Przesunięty przez: roch_27 22-09-2008, 21:04 |
[EAxx] Problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-04-2009, 18:17
|
|
|
Martin-gro napisał/a: | czy ona na ten moment przekręcenia kluczyka ma inny obwód zasilania niż ten co uruchamia ją podczas kręcenia rozrusznikiem? |
nie - steruje tym ten sam przekaźnik - dopatrzyłem teraz na schemacie, że zrezygnowali z dodatkowego obwodu "startera"....
przy zapłonie też musi działać, bo nie odpaliłby na pewno - może jej po prostu nie słyszysz, ale działa... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Martin-gro
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 12 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 09-04-2009, 18:23
|
|
|
no wiec skoro działa to musi być naprawde cicha
no a filtr jest po drodze do silnika
jutro jeszcze podjade na warsztat może coś sie dopatrzą
dzieki za rady
pozdrawiam |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 09-04-2009, 22:19
|
|
|
Sciagnij manuala i poczytaj rozdzial na temat "Fuel"
W procedurze 7 masz opisane krok po kroku jak sprawdzic usterki w twojej sytuacji.
Niestety polowa procedur wymaga tam podlaczenia pod kompa zeby sprawdzic wskazania z czujnikow. U mnie tez jest roznie z odpalaniem. Raz szybko zlapie a czasem trzeba pokrecic z 2 s. Nie ma reguly. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
musial82
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 13 Skąd: łódź
|
Wysłany: 26-10-2009, 20:15 [EA5A/W 2.5] problem z odpaleniem
|
|
|
Mam problem z odpaleniem auta, rozładował mi się akumultor więc podpiołem go pod kable i podładowałem ale.. kręci, kręci ale nie zapala czy to mogła by być pompa paliwowa jak to sprawdzić, chyba że to nie to. I czasem zgasło mi auto po wjechaniu w kałuże ale po odstaniu ok 20 min odpalił, ale teraz nie chce.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
n4p
Mitsumaniak DIESEL POWER !
Auto: Proton 420 TD, 4D68P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 62 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-01-2010, 17:03 Problemy z odpalaniem na zimnym silniku.
|
|
|
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem mojego protka...
Wiadomo mrozy są i diesle dostają po dupsku. Auto strasznie "chechła" przed zapłonem. Silnik kreci słychać jakby miał juz zaskoczyć ale zaraz znowu spada i kreci dalej...Dodaje że przed rozruchem zapalam na chwile światła w celu pobudzenia aku no i grzeje 2 razy świece.
Przez takie próby już 2 razy musiałem aku ładować...a nie chcę go na amen zajechać.
Pytałem się opinii innych i oto co sugerowali:
1. Świece - mam 3 nowe(hkt) i 1 stara (ngk) - 11v wszystkie (dobre do tego silnika?) - wymienić całość ? jeśli tak to na jakie ? prosiłbym o podanie konkretów ngk/denso - mój silnik 2.0 TD 4d68P taki jak lancer/galant -
2. Akumulator ? wprawdzie niby 1,5 roczny ale firmy mbat - jakiś noname i czort wie jak u niego z jakością i żywotnością.
3. Pompa paliwa - przy starcie jak silnik kreci zdarza sie moment jakby chciał załapać a potem znowu kreci...
4. Wtryski - tutaj nie wiem co powiedzieć na ten temat.
Nie ukrywam że bardzo się DENERWUJĘ przy odpalaniu i modle się żebym aku znowu nie padł.
Proszę was o radę...bo już szlak mnie trafia z tym autem. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 23-01-2010, 17:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Devo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2010, 17:37
|
|
|
Jesli takie same jak do galanta 2.0 td to swiece ngk d-power 21 cy57, denso dg-174 (tu musialbys sie upewnic), iskra (słoweńska) 11.721.547. Problemy mialem takie same, okazalo sie, ze 2 spalone swiece. Wczesniej mialem ngk wlasnie, zmienilem na iskre po 15-20 zl sztuka i pali bez problemu. Tylko i akumulatora trzeba pilnowac. Do diesli chyba musi byc z niezlym kopem amperowym.
Jesli to nie elektryka to moze filtra paliwa zasyfiony albo zamarzniete paliwo skoro problemy masz dopiero jak zrobilo sie zimno. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 23-01-2010, 17:42
|
|
|
n4p, zacznij od świec, tu masz linki o świecach w galach:
http://forum.mitsumaniaki...6wiece+%BFarowe
http://forum.mitsumaniaki...p=407978#407978
W sprawie świec zadzwoń do JAPANEZE, poradzi Ci jakie wybrać...
I poczytaj jeszcze ten temat: http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Pozdrawiam |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
|