[CA4A 1.6] Czy te felgi będą ok? |
Autor |
Wiadomość |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:28
|
|
|
słuszna uwaga tylko koła i opony juz zakupione wiec nalezy szukać jakiegos sensownego rozwiązania...
głownie chodzi mi o to czy jak zaloze sprezyny ktore obniza mi auto o 4cm to czy nie beidze bardizej tarło???? a moze wystarczy wymienic amorki i sprezyny na nowe seryjne i zaklepac ranty???? co myslicie??? |
|
|
|
 |
pawel129 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2009, 23:55
|
|
|
myślę że to drugie jest bardziej sensowne, aczkolwiek i tak nie będzię w 100 procentach git.
Obniżenie i utwardzenie colta spowoduje większe odczuwanie dołków na polskich, dziurawych jak ser, drogach. W najgorszym wypadku zaczną Cię boleć plecy i możesz niefortunnie, tfu tfu, uszkodzić sobie felgę. A gięcie rantów to też tylko doraźne rozwiązane..
Musiałbyś poszerzyć błotniki. To byłoby najlepsze rowziązanie.
Sprzedaj koła jakiemuś fanatykowi, np golfa, mi zmiana oponek 45 na 55 razem z wyważeniem wyszła na 0 |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-04-2009, 09:27
|
|
|
kółek nie sprzedam bo nie dostane za nie tyle co wydałem. Koleś ma podobne kola w civicu 16'' szer 205 zawias seria zaklepany rant i nic nie obciera wiec pozostane przy tym co mam.
To ze beidze twardo raczej mnie nie zraża u nas w Olsztynie nie ma tragedii z drogami a poza miasto ruszam rzadko a jak cos to nie coltem. Wiec co z tymi sprężynami myslałem zeby może dać te twarde obniżające -40 mm ale podłozyc pod nie coś i miec wysokość wyjściową tylko twardość pożądaną ??? |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2009, 09:38
|
|
|
malibu_qq napisał/a: | Wydaje mi sie ze obciera nie sam rant błotnika tylko sruba i to cos naokolo śruby mocującej tylny zderzak |
U mnie obcierala ta srubo po lewej stronie, to ja wykrecilem i teraz jez dobrze. |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-04-2009, 10:49
|
|
|
macie moze jakis namiar na spręzyny progresywne do colta np -25 mm/ -30 mm ??? |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 09-04-2009, 17:55
|
|
|
u mnie obcieraz tak samo jak u ciebie malibu_qq, tylko ze ja mam 15
aktualnie nic z tym nie robie bo i tak jezdze sam a za niedlugi czas bede jezdzil juz inna fura |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 09-04-2009, 17:58
|
|
|
malibu_qq napisał/a: | macie moze jakis namiar na spręzyny progresywne do colta np -25 mm/ -30 mm ??? | Allegro albo www.vogtland.pl |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:47
|
|
|
malibu_qq napisał/a: | mam pytanie czy te spręzyny podejdą do seryjnych amorków??? | Tak. |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-04-2009, 15:01
|
|
|
Zobacz co jest napisane w aukcji modele C50 oraz C60 Radzę uważać.
malibu_qq napisał/a: | zy przy seryjnych amorach zawias sie usztywni porzadnie czy konieczny jest twardy amor? | Auto stanie się sztywniejsze i nie będzie przechyłów na boki w zakrętach. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-04-2009, 17:50
|
|
|
link ktory podalem nie jest to ten sprzedawca od ktorego kupilem sprezyny sa dobrane prawidlowo. Moje pytanie dotyczy tego czy sama sprezyna progresywna powoduje znaczne usztywnienie zawieszenia w momencie wjechania w dołek przy duzej prędkosci i czy skok amortyzatora beidze krótszy przy polaczeniu z seryjnym amortyzatorem. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-04-2009, 20:50
|
|
|
londolut napisał/a: | nie będzie przechyłów na boki w zakrętach |
z tym stwierdzeniem bym sie wstrzymal... nawet torowy zawias sie jednak troche zgina
a co do sprezyn z aukcji to trudno wrozyc z fusow... ale juz samo to ze sprezyna bedzie krotsza spowoduje jej usztywnienie |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-04-2009, 22:12
|
|
|
ictus napisał/a: | londolut napisał/a: | nie będzie przechyłów na boki w zakrętach |
z tym stwierdzeniem bym sie wstrzymal... nawet torowy zawias sie jednak troche zgina | Ok, masz rację ictus, małe niedomówienie.
Sprostowanie: Nie będzie takich przechyłów w zakrętach jak na seryjnym zawiasie.
|
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
TOMEKKK
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Insignia, Colt Evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 13 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 18-04-2009, 21:12
|
|
|
W kwestii kół. Obecnie poruszam się na kołach OZ Superturismo w rozmiarze 7 x 16 cali, ET 37 z oponami 215/40 i nic obciera. Auto nie jest póki co obniżone, więc się to pewnie zmieni.
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|