Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Jakie klocki hamulcowe polecacie?
Autor Wiadomość
maczek
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 20:29   

Zhan napisał/a:
maczek napisał/a:
[Zhan- ja mam odczucie ze wlasnie greenstuffy sa miekkie i sie szybciej scieraja jak standardy.
no ale to moze subiektywne odczucie


no podobno nie sa to twarde klocki ale strasznie dra tarcze, moje zimmermany po 2 tys mialy juz wyczuwalny rant..
a Ty jakie masz tarcze?


EBC gladkie pod te klocki. zrobilem na razie na nich jakies 10tys i dopiero sie rancik pokazal, a jezdze automatem wiec hamulec w ciaglym uzyciu i biora idealnie na calej powierzchni. osobiscie jestem baaardzo zadowolony.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-04-2009, 09:06   

A może by tak posortować najlepsze komplety na przód do naszy miśków np:

1. Tarcza przód Brembo -------- klocki TRW lukas
2. ------------------------------------------klocki ATE
3. --------------------------------- --------klocki feroodo
4. Tarcza przód TRW Lukas ---- klocki TRW lukas
5. --------------------------------- --------klocki feroodo
6. ----------------------------------------- klocki ATE
7. Tarcza przód EBC ------------ klocki EBC
itd,itp. Aby nie szukać oddzielnie jakie klocki , lub jakie tarcze do gala?można jeszcze dodać np: tarcza 256mm , klocek 127,xmm lub 276mm-klocek 149,x będzie wiadomo czy przed liftem, czy po lifcie . Tak samo można opisać tył. np. tarczobębny 262mm klocki xxx,x
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

Ostatnio zmieniony przez czekoladka_1981 02-04-2009, 12:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-04-2009, 12:04   

ile płaciliście za Lucasa i gdzie?
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 22-04-2009, 11:02   

textar
2 lata ponad mi jeździły, nie wiem ile u poprz. właściciela
hamował świetnie, nie brudziły zbytnio

teraz mam Lucasy (TRW), też fajnie hamuje, ale brudzą bardziej
z tyłu Ferrodo - bardzo brudzą
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 22-04-2009, 21:03   

A ja mam tarcze brembo i klocki feroodo i uklad hamuje tak se :!:
I to pewnie dlatego, ze uklad sprzed liftu czyli jednotloczkowy.
I nie uwierze ze jakikolwiek Galant z hamulcami sprzed liftu hamuje zadawalajaco :!:
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-04-2009, 21:11   

sama marka nie hamuje. Wazne jeszcze jest dopasowanie. Akurat nie ma lepszego zestawu od B + F jesli chodzi o skutecznosc.

A co do hamulcow przed liftem to ja nie narzekam ale o hamulce dbam 2x w roku przy przekladce kol.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-04-2009, 23:02   

Ja mam przód przedliftowe nacinane Speedmax + klocki Akebono, i uważam ze jest ok, moze i trzeba nacisnać mocniej niż w nowej corolli ale hamują za to ze ABS jeczy..:)
TYł tarcze Lukas + klocki chyba tez Lukas od Japaneze:)
A co do dbania to jak Sampler, raz w roku rozbieram, czyszcze, smaruje.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 25-04-2009, 00:58   

Witam,
Ja mam założone tarcze firmy mikoda (www.mikoda.pl), nawiercane i nacinane. Klocki ferrodo premium. Przejechane około 20 tys. Nic nie bije do tej pory. Minus taki, że tarcze mają tylko w wersji 256mm.
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
corker
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2009, 21:27   

Witajcie . Ja dzisiaj założyłem klocki na tył model Akebono c25003ake koszt po rabacie w intercarcie 60.84zł zobaczymy jak bedą sie sprawowały . chciałem trw(lucasy) ale Szczeciński intercars zaproponował mi trw GDB1127 i okazało sie że nie pasują dł ok ale szerokość za duża niestety intercars szczecinski notabene przy emilli plater jeszcze nigdy nie sprzedał mi dobrej cześci za pierwszym razem a jeszcze się nie nauczyłem chodzić do nich z wymontowanym podzespołem na przymiarkę :evil: . Jedyna z nimi korzyść to ,to że można zwracać do woli .
Natomiast prośba do was abyście mi podali model klocków na przód jakiegoś producenta TRW lub ATE do wersji przedliftowej wentylowane tarcze , niechce mi się wymontowywać znowu klocków żeby tym niedorajdom pokazywać . A są blisko i mają duży asortyment no i oczywiście rabacik dla mitsumaniaków choć chyba nie 29% jak widziałem na forum ( cena ze strony za ww klocki 78.10zł po rabacie 60.84zł to daje 22% o ile dobrze liczę).
ps.
Acha dodam że naprawiałem tłoczek zacisku tylnego i średnica tłoczka to 35mm a zestaw naprawczy (uszczelek ) jaki montowałem to FRE235003 zapomniałem producenta sprawdze i dopiszę .Może komuś się przyda taka informacja ja jej nie znalazłem i straciłem 20zł
 
 
ivp008 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A 2.5 V6 24 Auto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 2
Skąd: Bournemouth
Wysłany: 01-05-2009, 15:06   

Ja mam tarcze brembo i klocki EBC greenstuff, nie moge doczyscic przednich felg, ale hamuja bardzo sprawnie. Dwa lata jeżdze na tym zestawie. Te same tarcze.
_________________
______________________
Pozrdawiam, Sebastian
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 01-05-2009, 16:48   

ivp008 napisał/a:
Ja mam tarcze brembo i klocki EBC greenstuff, nie moge doczyscic przednich felg, ale hamuja bardzo sprawnie. Dwa lata jeżdze na tym zestawie. Te same tarcze.


to dziwne bo ja mam z tylu zestaw Brembo i EBC Greenstuff i nic mi nie brudzi...
felg pewnie juz nie doczyscisz, ja po zestawie klocki EBC i tarcze Zimmerman musialem dac felgi do renowacji tak sie brud zintegrowal z powierzchnia felgi, ze nie szlo doszorowac niczym :/

Wlasnie przed chwila zakonczylem montaz zestawu EBC na przodzie, tarcze gladkie, klocki Greenstuff, pierwsze wrazenie jest niesamowite, hamulce pomimo tego, ze nowe czyli troche zatluszczone (nie mylem tarcz) hamuja znacznie lepiej niz poprzedni zestaw (EBC + Speedmax), pedal jest wyzej i bez problemu daje sie doprowadzic do zalaczenia ABS-u (oczywiscie poki co nie szaleje z hamowaniem). Nie chcialbym zapeszyc ale mogloby tak zostac, to juz moj czwarty komplet w ciagu niecalego roku. Dla tych co maja problem z hamulcami powiem tylko, ze polowa sukcesu to solidny montaz. Ja po wielu zlych doswiadczeniach postanowilem zrobic to wlasnorecznie, zeszlo pol dnia ale oplacalo sie. Na prawde warto sie przylozyc do tego i na poczatek bardzo dokladnie oczyscic wszystkie powierzchnie styku, ja robilem to malymi szczotkami drucianymi zakladanymi na wiertarke. Przydaje sie tez czujnik zegarowy i to bardzo. Okazuje sie, ze ta sama tarcza przekladana na srubach ma rozne bicia, mi udalo sie znalezc ulozenie na ktorych obie tarcze maja bicie w okolicy 0,02 mm a byly takie pozycje, ze prawie 0,06 bylo. Efekt jest taki, ze pedal hamulca wchodzi jak w maselko (tfu, tfu zeby nie zapeszyc ;) ) a poprzednio po kazdej zmianie, nawet u dobrych mechanikow czuc bylo na nowych tarczach minimalne wibracje, po prostu nikt nigdy mi nie sprawdzal bicia po zamontowaniu tarcz.
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 04-05-2009, 14:54   

ehm, czy dobrze rozumiem : 4 zestaw klocków/tarcz w niespełna roku ?
ścigasz się na torze, czy jak ????
jeden kompet klocków mi ponad 2 lata wytrzymał, i jeszcze nie był całkiem zjechany...
jeśli EBC tak się ścierają, to serdecznie dziękuję
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-05-2009, 15:09   

xor, myślę, że nie okres czasowy tu jest ważny a przebieg.
Jeżeli w ciągu np. kwartału robi 20k km to będzie wymienial i z 4x w roku.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 04-05-2009, 15:14   

nie jezdze na torze, wrecz przeciwnie, jezdze raczej spokojnie, nigdy nie mialem awaryjnego hamowania z predkosci wyzszej niz 80 km/h, na codzien staram sie hamowac jak najlzej, wydluzajac sobie droge hamowania

4 zestaw tarcz, klocki EBC trzymaly sie dobrze wiec zmienialem tylko tarcze
do scieralnosci klockow nie mam duzych zastrzezen, po 12 tys miejskiej jazdy automatem mialy gdubosc jakies 3/4 nowych... jedyne co mnie niepokoi to bruzdy na powierzchni klockow oraz male odklejenie sie okladziny na jednym
 
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 04-05-2009, 16:35   

Dlaczego aż 4 razy tarcze ? wichrowały się ?
odklejona okładzina = klocki do wymiany

KaWu - oczywiście, że przebieg jest ważny, zakładałem 'przeciętne'. Oj, musiałby robić 160kkm rocznie, aby 4 razy musieć wymieniać klocki. Mało realne, prawda ?
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.