Przesunięty przez: mkm 24-11-2009, 01:59 |
Zarysowana przednia szyba. |
Autor |
Wiadomość |
odja
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-04-2009, 21:01 Zarysowana przednia szyba.
|
|
|
Witam!
Chciałbym powitać Szanownych Forumowiczów. Od dnia dzisiejszego stałem sie posiadaczem srebnego Lancera Sportback. Wrażenia jak na razie niesamowite. Dobry humor psuje tylko jedna rzecz. Przy odbiorze nie zauważyliśmy , ze od wewnątrz przednia szyba jest zarysowana. Mysleliśmy, że brudna jednak okazało się sie to rysą wyczuwalną pod paznokciem. Pytanie, czy na gwarancji jest możliwość wymiany tej szyby ewentualnie czy można to zadrapanie wyeliminować poprzz jakąś polerkę. Wiem, że jest moim niedopatrzeniem to iż podpisaliśmy odbiór auta nie przglądajac sie temu. Większą uwagę poświeciliśmy na karoserie.
Czy ktoś z doświadczenia wie jak można to naprawić?
Pozdrawiam:
Janusz |
Ostatnio zmieniony przez mkm 24-11-2009, 01:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2009, 21:12
|
|
|
odja, skuteczne polerowanie szyb w zasadzie nie istnieje, bo w trakcie ścierania materiału tworzy się z szyby soczewka - zrobienie tego tak precyzyjnie, żeby zdjąć taką samą ilość szkła w każdym miejscu graniczy z cudem.
Nie patyczkuj się tylko od razu uderzaj do ASO - powinni wymienić szybę bez zająknięcia
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
odja
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-04-2009, 21:22
|
|
|
Dzięki za odpowiedź. Jutro wybiore sie do ASO tylko obawiam sie czy nie "spuszczą mnie ze schodów" bo auto odebrane i odbiór podpisany. |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2009, 21:26
|
|
|
Pamiętaj, że Art. 4 pkt. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. stanowi, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.
Powodzenia |
|
|
|
 |
odja
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-04-2009, 21:41
|
|
|
No to troche mi dzięki tej informacji ulżyło.
DZIĘKI!!! |
|
|
|
 |
michaello
Forumowicz

Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 460 Skąd: WE
|
Wysłany: 22-04-2009, 22:00
|
|
|
Moim zdaniem nie powinienes miec problemu z ASO, zbyt swieza sprawa. Malo prawdopodobne, aby udowodnili Ci ze zarysowanie powstalo podczas eksploatacji. Zastanow sie tez czy warto wymieniac, bo jesli rysa jest w malo widocznym miejscu to bym sie zastanawial. W ASO roznie bywa z wymiana, znam przypadki partactwa bo nie robia tego na co dzien. |
|
|
|
 |
poziomka
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-04-2009, 22:34
|
|
|
michaello napisał/a: | Moim zdaniem nie powinienes miec problemu z ASO, zbyt swieza sprawa. Malo prawdopodobne, aby udowodnili Ci ze zarysowanie powstalo podczas eksploatacji. Zastanow sie tez czy warto wymieniac, bo jesli rysa jest w malo widocznym miejscu to bym sie zastanawial. W ASO roznie bywa z wymiana, znam przypadki partactwa bo nie robia tego na co dzien. |
święte słowa - jakaś forma zadośćuczynienia to dobre i chyba lepsze rozwiązanie - chyba, że rysa przeszkadza w jeździe
igor |
|
|
|
 |
|