Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Hubeeert
13-04-2009, 02:55
Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 12-04-2009, 23:02   

Brawo, brawo, brawo... Zaczyna sie od prezentacji auta, a konczy kto, kogo, na ktorym zakrecie... Zachecam do dalszego prezentowania "wyczynow" swoich jak i kolegow. Zapraszam... RB czeka.
PS. nie zjezdzalem w Białymstoku z Dąbrowskiego na Antoniu przy 120km/h... Rozwiniesz?
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-04-2009, 00:10   

dwakola napisał/a:
Co do osiagow... Evo ma tylko wiekszego kopa na prostych z racji mocy..


Ja wiem że święta itp. i trochę wina było dużo i że jak wytrzeźwiejesz to sporo zedytujesz ;) Trochę Cie ponosi pisząc tak o porównaniu dwóch samochodów z różnicą mocy 2x i najlepszą trakcją w serii.
dwakola napisał/a:
1. Na zakretach na Wirazowej w Wawie Octavie TDI zostawilem na 400m,

Bardzo możliwe, ciężki przód, proste zawieszenie...
dwakola napisał/a:
2. Dzisiaj STI na slimaku z Dolinki Sluzewieckiej w Pulawska na poludnie zostalo na okolo 100-150m (ale to wina byla kierownika raczej... ale na poczatku wygladalo ze mial nastawienie mocno bojowe)..

A może jednak kierowca miał więcej rozsądku :?:
dwakola napisał/a:
Ja raczej mysle nad rozporka, moze kiedys sprezyny w zawieszeniu inne jak te sie skoncza..

Stara szkoła przerabiania zawiasów mówi: najpierw amorki potem sprężyny ;)
dwakola napisał/a:
A co do Ralliarta i AWD.. sa rozne opinie.. AWD jest bardzo przydatne na mokrym, slizkim itp
Na suchym raczej przy podobnej mocy, lepiej bedzie przyspieszac FWD,
Problem raczej tylko z szybkim startem, AWD lepiej wystartuje bez buksowania kol.

Przecież to nawet dziecko wie że przy tej samej mocy ośka (jeśli trakcji starcza) będzie szybsza na prostej bo straty w napędzie mniejsze, ale to nie o to chodzi. Jeśli przynajmniej raz się 4WD w życiu na prawdę przyda to już się opłaca go mieć. Ale porównując 1.8 serię z Ralliartem to tez Cie ciężko ponosi. Nie bardzo wiem co tu porównywać. Miałem przyjemność powozić się foresterm 2,5T w zimie - bzdury piszesz że szkoda czytać i odpisywać...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.