Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Dymienie i falowanie obrotów
Autor Wiadomość
DjVersus 
Nowy Forumowicz
www.InterStacja.pl

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: UK
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Wakefield UK
Wysłany: 22-03-2009, 15:27   

Chyba sie kolego sam nie znasz albo nie dowiezasz mocy silka Mitsubishi :)

Sam widzialem i sam policzylem dlatego zawiozlem do mechanika :)
_________________
www.InterStacja.pl Stacja nowej Generacji.
Najprawdopodobniej najlepsze radio w polskim Internecie :)
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2009, 15:39   

A czy możesz powiedzieć co dokładniej widziałeś ?
Widziałeś znacznik na kole wału korbowego ? czy patrzyłeś na znacznik na kole pasowym na dole ?
Jakby rozrząd był przestawiony o 4 ząbki to ciężko by było odpalić, już nie mówiąc o obrotach w stylu 5 tys.

DjVersus napisał/a:
uszczelka pod klawiatura

Znaczy pod pokrywą zaworów ? Bo pod klawiaturą nie ma uszczelek z tego co mi wiadomo.

Co do obrotów to czeka Cię czyszczenie przepustnicy, silniczka krokowego ewentualnie i nauka obrotów...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 29-03-2009, 17:18   

No dobra Panowie, jeszcze nic nie robiłem, ale się sprawa pogorszyła. Od 2000 do 2500 obrotów auto dosłownie muli, a powyżej zaczyna iść. Jednak chyba już nie ma takiej mocy. Strasznie dużo jest rzeczy które trzeba sprawdzić, może to być jeszcze pompa wysokiego ciśnienia? Może filtr paliwa (?). Strasznie ciężko dojść do problemu.
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-03-2009, 18:06   

No jak będziesz zgadywał to będzie ciężko. Odżałuj te 150zł i podłącz się do komputera to na pewno będziesz bliżej rozwiązania problemu. Po to są w autach układy diagnostyczne żeby właśnie nie szukać po omacku.
 
 
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 29-03-2009, 18:32   

Podpięcie do komputera było pierwszą rzeczą po kupnie. Według niego wszystko jest w porządku, wszystko sprawne. Zacznę zabawę od wyczyszczenia przepustnicy, bo powoli z uśmiechniętej gęby po kupnie zaczynają opadać ręce. I nie chodzi o pieniądze, tylko konkretne zdiagnozowanie przyczyny. Nie sztuką wymienić pół auta.
_________________
Carisma GDI LX
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-03-2009, 21:21   

Pisałeś w pierwszym poście, że Ci się Check Engine zapalił no to musiał być jakiś błąd.
 
 
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 29-03-2009, 21:50   

Był błąd, bo wtyczka od sondy była wypięta, od jej wpięcia się nie pojawił. Może to ta sonda takie zamieszanie robi? Nie wierzę, że nikt nie miał takich samych objawów... :>
_________________
Carisma GDI LX
 
 
sony1906 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carizma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-03-2009, 22:18   

Miałem taki problem komputer wskazał ze to przepływomież falowanie obrotów to norma w tych autach najczęsciej wynika to ze swietnej jakosci naszego paliwa :)
_________________
Pozdrawiam
Michał!!!!!!
 
 
 
Cheli88 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 30-03-2009, 20:48   

Witam. Ja tez mam taki sam problem ale jeszcze nic nie zaczalem z tym robic. skacza mi obroty i przy mocnym dodaniu gazu dymi mi z rury jakby to byl diesel. Zauwazylem jeszcze ze jak odpalam go po godzinie od poprzedniego uruchomienia to przez jakies 20 sek tak dziwnie sie dlawi i czuc spalone paliwo. Nastepnie jest tak jakby sie cos odblokowalo i zaczyna normalnie pracowac. Na chlopski rozum to jest cos zapchane i zaczne od przepustnicy i silnik krokowego ale tez podlacze go do kompa zeby wykluczylo inne usterki :)
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 31-03-2009, 18:11   

Ktoś kiedys pisał że to takie popiardywanie przy zapalaniu to normalne bo na ssaniau przez chwile pracuje.
Z dymieniem to już pisałem. Podono FSI u VW też tak ma( na ile to prawda nie jestem w stanie powiedzieć).
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Cheli88 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 02-04-2009, 16:29   

Do CarisMarcin ! Robiłes juz cos w tym temacie i czy dało to jakies efekty ??
 
 
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 02-04-2009, 20:58   

Co do dymienia - po kupnie chyba zbyt przewrażliwiony byłem, bo to że puści dymek przy przegazowaniu to normalne.
Falowanie obrotów - jest nadal. Choć nie zawsze. Coraz częściej chodzi równiutko na około 500 rpm.

Także nie robiłem nic.

Wyżej pisałem jeszcze o słabej mocy, dławieniu i szarpaniu. To też dziwna rzecz, bo objawy ustały, czasem na ssaniu się dławi.

No koniec z końcem auto naprawdę jest fajne, choć nie należy do najekonomiczniejszych.
_________________
Carisma GDI LX
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 02-04-2009, 21:39   

A jakie masz spalanie że tak mówisz?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Cheli88 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 02-04-2009, 23:59   

Własnie. To ile Ci pali ? ja jezdze po Warszawie i pali mi 10-11 litrow no ale czesto bywa tak ze nie wrzucasz nawet trojki bo sa korki ale jak jedzilem na trasie to bylem bardzo zadowolony poniewaz spalanie pokazywalo na kompie 6,6 litra . objawy mogły ustac poniewaz ktos przed Toba jezdzac poprostu go zamulił :)
 
 
Carismarcin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI LX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 03-04-2009, 00:20   

No spalanie w mieście wyjdzie z 9 litrów minimum, jak nie 10. Na trasie przy jeździe średnio 120km/h (od 90 do 160) spala równo 7. A sprzedawca zachwalał że powinien 5.5 , 6. Zapewne dotyczy to spokojnej jazdy, ale tym autem się nie da :D
Zastanawiam się czy przy takim stanie rzeczy jest sens kupować nowe świece, te NGK.
_________________
Carisma GDI LX
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.