Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Poważne problemy z silnikiem?!
Autor Wiadomość
rafalelo 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.8 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 23
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-04-2009, 14:21   

właśnie chyba tak zrobię, chociaż nie ufam temu mechanikowi z tego względu, że za pierwszym razem nie poradził sobie z problemem.. to znaczy poradził ale na ok 20km i po tym dystansie znowu powróciło grzanie silnika. A tak zapytam dla pewności, nieszczelna uszczelka pod głowica jest przyczyną grzania się silnika?
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2009, 15:27   

Jedz do tego mechanika i niech Ci to poprawi, a jak nie to nich zwroci czesc gotowki.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2009, 15:52   

nie wspominając o unijnym prawie, które każe dać pewną renkojmie (szczegułów nie znam tylko ogólniki) to sama przywoitość każe poprawić. Pojedź i powiedz, że byłeś (data), jaki problem, co zrobił, koszt, i że po (ilu) kilometrach znów problem powrócił, więc przyjechałeś z reklamacją...
a jak odbierzesz dokładnie wszystko sprawdź
niektórzy czasem coś specjalnie psują aby potem wrócić
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2009, 19:08   

Misiek :) , dobrze prawisz, ale kolega chyba ma dość stawiania auta do tego mechanika i czekac znowu na auto pare dni , az sie w koncu okaze ze bedzie znowu musial dac ale juz do innego.

ja bym pojechal do tego mechanika i pogadal tak, zeby oddal kase za robocizne. powiedz ze pojedziesz do innego zalozyc ale niech ci odda przynajmniej czesc kasy za cos, czego nie zrobil dokladnie.
 
 
pawel129
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2009, 20:48   

rafalelo napisał/a:
Nie wiem teraz czy mam zmieniać mechanika i wciągać się w kolejne koszty czy iść w zaparte i kazać mechanikowi naprawiać od nowa rzecz której nie potrafił usunąć za pierwszym podejściem (zauważając ze zainkasował 850zl...) ?

Reklamacja jak nic, nawet nie masz co się wahać. Jak odwalił fuche to niech teraz poprawia po sobie.
I zmień mechanika...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-04-2009, 22:18   

ze tylko wrzuce linka bo moze którys colter miał podobnie w swoim 4g92
http://forum.mitsumaniaki...p=472252#472252
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rafalelo 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.8 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 23
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-04-2009, 14:05   

Mam jedno pytanie, czy jak mechanik naprawiał mi uszczelkę pod głowicą i te inne rzeczy które opisywałem wyżej to czy musiał odkręcać pompę wodną i ten zbiornik? bo chciałem sprawdzić czy silnik będzie się grzał i po kilku minutach pracy na wolnych obrotach zauważyłem bardzo duzy wyciek właśnie z pompy wodnej a dokładnie chyba z uszczelki. Chciałbym wiedzieć właśnie czy mechanik odkecał mi to jak naprawiał mojego colta, bo chce jechać jutro z reklamacją do niego. Proszę o pomoc
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 14:41   

Przy wymianie uszczelki pod głowicą nie musiał demontować pompy wodnej.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
klatwa7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 13-04-2009, 20:45   

wymiana uszczelki to zdjecie tylko głowicy proste a pompa jest z boku i nie ma nic do tego na twoim miejscu pojechałbym i kazał mu teraz zrobic ten wyciek i bez kolejki bo to jego bład i powiedz ze Cie nie interesuje to bo np. musisz pilnie wyjechac i teraz niech on sie martwi Kase dostał to niech wykona robote za te pieniądze.
_________________
WSZYSTKO ALBO NIC :D
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-04-2009, 21:06   

klatwa7 napisał/a:
i kazał mu teraz zrobic ten wyciek i bez kolejki bo to jego bład i powiedz ze Cie nie interesuje to bo np. musisz pilnie wyjechac i teraz niech on sie martwi Kase dostał to niech wykona robote za te pieniądze.

dokładnie i najlepiej patrz mu na rece!!!
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
klatwa7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 13-04-2009, 21:14   

rosomak1983 jestem z kolega tak jest stoj przynim bo masz takie prawo i zobaczymy co powie
_________________
WSZYSTKO ALBO NIC :D
 
 
 
rafalelo 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.8 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 23
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-04-2009, 23:38   

Dzisiaj odebrałem w końcu swojego colta od mechanika, który naprawiał mi auto. Okazało się, że nie z jego przyczyny miałem wyciek z pompy wodnej, ponieważ w ogóle nie dotykali siędo tego. A z tego co mi mechanik powiedział, to pompa wodna mogła być uszkodzona już wcześniej tylko uwadnił się problem dopiero po wymianie termostatu jak obieg wody wrócił do normy.. I niestety musiałem kupić nową pompę i niestety w kolejne koszty się wpędzić. Wymienili mi pompę wodną i problem od razu zniknął. Silnik trzyma odpowiednią temperaturę, nic nie wycieka, bardzo ładnie i równo pracuje. Niestety koszt całkowity mojego autka wyniosł mnie 1100zl.... ale warto było bo teraz jeździ jak nowo narodzony :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-04-2009, 16:51   

rafalelo napisał/a:
A z tego co mi mechanik powiedział, to pompa wodna mogła być uszkodzona już wcześniej tylko uwadnił się problem dopiero po wymianie termostatu jak obieg wody wrócił do normy
Bardzo możliwe, jak również to, że zrobili Cię w jajo.
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 20:24   

rafalelo, jest bardzo prawdopodobne że nie ruszali pompy ale do teraz nie moge pojąć po jakiego licha dotykali głowicę z powodu przegrzewania sie silnika.

Wiem co to znaczy przepłacić za naprawę, ale wiem też jak wielka jest radość że wszystko hula znowu bez zarzutu :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.