Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 30-03-2009, 05:02   

rosomak1983, elektronika obrotomierza lub coś z alternatorem. O ile pamięć mnie nie myli to właśnie z altka jest info o obrotach.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-03-2009, 08:41   

londolut napisał/a:
rosomak1983, elektronika obrotomierza lub coś z alternatorem. O ile pamięć mnie nie myli to właśnie z altka jest info o obrotach.

mylisz sie
obrotomierz masz "napedzany" przez ECU na podstawie wskazan czujnika polozenia walu
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 30-03-2009, 12:09   

Czyli gdzie szukać przyczyny ? W samym wskażniku albo w ECU???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 30-03-2009, 16:40   

Krzyzak napisał/a:
londolut napisał/a:
rosomak1983, elektronika obrotomierza lub coś z alternatorem. O ile pamięć mnie nie myli to właśnie z altka jest info o obrotach.

mylisz sie
obrotomierz masz "napedzany" przez ECU na podstawie wskazan czujnika polozenia walu
No to człowiek uczy się całe życie :shock:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 31-03-2009, 01:13   

Panowie musze opisac moja dzisiejsza przygode... A wiec wczoraj obrotka przestała działać... to juz wiecie.
Pojechałem dzis na Ukraine po benzyne itp... Przed sama granica tj w kolejce auto mi zgasło i nie chciało odpalić... Mysle ze pewnie benzyna sie skończyła bo jachalem na rezerwie zeby tańszej benzyny wiecej zatankować... Wiec kupiłem od pewnej miłej Ukrainki 3 litry beznyny. Nie odpala. Konsultacja telefoniczna z Paweła. Kupiłem kolejne 5 litrów. Auto pali i jedzie ale.... No własnie zrywa i gaśnie. Mysle jakas badziewna benzyna albo pompe zarżnąłem.Ale nic dotankowałem na stacji 95 i wracam. Pomijam ze były długie kolejki i inne przygody :wink:
Wracam i auto jak pusze gaz i zatrzymam sie czesto gasnie. W koncu na jednym rondzie nie chce zapalić... Krece krece i nic. Wycofał;em autko zeby nie torować jezdni.
Jakis kierowna Yariski co pomógł mi pchac, cos tam powyciagał kable wysokiego napiecia mowił ze moze moj krokowiec sie wypiał.Troche przy kablach poruszał. No i o dziwo odpalił.Jade dalej zrywy i gasniecie.Az znowu zgasł mi w centrum Jarosławia.
I za nic nie chciał odpalić.... Podejrzenie pompa padła... Poczekałem podłubałem przy kalbach i jakby troszke załapało... Mysle cos w tym jest...Patrze lepiej...
NO I OKAZAŁO SIE ZE WTYCZKA TA W APARACIE ZAPŁONOWYM MNIEJSZA NIZEJ NIE BYŁA DOPIETA... A teraz najlepsze !!!!!! :D Autko odpaliło i obrotomierz sie obudził (tj znów dziala) :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Chyba domylacie sie jakież bylo moje zdziwienie...
Misiek z dawna moca i sprawnoscia pomknał w dalsza droge :D :D :D
Tak z ciekawości co to za wtyczka... i za co odpowiada???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-03-2009, 01:17   

Piotrek ty grzebiesz w tym aucie, grzebiesz potem nie podpinasz wtyczek i szukasz problemu napędzając sobie stracha ;) Trochę mniej roztargnienia jak dłubiesz w silniku :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 31-03-2009, 01:28   

londolut, mozliwe ze jakos odpiałem przy ostatniej przekładce przepustnicy no ale nie przypominam sobie... A moze jeszcze wczesniej jak czysciałem wszystkie styki kontaktem bo były podejrzenia ze masa nie łaczy i cos tam :wink:
W kazdym razie pewnie była niedopieta i sie poluzowała. Tylko niewiem czemu tak za najpierw obrotka a potem no niewiem co to... Strasznie dziwne. Prosze jak ktos niech mi powie za co odpowiada ta wtyczka. :) Pozdrowienia dla pana z Yariski który jakos nieświadonie mnie naprowadził na ten trop bo bym musial kogos na holowanie wzywac...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-03-2009, 01:33   

Zrób foto tego wtyku to poszukam w domu.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 07:55   

W CA/CB czujnik położenia wału, z którego - jak pisze Krzyzak - sczytywane są impulsy do obrotomierza, mieści się właśnie w aparacie zapłonowym. Skoro poluzowała się wtyczka - masz odpowiedź, dlaczego obrotomierz przestał działać.
Poza tym wtyczka jest dodatkowo zabezpieczana drucianą spinką - masz ją?
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 31-03-2009, 10:54   

Rosomak co chwilę jakąś awarię wynajdujesz:D coraz bardziej boje się jeździć moim CBO:)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-04-2009, 09:50   

idas napisał/a:
Rosomak co chwilę jakąś awarię wynajdujesz:D coraz bardziej boje się jeździć moim CBO:)

spoko luz to niezawodne autka bez obaw... pozatym wiekszosc awarii sie naprawia same... Np wycieraczki i szuranie tylnych hamulców.
Nie mam tej spinki zabezpieczajacej :? PS Mogło mi gasnąc auto przez ten wypięty czujnik??? NIe wywalało check engine....
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2009, 10:50   

Co do wtyczki - są dwie i trochę się rozpędziłem, pisząc o spince. Spinka jest na wąskiej wtyczce, na szerokiej - brak.
Co do wyłączania się silnika przy wypiętej wtyczce - jak najbardziej jest to możliwe (brak iskry).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.