[CA1A 1.3] Silniczek wycieraczek tylnich |
Autor |
Wiadomość |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-03-2009, 16:05
|
|
|
ale gdzie te kable...
kabel od silniczka idzie pod klapa, potem nie wiem gdzie, dalej tez nie wiem którędy on idzie?
ale to ze zaiskrzyło tzn chociaż ze prad tam jest |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-03-2009, 23:57
|
|
|
karolgt, no jak? Jedna sonda do kostki z silnika a druga do puszki z bezpiecznikami albo do kostki na przełączniku. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-03-2009, 00:42
|
|
|
ok, nie mam juz pomysłów.
Wziałem silniczek, położylem tak że dotykał "karoserii" i podpiałem go na kabelku do gniazka zapalniczki. Cos przez chwile ruszyło, potem nic.
Podłączyłem normlanie, dalej nic.
Bede musial odgrzebać chyba miernik i sprawdzić wszystko po kolei. |
|
|
|
 |
jolly69
Mitsumaniak

Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 267 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-03-2009, 21:30
|
|
|
a możesz go przekręcić z pół obrotu ?? sprawdź, być może jak go podłączasz to po prostu wraca do pozycji zerowej i dalej stoi. |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-03-2009, 21:41
|
|
|
jolly69 napisał/a: | a możesz go przekręcić z pół obrotu ?? sprawdź, być może jak go podłączasz to po prostu wraca do pozycji zerowej i dalej stoi. |
hmm, to może być jakas opcja, bo chwile coś "ruszyło", moze faktycznie wracał do pozycji zerowej.
Dzięki, będe próbował. |
|
|
|
 |
|