Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Wskaźnik poziomu paliwa
Autor Wiadomość
bubel
[Usunięty]

  Wysłany: 05-06-2006, 10:58   [ALL] Wskaźnik poziomu paliwa

W związku z naprawą prędkościomierza przez jakiś czas jeździłam bez panelu. Teraz wszystko jest z powrotem zamontowane i co najwazniejsze działa:) ale wydaje mi się, że wskazania poziomu paliwa są nieprawidłowe. Czy wskaźnik poziomu paliwa po podłączeniu panelu powinien automatycznie skorygować wskazania czy może kłamać i np. jeżdżę na rezerwie a on pokazuje pół baku?
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 11:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 13:23   

Byc moze ze pomoze ci zalanie troszku wachy,by cos tam w zbiorniku przybylo.Mialem kiedys taki problem, wskazowka stala, stala i stala.Zalalem i sie ruszylo i do dzis gra gitara :mrgreen: Powodzenia
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-06-2006, 13:24   

powinien pokazać prawidłową ilość paliwa w baku - dokładnie tak, jak po zatankowaniu (zmienia się opór przez zmianę położenia pływaka w baku, czujnik odczytuje ten opór i zmienia wskazania)
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 18:27   

Krzyzak napisał/a:
powinien pokazać prawidłową ilość paliwa w baku - dokładnie tak, jak po zatankowaniu (zmienia się opór przez zmianę położenia pływaka w baku, czujnik odczytuje ten opór i zmienia wskazania)
To czysta teoria niestety. Jeśli wskazówka zostanie źle nałożona na ośkę, nie będzie dobrze wskazywała - i dotyczy to nie tylko skrajnych położeń (w skrajnych położeniach są ograniczniki). Temat przerobiłem w Żabozielonym dogłębnie.
Prtoponuję zatankować zbiornik do pełna, zdemontować licznik, ściągnąć wskazówkę i nałożyć z powrotem w maksymalnym, górnym położeniu. Najlepiej nie składać zegarów od razu, a tylko podpiąć je (włożyć bez obudowy). Następnie podnieść tylne siedziska, zdjąć okrągłą zaślepkę i ściągnąć wtyczkę z kostki pływaka. Przekręcić zapłon i odczekać aż wskazówka popziomu paliwa spadnie do 0. Bez przekręcania zapłonu też opadnie, ale sporo wolniej ;) . Następnie ponownie wpiąć wtyczkę na kostkę pływaka i sprawdzić, gdzie znajduje się wskazówka poziomu paliwa. Ustawiać w ten sposób aż do skutku aż do skutku (niestety rzadko się zdarza, że uda się za pierwszym razem). Gdy wreszcie znajdzie sie ona w najwyższym punkcie, można skręcić całość. Operacja zakończona. :mrgreen:
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 19:29   

ALe wydaje mi sie Grzes, ze kolega nie rozbieral szafy, a jedynie ja sciagal i nakladal ponownie.Jezeli sie myle proponuje zdjac wskazowke ,postepowac jak Grzes mowil,ale NIE WCISKAC JEJ SPOWROTEM ZA MOCNO!!! Tu trza wyczucia :wink: Rozbieralem pare razy u siebie to wiem :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2006, 20:15   

Chyba koleżanka. ;) Ponadto była mowa o naprawie prędkościomierza. Uwagi co do delikatności operacji - jak najbardziej słuszne. Od siebie dodam, że wskazówka siedzi dość ciasno na ośce i trzeba użyć pewnej siły by ją ściągnąć. Najlepiej robić to, ciągnąć ręką wskazówkę w górę. Nie podważać. I jeszcze raz - z wyczuciem.
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2006, 06:59   

gregorbu napisał/a:
Chyba koleżanka. ;)

ups... :P
 
 
bubel
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2006, 09:50   

Na razie nie będę przeprowadzała "operacji na otwartym sercu". Pojeżdżę trochę i poczekam aż dojdzie do rezerwy, jeżeli będzie w stanie wtedy jeździć tzn. że jestem przewrażliwiona, a jeżeli woźnica wstrzyma konie w 1/4 baku - zastosuję się do powyższych porad. Dzięki za wskazówki
 
 
greentee
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2006, 11:26   

Przepraszam za odgrzebywanie starych rzeczy, ale mam problem zwiazany z tematem.
Otoz wyglada to tak, ze nie działa mi wskaznik paliwa. Ostatnio nalałem ok. 15 litrów to wskazówka podniosła się troszeczke ponad 1 kreske. Lampka rezerwy normalnie się zapala. Prosiłbym o pomoc, w czym tkwi problem i jak temu zaradzic. Z gory dzieki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.