Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB0] [1.6 CB4A] Lokalizacja złącza diagnostycznego ?
Autor Wiadomość
kipek 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Strzegom
  Wysłany: 22-04-2009, 07:54   [CB0] [1.6 CB4A] Lokalizacja złącza diagnostycznego ?

Witam, przeszukalem cale forum i nie znalazlem lokalizacji zlacza diagnostycznego. Toyoty mają pod maska, niemieckie auta w kabinie oznaczone a w moim CB0 szukalem 3 razy za kazdym razem po dwie godziny i brak rezultatow. Czy bylby ktos tak laskaw i porobil pare fotek z dokladnym opisem lokalizacji ? Z gory wielkie dzieki.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-04-2009, 09:14   

Jak dokopię się w domu zdjęć to mogę wrzucić.
Ale na 100% są one na forum - tak samo w SM.
Zobacz nad lewą nogą kierowcy.
A najlepiej zapraszam teraz w niedzielę do Jawora - zalew Jawornik, pokaże ci naocznie :) Więcej w dziale regionalnym.
W sumie nie masz daleko to możesz wpadać kiedy chcesz.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-04-2009, 09:36   



Proszę.
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
kipek 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Strzegom
Wysłany: 06-05-2009, 07:37   

szukałem, patrzyłem, dzwoniłem do mitsubishi pol motors, nie ma wtyczki. może jak by ktoś jechał przez strzegom to by zadzwonił i pokazał mi naocznie albo potwierdził, że nie ma tam złącza diagnostycznego. jak by ktoś przejeżdżał to numer tel do mnie 783 686 765
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 06-05-2009, 08:28   

kipek, a zapraszaliśmy na spot ... :)
Jak nie chcesz jechac do Jawora kilkanascie km to podskocz w niedzielę do Niedaszowa - będę tam u rodzinki i rzucę okiem.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-05-2009, 13:00   

Który rocznik? Jeżeli przed 96 przy lewym kolanie białe gniazdo na skrzynce z przekaźnikami ALDL (PRE-OBD) Jeżeli po 96 przy prawym kolanie czarne OBDII
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2009, 13:41   

Czasami zasłonięte czarnym "condomem" więc nie poddawaj się i szukaj :)
 
 
kipek 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Strzegom
Wysłany: 06-05-2009, 19:21   

miałem podjechać na spocik ale ... Student zaoczny musiał pojawić się na wykładach i lipa, w ten weekend tez mam zjazd więc też lipa bo mam zajęcia w niedziele od 8:15 do 20:30 ...

teraz może dlaczego szukam złącza diagnostycznego: kupiłem miśka jako rozbitka, wracałem nim z za Chojnowa i trochę go dławiło bo stał około 2 miesiące ale odpalił od kopa, po około 20 km już jechał normalnie, po zrobieniu blach stwierdziłem, że wyczyszczenie przepustnicy na pewno mu nie zaszkodzi, wyjąłem przepustnice, wyczyściłem założyłem i ok, ale ciekawość zapytała "a jak kopułka i palec?". Okazało się, że powypalane więc założyłem nowe, w międzyczasie przyszły lampy atrapa etc. po odpowietrzeniu tej puszki gdzie jest czujnik temperatury sterujący potencjometrem przepustnicy zacząłem nim jeździć ale o dziwo palił mu się check. Objawy następujące: po przekręceniu kluczyka szybko z pozycji 0 w rozruch auto odpala bez problemu ale przez około 5-8 s. wariuje na obrotach jak by chciał ustalić gdzie jest 900, skacze od 500 do 1200 a czasami zdarza mu się poszukać poniżej 500 i gaśnie. Po przekręceniu kluczyka z poz. 0 w zapłon i odczekaniu aż check kontrolny zgaśnie (w międzyczasie słychać pracę potencjometra przepustnicy) po odpaleniu ma odrazu idealne obroty (?) ale po chwili ( 15-60 s.) zapala mu się check, nic się nie dzieje ale zapala mu się check. Przestawiłem w położenie fabryczne potencjometr przepustnicy bo ktoś regulował nim wolne obroty chyba, sprawdzałem reakcje na odpięcie przepływki (pozytywna) sprawdzałem czy wszystkie wtyczki, podcziśnienia, wszystko jest na swoim miejscu po podłączane i jest, przy wymianie kopułki urwała się jedna ze śrub mocujących, wyjąłem aparat po wcześniejszym zaznaczeniu pozycji nożem (rysa) rozwierciłem, zagwintowałem i zakręciłem szpilkę. szukam przyczyny co mu się stało bo jeździć jeździ i to nawet ładnie ale do puki nie ma 3,5k obrotów to to nie jest jazda, efekt podobny do turbo dziury w TDI. Powyżej 3,5k obrotów zaczyna przyspieszać tak że da się odczuć, jak go kupiłem i wracałem nim było czuć od 2k, 2200 obrowów :( HELP
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2009, 20:11   

Obstawiam błąd regulacji śrubki zgrubnej oraz wolnych obrotów. Silnik próbuje wejść na wysokie obroty, ale ECU je zbija - stąd to kołysanie obrotów. Maksymalna wartość to bodaj 1500 rpm i z tej wartości następuje spadek do ok. 500, potem znów próba wejścia na wysokie obroty i ponowne "obcięcie".
Zakładam też, że ustawiałeś nie wychylenie przepustnicy za pomocą śrubki nad silniczkiem wolnych obrotów, a TPS (czyli czujnik położenia przepustnicy) - i stąd błąd CE.
Opis prawidłowej regulacji znajdziesz w dziale FAQ&How to oraz na stronie Krzyzaka.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 07-05-2009, 14:05   

gregorbu, tez mysle ze bylo zle ustawiane, bez mostkowania zlacza.

kipek, mam pytanie: czy zcasem nie kupiłes czerwonego Lancera :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.