 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Hubeeert 13-04-2009, 02:55 |
Lancer sedan 1.8 by Ag-Tuning |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 12-04-2009, 23:02
|
|
|
Brawo, brawo, brawo... Zaczyna sie od prezentacji auta, a konczy kto, kogo, na ktorym zakrecie... Zachecam do dalszego prezentowania "wyczynow" swoich jak i kolegow. Zapraszam... RB czeka.
PS. nie zjezdzalem w Białymstoku z Dąbrowskiego na Antoniu przy 120km/h... Rozwiniesz? |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-04-2009, 00:10
|
|
|
dwakola napisał/a: | Co do osiagow... Evo ma tylko wiekszego kopa na prostych z racji mocy.. |
Ja wiem że święta itp. i trochę wina było dużo i że jak wytrzeźwiejesz to sporo zedytujesz Trochę Cie ponosi pisząc tak o porównaniu dwóch samochodów z różnicą mocy 2x i najlepszą trakcją w serii.
dwakola napisał/a: | 1. Na zakretach na Wirazowej w Wawie Octavie TDI zostawilem na 400m, |
Bardzo możliwe, ciężki przód, proste zawieszenie...
dwakola napisał/a: | 2. Dzisiaj STI na slimaku z Dolinki Sluzewieckiej w Pulawska na poludnie zostalo na okolo 100-150m (ale to wina byla kierownika raczej... ale na poczatku wygladalo ze mial nastawienie mocno bojowe).. |
A może jednak kierowca miał więcej rozsądku dwakola napisał/a: | Ja raczej mysle nad rozporka, moze kiedys sprezyny w zawieszeniu inne jak te sie skoncza.. |
Stara szkoła przerabiania zawiasów mówi: najpierw amorki potem sprężyny
dwakola napisał/a: | A co do Ralliarta i AWD.. sa rozne opinie.. AWD jest bardzo przydatne na mokrym, slizkim itp
Na suchym raczej przy podobnej mocy, lepiej bedzie przyspieszac FWD,
Problem raczej tylko z szybkim startem, AWD lepiej wystartuje bez buksowania kol.
|
Przecież to nawet dziecko wie że przy tej samej mocy ośka (jeśli trakcji starcza) będzie szybsza na prostej bo straty w napędzie mniejsze, ale to nie o to chodzi. Jeśli przynajmniej raz się 4WD w życiu na prawdę przyda to już się opłaca go mieć. Ale porównując 1.8 serię z Ralliartem to tez Cie ciężko ponosi. Nie bardzo wiem co tu porównywać. Miałem przyjemność powozić się foresterm 2,5T w zimie - bzdury piszesz że szkoda czytać i odpisywać... |
|
|
|
 |
|
|