J napisał/a:
Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 .
Miałem okazję pojeździć zwykłą Almerą i to mnie przekonało żeby od Nissana wyposażonego we wspólną elektronikę z Renault trzymać się z daleka. Plastiki tak jak piszesz - masakra. Wolę smutne czarno-błyszczące w MSS niż wypłowiałe, skrzypiące i ciągle otwierające się w Almerze.

DEZBERN napisał/a:
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 18-03-2009, 15:24   

Rajmund_J napisał/a:
Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D :!: Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie.
głośność pewnie wynika z tego że ma większą pojemność :P 2.2 litra robi swoje :) nierównomiernie? widocznie trafiles na zjechany i egzemplarz
_________________

 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2009, 06:46   

cns80 napisał/a:

DEZBERN napisał/a:
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka :)


To chyba standard, bo też tak mam :mrgreen:
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 19-03-2009, 15:31   

slo_mo napisał/a:
cns80 napisał/a:

DEZBERN napisał/a:
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka :)


To chyba standard, bo też tak mam :mrgreen:
Jasne że standard :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.