Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] CAO GTI, Przerywa, czasami nie zaswieca sie CE i
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-05-2009, 19:37   

COLTER80 napisał/a:
czekać aż włączy się wentylotor ?

mozesz ale nie musisz...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-05-2009, 22:23   

COLTER80 najlepiej na zimnym, zaraz z rana - zdejmujesz klemy, czekasz ok minuty, zakładasz, odpalasz i NIE WŁĄCZAJĄC odbiorników prądu typu radio, lampy, wspomaganie itd czekasz aż wentylator na chłodnicy włączy się 3 razy. Po tym gasisz auto, odpalasz ponownie i możesz śmigać :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 13:19   

Dzisiaj wymontowałem kompa, zawiozłem do serwisu, przed chwilą zadzwonili i powiedzieli, że wszystko jest ok.

ECU-Ok oraz bepiecznik tez -OK
to czemu CE się nie chciał zapalić ?

Nie wiem czy to może być przyczyną ale ja wymieniałem świece to jeden z przewodów wys.nap prawie się rozdwoił(kupiłem nowe, czekają na montaż) po wymianie świec odrazu łapałem większe prędkości na biegach a na drugi dzień znowu po staremu.
Na wysokich obrotach prycha,przerywa, raz mi zgasł na wysokich obrotach i wtedy CE nie chciał się zapalic przy róbie odpalenia, samochód zostawiłem na parkinku, przyjechałem po niego za 2 dni i odpalił.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-05-2009, 13:42   

Szkoda, że nie sprawdziłeś czy ECU nie ma w pamięci jakiegoś błędu.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 12-05-2009, 13:45   

U mnie wprawdzie inne serducho w miśku siedzi, ale objawy miałem podobne. Też miałem obawy, czy to czasem nie ecu. Już chciałem wymieniać kondziołki, ale najpierw postanowiłem zrobić to co najprostsze - czyli świece i właśnie KABLE. Przeszło jak ręką odjął.
Napisz jak tam misior chodzi po wymianie kabli.
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 18:10   

Wymieniłem przewody, są też nowe kondensatory.
Zapalił bez szemrania ale nadal przerywa na wosokich obrotach, dzisiaj na 2biegu juz przerywał przy 70km/h a na 3 przy 110km/h!!!!!!!

Z dołu jest normalnie elastyczny i mocny ale na wysokich dostaje czkawki.

Odstawiłem teraz do mechanika na wymianę rozrządu, oleju, filtra paliwa(może to jego sprawka) i na zlikwidowanie wycieku(uszczelka pod głowicą)

Może coś jest skopane z zapłonem albo aparatem zapłonowym ?

[ Dodano: 12-05-2009, 18:26 ]
londolut napisał/a:
Szkoda, że nie sprawdziłeś czy ECU nie ma w pamięci jakiegoś błędu.

jak to zrobić ?
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 12-05-2009, 18:31   

COLTER80 napisał/a:
Może coś jest skopane z zapłonem albo aparatem zapłonowym ?


Może byc coś z rozrządem, jak sie przesunoł (chociaz czy to możliwe) tez tak się dzieje.

Sprawdz ten aparat zapłonowy i zapłon.

Znam przypadek ze aparat był również tą przyczyną.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-05-2009, 19:29   

ktos to musi tam posprawdzac po koleii wszystko bo narazie to wrozenie z fusow... od elektryki po uklad zasilania
 
 
 
asiox
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 21:22   

Elo
Ja mam tak ze powyżej 5.5 tys przerywa i nie ma mocy. Jeszcze taki się nie urodził żeby mi to naprawił -po prostu dałem już sobie spokój.
Pozdrawiam.
 
 
mickop10 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1
Skąd: Świnoujscie
Wysłany: 12-05-2009, 21:42   

witam. jesli kupił pan colta ze swinoujscia to osobiscie go znam bardzo dobrze i wiem co jest przyczyna tego przerywania
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 21:56   

Właśnie tam go kupiłem... 500km w jedną stronę
nic nie stoi na przeszkodzie , żebym jeszcze raz tam pojechał.


Proszę o info co z tym kiblem jest nie tak ?
ps. właściciel wiedział co jest skopane ?

[ Dodano: 12-05-2009, 22:52 ]
mickop10 napisał/a:
witam. jesli kupił pan colta ze swinoujscia to osobiscie go znam bardzo dobrze i wiem co jest przyczyna tego przerywania


dostałem od tego kolegi takie info;
witam

21:57:00
wiec powiem panu co jest

21:57:24
odrazu powiem ze własciciel nie wie o tym przypadku bo ta z mojej winy

21:57:48
pewnego dnie wlałem przez przypadek mieszanke czyli paliwo z oleje sztila

21:58:07
teraz najlepiej wymienic filtr i wlac wiecej wachy lub wyczyscic zbiornik

22:01:29
a przed wlaniem tej mieszanki nic nie przerywało i ładnie na obroty wchodził i mysle ze to bedzie przyczyna tego własnie dławienia





Co o tym sądzicie?
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-05-2009, 23:18   

wyjezdzij do konca to co masz (az zacznie przerywac) zalej V powerem i bedzie ok
no i filtr wymien
 
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 23:40   

COLTER80 napisał/a:
Co o tym sądzicie?

Po prostu idiotyzm...
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-05-2009, 23:43   

Najlepiej wymiana filtra i zalej wysokooktanowym paliwem. Trzeb przedmuchać cały układ.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 13-05-2009, 11:57   

londolut napisał/a:
Najlepiej wymiana filtra i zalej wysokooktanowym paliwem. Trzeb przedmuchać cały układ



No i nie oszczędzaj tej benzyny ;) .

A wymieniłeś już te kable WN ?
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.