Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
??O filtrach
Autor Wiadomość
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 16-04-2009, 15:46   

Ja tez zamowilem ale z niemieckiego sklepu 63 euro + przesylka i czekac do 5 dni, wiec to pewniejsze zrodlo niz ktos z allegro i cena zblizona

juz sie niemoge doczekac, pewnie wiecej zadziala wyobraznia ale.........
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
poziomka 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2009, 15:57   

lukas1 napisał/a:
wiec to pewniejsze zrodlo niz ktos z allegro i cena zblizona


nie przesadzaj allegro jest bardzo bezpieczne - pod warunkiem, że kupujesz od kogoś kto ma konto min 1 rok i pozytywne komentarze oraz nie sprzedaje filtra za 1/2 ceny - cudów nie ma.
Ja kupiłem w sklepie.

btw też jestem Ciekawy Twoich spostrzeżeń jak już zamontujesz filtr

igor

[ Dodano: 21-04-2009, 09:26 ]
Uwex napisał/a:
poziomka - ciekawy jestem jakie będą efekty ? Czekam niecierpliwie na raport

po zamontowaniu filtra K&N i przejechaniu 30 km - moje spostrzeżenia
- bardziej elastyczny samochód
- chyba trochę głośniejszy - mam takie odczucia - ale jechałem na wyższych obrotach
- mocy może i więcej - mi i tak starczało tej na filtrze papierowym
- ogólnie nie pogorszyły się parametry a moje odczucia są pozytywne

to jest filtr wielorazowego użytku - biorąc pod uwagę ile fabryczny papierowy do Lancera będzie kosztował w serwisie - to chyba warto wymienić z ekonomicznego punktu widzenia


nr filtra 33-2392

igor
 
 
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 23-04-2009, 12:31   

ja dzis zalozzylem takze filtr K&N i moje odczuci asa te same co POZIOMKI, -generalni wauto troszke zwawsze , szczzegolnie przy ruszaniu z 1( przy tak samo wcisnietych pedalach co wczesniej- i tak jezdze wolno ale jak sami wiecie 1.8 na niskich obrotach czasami wydawal mi sie przymulony- teraz lekko odczuwam przyplyw tlenu do krwiobiegu :mrgreen:
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 23-04-2009, 13:20   

lukas1 , poziomka - tak naprawdę to prawdziwy obraz dałby wykres z hamowni , ale na pewno silnik swobodniej oddycha , więc coś to musi dać . :)


poziomka - kupiłeś u tego gościa , co dałem namiary ? cena 299 zł. ?
_________________

 
 
 
poziomka 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2009, 13:25   

Uwex napisał/a:
poziomka - kupiłeś u tego gościa , co dałem namiary ? cena 299 zł. ?

kupiłem w BlueCity w W-wa - tam mieli prawie od ręki - 2 dni czekania- cena ta sama -

btw odczuwam poprawienie kultury pracy silnika - ale to moje odczucia nie poparte wykresami.

pozdrawiam
igor
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 23-04-2009, 17:35   

Tutaj macie wykres z Colta po wymianie wkładu filtra na sportowy K&N - efekt minimalny ale jest . Przypuszczam , że na mocniejszym silniku będzie też większa różnica .
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-04-2009, 18:09   

Mnie to przekonuje koło 4Nm na dole i 2KM to sporo jak na sam filtr.

Krzychu
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2009, 23:10   

Nie szkoda wam silników? Przecież K&N wyłapuje tylko muchy i kamienie a cały kurz idzie do silnika.
_________________

 
 
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 23-04-2009, 23:35   

NIE WYDAJE MNIE SIE :mrgreen:

http://www.bobistheoilguy...er/airtest3.htm

MASZ TU POROWNANIE Z INNYMI TAKZE

KOLES OOPISUJE TEZ ZE K&N KONTAKTOWALO SIE Z NIM OPISUJEAC ZE ICH FILTRY FILTRUJE 99% TEGO CO WERSJE OEM
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2009, 00:22   

lukas1, gdybym kilka lat temu nie obsługiwał rajdowego VW Polo i widział co się stało z silnikiem który latał na K&N to nie pisałbym że K&N szkodzi.
_________________

 
 
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 24-04-2009, 00:46   

tam pewniw byl stozek ktory ponoc ma wieksza powierzchnie zazasysanie i zasysa wszytko wokol , no i pewnie jak to na rajdach kurzy co nie miara( jak w egipcie gdzie filtry maja wczesniejszy okrez wymiany)

myslisz ze gdyby tak niszczyly silniki to dalej by sie trzymaly na rynku- takie moje przeyslenie
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2009, 12:29   

lukas1 napisał/a:
tam pewniw byl stozek

Była wkładka.
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-04-2009, 12:45   

tomekrvf napisał/a:
widział co się stało z silnikiem który latał na K&N


Jakieś szczegóły co się stało? Bo jakiś pyłek co może zrobić silnikowi?

Krzychu
 
 
Radassss 
Forumowicz


Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 571
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-04-2009, 20:06   

krzychu napisał/a:
Jakieś szczegóły co się stało? Bo jakiś pyłek co może zrobić silnikowi?

jeden nie ale tego pelno w powietrzu lata, czesc wylapie filtr powietrza (powinien prawie wszystko), najdoskonalsze w samochodzie sa filtry p.pylkowe (do klimy jak kto woli, szczegolnie te z weglem aktywnym) inna czesc zostanie wylapana przez olej i filtr oleju, ale jesli jest tego swinstwa duzo czesc sie osadzi na pozostalych czesciach silnika... ja sie bardziej sklaniam ku temu co napisal tomekrvf, wg mnie w dluzszym okresie nie wplynie to korzystnie na silnik, zeby dostarczyc wiecej powietrza i zachowac podobna filtracje co filtr "oryginalny" nalezaloby zwiekszyc powierzchnie filtracyjna filtrac, czyli najprosciej mowiac upchac wiecej srodka filtracyjnego w te sama obudowe np niektore filtry sa robione z mikro wlukien syntetycznych a nie celulozy, jest to material bardziej cienki i za razem majacu wiekszy zakres filtracji, z czego robi K&N nie wiem ale nie sadze zeby z tego... jeszcze niedawno tylko MAN Filter korzystalo z tej technologii nie wiem jak jest teraz...
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-04-2009, 20:25   

Ja pytałem co się stało... Bo tak z grubsza to co przepływomierz jest na to uczulony? Bo tak w samym silniku to nie bardzo to widzę. Potem katalizator się zapycha? Czyli jeszcze mogę sobie jakoś wyrazić uszkodzenie osprzętu przed i za silnikiem ale samego silnika?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.