Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-09-2008, 21:04
[EAxx] Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 09:40   

ehm no dobra.. a czy wymiana tych wtryskiwaczy jest konieczna.. czy moga sobie one dzialac?;]

[ Dodano: 07-09-2006, 21:07 ]
zrobilem prawie tak jak powiedziales:PP prawie bo nie chcialem majstrowac przy srubkach.. ale wylaczylem poprzez bezpieczniki LPi... pochodzil pare dluzszych chwil na samej benzynie.. odstawilem go na jakies 3h.. i odpalilem na samej benzynie znow.. to samo.. nic sie nie zmienilo :(
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 07-09-2006, 22:23   

miałem ten sam problem co ty... przez jakiś czas miałem uszkodzoną pompe lpg i po jakimś czasie jazdy na paliwie odpalał normalnie... teraz znowu jezdze na lpi i problem znowu wystepuje, wiec na 100% to wina tej instalki... tylko ze u mnie odpala po 2sek... wczesniej jak jezdziłem na paliwie na dotyk :)
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2006, 22:41   

odswiezam lekko temat:)) zdaje mi sie ze to nie gaz.. bo nawet przy wylaczonym tak samo dziala.. ale ktos ostatnio dal pomysl ze moze to byc pompa paliwowa.. co wy na to?;] uzasadnienie bylo takie ze po wylaczeniu pompa trzyma jeszcze cisnienie i jest ok.. a pozniej juz jej ciezko sie zebrac dlatego taki problem.. myslicie ze cos moze z tym byc?;] w ogole da sie jakos sprawdzic pumpe?:P
 
 
Martin-gro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-04-2009, 15:59   [EA5A 2.5] problem z odpalaniem

Na początek Witam wszystkich na forum. Od jakiegoś czasu mam Misia 2.5 V6 '99 Sport Edition Tiptronic. Ostatnio wymieniłem filtr paliwa i pojawił się problem z odpalaniem odrazu po jego wymianie. Wcześniej czy to zimny czy ciepły - palił na dotyk a teraz muszę go kręcić z 3-4 sec zanim załapie. Jedynie gdy go zgasze i zaraz znów odpale to pali jak kiedyś, a jak już postoi 1-2 min to już ciężko mu to idzie. Myślałem że jakiś felerny filtr mi się trafił ale kupiłem drugi innej firmy no a problem nie znikł. Byłem na warsztacie podpinali go pod komp i żadnych błędów nie wykazał. Założyli mi tez przy filtrze zaworek zwrotny bo myśleli że może paliwo się cofa ale jest dalej tak samo źle. Czyżby to zbieg okoliczności ze akurat po wymianie filtra coś padło? może ktoś miał taki przypadek? szkoda mi Misia gdy tak go kręce długo :( prosze o jakąś rade z góry dzięki
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-04-2009, 16:28   

A w jakim stanie świece i przewody? Jeśli zrobili tak jak mówisz i nie ma poprawy to musiałbyć zbieg okoliczności. A zmieniałeś może jakoś w tym czasie stacje benzynową?
 
 
Martin-gro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-04-2009, 16:36   

świece i przewody nie wymieniałem także nie wiem a paliwo cały czas na jednej stacji. Najdziwniejsze jest właśnie to że nagle po zmianie tego filtra ... nic wcześniej nie wskazywało na jakieś niedomagania
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-04-2009, 16:40   

A może zapowietrzył się układ? Próbowałeś zdjąć przewód z listwy wtryskowej i podpompować troszkę paliwo do jakiegoś słoika?
Idę w tą stronę ponieważ usterka wystąpiła po wymianie filtra. Może jakis pęcherzyk powietrza siedzi w przewodzie. A podczas jazdy jest różnica?
Zakręć nim chwilę i zanim odpali przerwij a potem skotroluj świecę. Stan elektrody może wiele powiedzieć.
 
 
Martin-gro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-04-2009, 09:46   

też myślałem że może zapowietrzony układ ale 2 mechaników potwierdziło wersje że w benzyniaku sam sie układ odpowietrza wiec nie wiem. Podczas jazdy jest wszystko okej nie dzieje sie nic typu szarpanie albo brak mocy
jak odpali to też na wolnych obrotach nic sie nie dzieje dziwnego
tylko problem z odpaleniem
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-04-2009, 12:09   

Sprawdź świece. To jedyne co w tym momencie mi przychodzi do głowy. Możliwe, że ten filtr to raczej zbieg okoliczności. Zawór zwrotny wyklucza raczej jego winę...
 
 
Michal4133 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: UK
Wysłany: 09-04-2009, 13:20   

sprawdz tez stan palca pod kopulka gdzie przewody wysokiego ida, lub poprostu wymien, to nie jest drogie
 
 
 
Martin-gro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-04-2009, 14:37   

okej to mam jeszcze małą prośbe. Czy mógłby ktoś sprawdzić w swoim 2.5 v6 czy po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłon włącza się na chwile pompa paliwa? powinno być ją słychać przez chwile. U mnie nie załącza się a sprawdzałem w 2.0 i na chwile się włącza jak w wielu innych samochodach. Pytanie czy akurat w 2.5 pompa się załącza dopiero podczas rozruchu czy właśnie to bedzie przyczyna że ciężko pali
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-04-2009, 14:41   

Nie ma na to reguły. Jeśli będzie ciśnienie ok to się nie załączy. Czy w tym 2.0 włączała się za każdym razem? Ona dobija do określonego cisnienia. Może być tak, że z tym zaworkiem zwrotnym ciśnienie jest cały czas ok i dlatego nie załącza, ale jakiś posiadacz 2,5 może to sprawdzić ;)
 
 
Martin-gro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-04-2009, 16:38   

no sprawdzałem 4 razy i za każdym tak jak by było ją delikatnie słychać przez chwile
dlatego chciałem potwierdzić to jeszcze z innym galem
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-04-2009, 16:51   

Martin-gro napisał/a:
było ją delikatnie słychać przez chwile


norma - tak ma być

dodatkowo zawsze jak kręci rorusznik - pompa działa niezależnie od sterowania z ECU.

W Twoim przypadku możliwości są 3:

- problem z układem zapłonowym
- Nieszczelność w układzie paliwowym - filtr masz w baku, czy "po drodze" do silnika?
- nieszczelny któryś z wtryskiwaczy - nie trzyma ciśnienia, powodując zalanie kanału benzyną, którą musisz "przechechłać" do wydechu, wtedy może odpalić
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Martin-gro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-04-2009, 18:02   

no ale właśnie w moim pompa na zapłonie nie chodzi ani przez chwile
a to wyżej to próbowałem na innym galu 2.0 i tam pompa chodziła przy przekręceniu kluczyka przez chwile
wiec to może coś z pompą? czy ona na ten moment przekręcenia kluczyka ma inny obwód zasilania niż ten co uruchamia ją podczas kręcenia rozrusznikiem? no bo gdyby wogóle pompa nie działała to by nie odpalił a ona nie działa tylko przy zapłonie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.