Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 09:42 |
[3.0 V6] Bierze olej i dymi |
Autor |
Wiadomość |
kiler00725
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 17 Skąd: Skepe
|
Wysłany: 05-04-2009, 14:39 [3.0 V6] Bierze olej i dymi
|
|
|
Witam wszystkich kupilem Mitsubishi Montero 3.0 V6 z 1992. Ostatnio swierdzilem ze bierze olej i dymi. Co moze byc przyczyna? Pierscienie czy gumki na zaworach?
Przebieg auta 300 tys. |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-04-2009, 22:51
|
|
|
Cieżko powiedzieć, równie dobrze może byc to lub to. Zmierz kompresję na cylindrach na sucho i z próbą olejową. Jeśli różnica będzie niewielka między tymi dwoma próbami, może to świadczyć o zużyciu pierścieni olejowych, które słabo zbierają olej, przez co jest duża kompresja. |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kiler00725
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 17 Skąd: Skepe
|
Wysłany: 09-04-2009, 18:08
|
|
|
Witam dzikuje ci za porade zastosuje sie do niej oczywiscie pomylilem sie z przebiegiem ma 300tys, mam drugie pytanie ile moze kosztowac wymiana pierscieni ? i czy jest to skomplikowane w 3.0 v6 |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 09-04-2009, 18:29
|
|
|
Sama wymiana pierścieni problemu nie rozwiąże. Może być chwilowa poprawa. Moim zdaniem jak się decydować to na remont kapitalny silnika.
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-04-2009, 18:31
|
|
|
Ciężko powiedzieć. Orientujesz się w jakich mitsubishi były jeszcze montowane te silniki?
Podeślij VIN na PW to sprawdzę oznaczenie silnika...
Jeszcze wracając do interpretacji wyników pomiarów, to zbyt duża różnica też może świadczyć o zużyciu pierścieni. W każdym razie, zbyt duża kompresja i zbyt mała nie jest dobra.. |
|
|
|
 |
|