Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
How to: Filtr paliwa - wymiana
Autor Wiadomość
Draghu
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 12:30   How to: Filtr paliwa - wymiana

Wlasnie jestem po wymianie filtru paliwa. Calosc zajela mi jakies 90 minut - razem z robieniem zdjec i notatek. Umiejscowienie i dostep do filtra jest raczej kiepskie ale z odrobina cierpliwosci idzie zrobic :D

Co potrzeba ?


filtr paliwa + 2 uszczelki, ktore powinny byc w komplecie
klucze nasadowe: 10" , 12" , 19"(albo drugi klucz 19")
klucze plaskie: 8" , 14" , 19"
kombinerki

Przed rozpoczeciem dobrze jest otworzyc otwor do wlewu paliwa, zeby wypuscic gazy ( :P ) i zmniejszyc cisnienie. W sumie to i tak stracimy troche paliwa - tyle co w przewodach w okolicy filtra i w samym filtrze rzecz jasna.

Tutaj jest zdjecie gdzie i co siedzi - mniejwiecej.




Pierwsze co - to wkladamy plaski klucz 19" zaraz pod filtr (A) i kontrujac nim odkrecamy gorna 'srube' (A) drugim kluczem 19" - ten moze byc albo plaski albo nasadowy.
Teraz odkrecamy srubke (B) - 10" ktora trzyma przy filtrze przewody.
Nastepnie zajmiemy sie przewodem, przez ktory paliwo wchodzi do filtra od dolu. Klucz 14" - (C). Tutaj bedzie tez najwiekszy potok paliwa - troche jeszcze zostanie w samym filtrze.
Dalej - wydalo mi sie najlepiej odkrecic caly uchwyt, ktory trzyma filtr paliwa i caloscia zajac sie na zewnatrz - o wiele wygodniej !
Odkrecamy dwie sruby (D) - 12" - nasadka z przedluzka tutaj chyba najlepiej sie sprawdza. Wyjmujemy calosc na stol i mozemy odkrecic ostatnia srubke 8" (E), ktora trzyma filtr.



Zanim wyjmiemy filtr dobrze jest zapamietac pozycje w ktorej byl i wlozyc nowy - dokladnie w to samo miejsce. Skrecamy (E) spowrotem ( Tutaj pomocne beda kombinerki).
Na tym etapie lepiej zostawic gorna zaslepke, zeby zaden syf nam nie wpadl przy montazu. Dolna trzeba zdjac jak juz wracamy z caloscia na miejsce.
Przykrecamy wszystko zaczynajac od calego uchwytu i dwoch 12" srubach (D).




Teraz czas przykrecic spowrotem (C) , (B) , wyjac zaslepke i pamietajac o dwoch uszczelkach i kontrze drugim kluczem - skrecic (A).
Zamykamy wlew paliwa i gotowe :D

Przy pierwszym odpaleniu potrwa to ciut dluzej bo pompa musi uzupelnic to co sie wylalo podczas wymiany :wink:

Dodam, ze robilem to po raz pierwszy raz w zyciu i calosc niesie spora dawke satysfakcji :D
 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2009, 21:46   cari 1.6

Panowie pod puszką z bezpiecznikami jest jakaś następna czarna puszka okrągła z dwoma wężykami czy filtr paliwa jest jeszcze głębiej pod nią ?czy trzeba ją odkręcić żeby się dostać dalej? a może w niej jest ten filtr? i drugie pytanie z boku filtra powietrza od strony akumulatora jest taka cienka puszka plastikowa przykręcona do filtra powietrza co to jest za ustrojstwo?
pozdrawiam czarek
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2009, 11:35   

Małe sprostowanie: podane powyżej rozmiary kluczy dotyczą mm, a nie cali.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.