Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 09:42
[3.0 V6] Bierze olej i dymi
Autor Wiadomość
kiler00725 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 17
Skąd: Skepe
Wysłany: 05-04-2009, 14:39   [3.0 V6] Bierze olej i dymi

Witam wszystkich kupilem Mitsubishi Montero 3.0 V6 z 1992. Ostatnio swierdzilem ze bierze olej i dymi. Co moze byc przyczyna? Pierscienie czy gumki na zaworach?
Przebieg auta 300 tys.
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-04-2009, 22:51   

Cieżko powiedzieć, równie dobrze może byc to lub to. Zmierz kompresję na cylindrach na sucho i z próbą olejową. Jeśli różnica będzie niewielka między tymi dwoma próbami, może to świadczyć o zużyciu pierścieni olejowych, które słabo zbierają olej, przez co jest duża kompresja.
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kiler00725 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 17
Skąd: Skepe
Wysłany: 09-04-2009, 18:08   

Witam dzikuje ci za porade zastosuje sie do niej oczywiscie pomylilem sie z przebiegiem ma 300tys, mam drugie pytanie ile moze kosztowac wymiana pierscieni ? i czy jest to skomplikowane w 3.0 v6
 
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 09-04-2009, 18:29   

Sama wymiana pierścieni problemu nie rozwiąże. Może być chwilowa poprawa. Moim zdaniem jak się decydować to na remont kapitalny silnika.
Pozdrawiam :lol:
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-04-2009, 18:31   

Ciężko powiedzieć. Orientujesz się w jakich mitsubishi były jeszcze montowane te silniki?
Podeślij VIN na PW to sprawdzę oznaczenie silnika...
Jeszcze wracając do interpretacji wyników pomiarów, to zbyt duża różnica też może świadczyć o zużyciu pierścieni. W każdym razie, zbyt duża kompresja i zbyt mała nie jest dobra..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.