Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Czy muszę wymienić kondensatory?
Autor Wiadomość
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 29-04-2009, 08:13   

Ze strony Krzyzaka
* 100uF/16 V
* 22uF/50 V
* 47uF/50 V
* 47uF/50 V
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-04-2009, 11:18   

harpagan, mam wybrac jeden z tych typów czy kazdy kondon jest inny?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 29-04-2009, 12:13   

Każdy jesy inny.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2009, 13:28   

Chwilami zastanawiam się, po co został stworzony dział FAQ i po co ludzie piszą i wrzucają tam instrukcje, jak np. wymiana kondensatorów w ECU, w którycg jest wszystko łopatologicznie wytłumaczone, skoro inni z tych instrukcji nie wiedzieć czemu nie chcą korzystać...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-04-2009, 13:49   

Ze strony Krzyzaka
* 100uF/16 V
* 22uF/50 V
* 47uF/50 V
* 47uF/50 V

- kondensatory elektrolityczne ( u mnie 22µF, 2x47µF, 100µF wszystkie 63V 105ºC)

troche sie róznia te opisy... 16v 50v kontra 63v wszystkie.
Jakie maja być w końcu? gregorbu, czytałem ten temat chcialem sie upewnić.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2009, 14:30   

W oryginale są takie, jakie podał Krzyzak. Trudno jest jednak dostać kondziołki o podanych parametrach i napięciu 50V, więc można wstawić 63V. Dodatkowo będą obne bardziej odporne, więc same korzyści. Sam wstawiałem w CA1A i CB4A 63V - bez żadnych problemów.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-05-2009, 13:02   

Rosomak Zawsze możesz wstawić kondensatory o trochę większym napięciu, nie ma to znaczenia, ograniczeniem są gabaryty, z tym że po 10-15latach miniaturyzacja tak poszła do przodu, że Wszystkie kondensatory w ECU mimo wyższego napięcia dopuszczalnego były mniejsze niż fabryczne. Najważniejsze, żeby napięcie nie było niższe, a wartości w mikrofaradach mają się zgadzać.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 13:36   

W GTI jak i w innych jest taka sama ilość kondensatorów ?
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 12-05-2009, 14:43   

COLTER80 napisał/a:
W GTI jak i w innych jest taka sama ilość kondensatorów ?

U mnie sa 3 a nie 4
Nie wiem czy wynika to z rocznika czy z roznicy w ecu miedzy roznymi silnikami
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.