Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
02-05-2009, 18:20
[CA5A 1.8] Colt 1.8 16v 92-96
Autor Wiadomość
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-05-2009, 21:18   

pyjte napisał/a:
Browar ale jak silnik z Hondy to tylko B16A albo H22A. Reszta to też pic. Może się troche lepiej modzą niż w mitsu. A no i zapomniałem o F20 C2 z s2000 , ale tam już prócz Turbo nie ma co robić.
z innymi nie ma co się bawić bo też są na n/a mało rozwojowe .

silniki hondy sa rozojowe z prostej przyczyny... jest ich:
a. wiecej
b. sa do nich graty od reki
i nie sa to tylko te ktore wymieniles... D15 tez robia sie wysmienicie malym kosztem... nie mowiac juz o B18
a F20 czy F22 wcale takie super akurat nie sa
i nie piszcie juz ze silniki mitsu sa nie rozwojowe i ze lepiej ich nie ruszac... owszem jak sie nie wie co sie robi (a tak niestety jest z 99% polskig dlubaczy nazywajacych siebie tunerami) to wyniki sa nedzne... jakos w stanach pelno 140konnych 4g93sohc a w malezji robia z satria co chca lacznie z 220KM z 4g93 w n/a
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2009, 21:33   

ok ictus, tyle ze jezdzimy po polsce i staramy sie realnie patrzec na ładowanie ciezko zarobionych Plnów w mody misków - owszem sa graty mozna sprowadzic z malezji badz australi ale jakim kosztem? myslisz ze temat nieprzerabiany? nie ty jedyny o tym wiesz ,uwierz mi...Stary...
w polsce na dzien dzisiejszy tunning colta czy to 1,3 czy 1,6 czy wreszcie gti sie nie oplaca zwyklemu szarakowi, ociekasz sztosem - wtedy sie szarpiesz bo ci nie szkoda i robisz perełke jakiej nie ma nikt inny, nie mam racji?


P.S
Przekładka silnika z rzeźbą tutaj zmieni postac rzeczy ale nie kazdy sie na to porywa, prawda jest jedna i kazdy ja z nas zna ze my wszyscy kochamy colciki i nie chcemy tych zgrabnych tyleczkow i misiowatych przodów zamieniac na nic innego :D
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 04-05-2009, 23:53   

browar oraz kartomaniak-macie jak najbardziej racje
misiek super auto,tylko wielka szkoda ze szlaki nie sa przetarte tak jak mialem nadzieje ze sa.
osiagi jak na seryjne auto super-7.5s setka na zegarze dlatego jak dla mnie super;]
jesli bym wiedzial ze ktos wyczarowal juz to 170 kucy z niego bralbym w ciemno;]
ale jesli tak nie jest zostane przyswoim f7p albo zmienie na putno gt chyba ze znajde r5 gtt na wyspach w normalnej cenie
_________________
nice..
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2009, 08:50   

teoretycznie 7,6
ale jeden kolega z racingforum miał odchudzonego GTi, odetkany dolot, od kolektora wydechowego szła sama rura 45mm do seryjnego tłumika + dobre kapcie i łapał poniżej 6s do setki.

Colt GTI seryjnie waży poniżej tony i ma niby 7,6
a ile waży Civic VTEC 160KM ? i ile ma do setki katalogowo ?
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 05-05-2009, 08:54   

COLTER80 napisał/a:
teoretycznie 7,6
ale jeden kolega z racingforum miał odchudzonego GTi, odetkany dolot, od kolektora wydechowego szła sama rura 45mm do seryjnego tłumika + dobre kapcie i łapał poniżej 6s do setki.

Jtjerry sporo osiagnal w temacie colta, ale nie oszukujmy sie. Urwanie prawie 2 sekund z 7.6 mozna powiedziec domowymi modami to bajka jakich malo.
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 05-05-2009, 09:57   

VTEC ma do setki katALlogowo 7.3 przed chwila sprawdzilem w katalogu hondy.a ile wazy to ci nie powiem :/
_________________
nice..
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 05-05-2009, 10:04   

harpagan napisał/a:
Jtjerry sporo osiagnal w temacie colta, ale nie oszukujmy sie. Urwanie prawie 2 sekund z 7.6 mozna powiedziec domowymi modami to bajka jakich malo.
Tylko to nie był silnik z Colta.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 05-05-2009, 10:08   

napisalem przyspieszenie dla jajka-tak na marginesie
_________________
nice..
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 05-05-2009, 10:10   

londolut napisał/a:
Tylko to nie był silnik z Colta.

Te mody o ktorych pisał colter80 to jeszcze na silniku z colta, przed wsadzeniem 4G63T
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2009, 10:37   

http://www.racingforum.pl...c=29151&hl=colt

tylko teraz mnie zastanawia sprawa 9000obrotów, musiał przesunąć odcinkę.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-05-2009, 16:27   

mój odchudzeniu waży 900 kg(seria 1050), kopa ma na prawdę soczystego :) ale nie mierzyłem go jeszcze do setki, musze skombinować g-techa i wtedy zobaczymy, nie ma sie co oszukiwać samym dolotem i wydechem nie zejdziesz w dół 2 sekund, jedynym rozsądnym modem w colcie jest wsadzenie 4G63 150KM(można by cos jeszcze pogrzebać w silniku)- taka moja skromna opinia
_________________

 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2009, 16:33   

G-TECH w każdym aucie może pokazać inne czasy.
Mój kolega miał Astre a ja Ibize, scigalismy się wiele razy i zawsze jechaliśmy równo, a g-tech jemu pokazywał znacznie lepsze czasy niż mi.
Na dodatek pomiar jest do 96 a nie do 100.

Trzeba zastosować bardziej zaawansowanie urządzonko.


Kartomaniak, masz filmiki swojego licznika jak Ci przysiesza ?
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-05-2009, 16:50   

COLTER80 napisał/a:


Kartomaniak, masz filmiki swojego licznika jak Ci przysiesza ?


nie mam ale wkrótce może jakis nakręcę
_________________

 
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 05-05-2009, 17:55   

kartomaniak co zrobiles ze zgubiles 150kg?
_________________
nice..
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-05-2009, 18:34   

raich napisał/a:
kartomaniak co zrobiles ze zgubiles 150kg?


wywaliłem wszystko ze środka... aktualnie jest tylko kubeł kiera deska rozdzielcza i pasy :)
no i nie mam wzmocnienia zderzaka ale to raptem ze 2 kilo
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.