| 
		ASV Lider we Wrocławiu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 jmgmotocykle  		  
		 
         Forumowicz marcin78
  
                  Auto: outlander 2.2 156ps 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-03-2009, 21:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | dochodze do wniosku ze uzywales ich raczej w ciezkim terenie: uszkodzony bak?? trzeba niezle sie nameczyc zeby bak rozwalic, albo pech. uslizg sprzegla po 20tys?? czyzby ostre boksowanie w piachu albo blocie??(sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie), woda w filtrze powietrza?? to nie lodz podwodna zeby tak go moczyc. niedlugo padnie silnik bo pewnie wody zassal, bo nikt mi nie w mowi ze to od deszczu.(a wiem bo smigam tez  | 	  
 
 żle czytasz treść i żle wyciągasz wniaski - auto nigdy nie zobaczyło ciężkiego terenu- NIGDY- nie miałem bak uszkodzony tylko FAP - jest to taki dodatek do paliwa paliwa który jest dodawany przy tankowaniu i jest to zwykły "kondon" w plastikowej obudowie  niefortunnie  zamontowany przy lewym tylnim wahaczu (niżej niż wahacz!!!) - uszkodziłem przy nawracaniu na leśnym parkingu (słyszałem uderzenie gałęzi/kołka) ale nie sądziłem że uszkodził coś. co do sprzęgła - jak wyżej - nigdy terenu, boksowania czy wyjeżdzania z jakiś "okopów". woda - poprostu lipna konstrukcja auta - ssanie powietrza jest pod przednią atrapą - akutat przed przeglądem outek miał 2 szybkie(160-190) trasy w silnym deszczu - wystarczyło....
 
 	  | Cytat: | 	 		  | wykonujesz to co masz na liscie i przy dobrych checiach albo przy okazji zerkniesz z grubsza. tak tez maja mechanicy na przegladach. maja liste i jada po koleji pozycje. nie mieli obowiazku sprawdzania filtra i tego nie zrobili,  | 	  
 
nawet nie mam odwagi myśleć że po 20 tyś filtr powietrza nie podlega inspekcji!!!! nie wspomnę o wymianie... ale to już wytyczne producenta
 
 	  | Cytat: | 	 		  a o cenach przegladow powinien poinformowac cie pozadny sprzedawca przy kupnie auta. 
 
jesli to byl 2 przeglad to cena standart, jesli 1 to troche ich ponislo | 	  
 
nie poinformowali , ale też nie pytałem - doszedłem do wniosku że jak w stolicy kosztuje 380-430 robocizna to wrocław się nie wychili - ale mnie zaskoczyli .... był to pierwszy , tz. mały przegląd....
 
 	  | Cytat: | 	 		  | sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie | 	  
 
 nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem..... | 
             
						
				_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekrvf  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-03-2009, 23:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jmgmotocykle napisał/a: | 	 		  | nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem..... | 	  
 
O jakim samoregulatorze mówisz? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jmgmotocykle  		  
		 
         Forumowicz marcin78
  
                  Auto: outlander 2.2 156ps 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-03-2009, 16:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz" - temat jest szeroko opisywany na stronach cytrynek z tymi silnikami (c5,c6) | 
             
						
				_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekrvf  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-03-2009, 18:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jmgmotocykle napisał/a: | 	 		  | jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz"  | 	  
 
Luz w układzie sterowania sprzęgłem kasowany jest w centralnym wysprzęgliku zespolonym z łożyskiem wyciskowym. Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID.
 
Ten siłownik nie ma nic wspónego z PSA. Powyżej wymienione samochody nie mają problemy z siłownikiem sprzęgła, więc Twoja teoria że niby ten element jest wadliwy właśnie upadła. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jmgmotocykle  		  
		 
         Forumowicz marcin78
  
                  Auto: outlander 2.2 156ps 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-03-2009, 06:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tu niebardzo sie moge zgodzic... 1. sprzęgło jest kpl. z silnikiem , czyli francuskie, dopiero "po" sprzęgle zaczynaja sie podobne elementy (skrzynia itd...) 2. jak silnik o róznych mocach i Nm moze mieć takie samo sprzęgło??? dla mnie mało logiczne.... wychidzi na to że wszystko w mitsu lata na tej samej okładzinie....   a jak jestes tak bardzo  w temacjie  to mam pytanie - bo nie znam konstrukcji- czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle? | 
             
						
				_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekrvf  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-03-2009, 11:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jmgmotocykle napisał/a: | 	 		  | czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle? | 	  
 
Ma.:
 
Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 coltito  		  
		 
         Nowy Forumowicz HKS4G63T
  
                  Auto: Colt CA5A, Starion A183A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 31-03-2009, 09:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tomek dobrze prawi. Układ jest identyczny w tych samochodach, nie mówimy tu o samym sprzęgle. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jmgmotocykle  		  
		 
         Forumowicz marcin78
  
                  Auto: outlander 2.2 156ps 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-03-2009, 15:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | czyli 2.2 ma za słaby docisk??? jesli tak to czemu niekiedy sie slizga  a niekiedy zrobi sie z 3-4 tyś. km. i nic sie nie dzieje - cuda??? jak by był problem z dociskiem to spaliłbym sprzęgło, gdyby była wadliwa tarcza to tez by sie spaliła - może ktoś mi odpowie co jest przyczyną??? przeciez cudów nie ma - to czysta mechanika - dla mnie jest cos uszkodzone... raz działa poprawnia a innym razem sie "powiesi" i powoduje uslizg.... | 
             
						
				_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bartek2800 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-03-2009, 17:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Docisk też się "niszczy" do po co wymieniałoby się go przy wymianie samej tarczy?
 
I daje o sobie znać przy większym przebiegu niż 3-4kkm, bo jeszcze może "uciągnąć"    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 maczek [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-03-2009, 19:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jmgmotocykle albo masz pecha na maxa, albo trafol ci sie tak zwany piatkowy model bo zeby sie sypnelo tyle na raz to pech musi byc, jesli 2 taki sam woz trzyma sie dobrze. no chyba ze nie wszystko nam napisales     
 
powodzenia w walce z tym autem | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jmgmotocykle  		  
		 
         Forumowicz marcin78
  
                  Auto: outlander 2.2 156ps 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-03-2009, 19:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak tyle sypneło ??? przeciez mam drugi model z którym mam ten sam problem - pozostałe rzeczy które opisałem to spierdzielone przez serwis... reszta bez zarzutu. w pierwszym który nie jest na gwarancji wymieniłe sprzęgło na wzmacniane czy sportowe i jest ok. - tego nie wymieniam bo po to mam cholerną gwarancje.... zresztą po to napisałem żeby opisac mój konkretny przypadek obsługi w aso - a nie drążyć temat czy mam "piatkowy" model czy szukac przyczyny... | 
             
						
				_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 taugusto [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-08-2010, 14:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam,
 
 
ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maddox  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Outlander 2.0 Di-D 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-08-2010, 09:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | taugusto napisał/a: | 	 		  Witam,
 
 
ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ? | 	  
 
 
nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci(przepalone zarowki,bezpiecznik,olej)
 
pan na warsztacie bardzo mily, pokazywal i wyjasnial co sprawdza, co jest ok a co mozna za niedlugo wymienic.
 
jedna sprawa, w wakacje maja bardzo odlegle terminy, lepiej zadzwonic i sie dopytac czy beda mieli czas | 
             
						
				_________________ Outlander 2.0T
 
Outlander 2.0 DI-D | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 taugusto [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-08-2010, 21:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Maddox napisał/a: | 	 		  | nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...] | 	  
 
 
uprzejmie dziękuje za informacje | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maddox  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Outlander 2.0 Di-D 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-08-2010, 14:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | taugusto napisał/a: | 	 		   	  | Maddox napisał/a: | 	 		  | nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...] | 	  
 
 
uprzejmie dziękuje za informacje | 	  
 
 
acha, jak do nich dzwonilem to sam przeglad(bez czesci) przed zakupem mial kosztowac ~315pln | 
             
						
				_________________ Outlander 2.0T
 
Outlander 2.0 DI-D | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |