Brak rzozu gdy samochód jedzie pod górkę.... |
Autor |
Wiadomość |
mentos22
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi Lancer 1.5 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Równe
|
Wysłany: 12-05-2009, 21:20 Brak rzozu gdy samochód jedzie pod górkę....
|
|
|
Witam jestem tu nowy i mam problem moim MITSUBISHI LANCER 1.5 12V z92r (HATCHBACK), na pełnym wtrysku paliwa. A mianowicie podczas jazdy pod górkę czy nawet po prostej brakuje tego kopa aut nie da się niestety wyprzedzić a pod górkę to na 2 czasami ledwo na 1 wyjedzie. Nie wiem co to może być. Może nie dostaje paliwa?? lub dostaje go za dużo tłumik jest cały czarny..... Sam nie wiem czego się czepić z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-05-2009, 00:17
|
|
|
Jak nie przyśpiesza po wciśnięciu pedału gazu to obroty rosną? |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 13-05-2009, 09:27
|
|
|
a może ten tłumik przytkany? |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 13-05-2009, 11:50
|
|
|
przyczyn może być od groma, co ostatnio zmieniałeś? filtr powietrza/paliwa, przewody wn, świece, może kopułka aparatu zapłonowego itd. można wymieniać bez końca
za dużo paliwa raczej tez nie, wg mnie nie przepala, może nie ma iskry na którejś ze świec? zobacz na pracującym silniku w nocy, czy nie widać przebicia na przewodach wn. poczyść stylki tych przewodów, może są luźno osadzone. Możesz dla spróbowania wyjąć filtr powietrza, i tylko na chwilę uruchomić i porównać, moze wyreguluj luz na zaworach? jak nie ma luzu, to zawory się nie domykają i nie ma ciśnienia w cylindrach- nie ma mocy,
mógłbyś dokładniej jeszcze opisać jego pracę, czy inny dźwięk, po czym tak się zrobiło, czy coś zmieniłeś, czy stopniowo spadała moc, czy z 1 dniem? jakie paliwo lejesz? masz lpg?
możesz też wykręcić świece i je obejrzeć - z tymi okopconymi będzie coś nie tak i będziesz wiedział na którym cylindrze masz problem, tylko ich nie pomieszaj i nie dokręcaj na pałę!
i ile jeździsz nim miesięcznie km? jak mało to może ten tłumik zatkany, ale nie wydaje mi się
pozdrawiam |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2009, 12:01
|
|
|
a ja mysle, ze albo ECU pada albo TPS sie konczy |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-05-2009, 13:14
|
|
|
A ja mam pytanie o
Cytat: | Brak rzozu gdy samochód jedzie pod górkę.... |
co to jest ten rzoz |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mentos22
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi Lancer 1.5 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Równe
|
Wysłany: 13-05-2009, 14:39
|
|
|
Właśnie że obroty nie rosną ale czasami ma dziwne zagrania że złapie i można go rozpędzić i jechać normalnie. A co to jest ECU i TPS. Benzyna bezołowiowa 95 bez LPG posiada on elektroniczny aparat zapłonowy. A pod czas jazdy przy rozpędzaniu na wyższy bieg obroty wrosną do 2000 i tyle i później jest jakby dziura niema gazu i jest to wyczuwalne przy wciskaniu pedału gazu.......Filtr powietrza wymieniony a kilometrów robię około 3tyś.
Rzoz (przyśpieszenie autka) |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-05-2009, 14:50
|
|
|
mentos22 napisał/a: | A pod czas jazdy przy rozpędzaniu na wyższy bieg obroty wrosną do 2000 i tyle i później jest jakby dziura niema gazu i jest to wyczuwalne przy wciskaniu pedału gazu |
nawet na prostej, czy tylko pod gorke
A wogole sa sytuacje ze kreci sie wyzej ~5000 rpm i jezie normalnie
tomekk napisał/a: | czy coś zmieniłeś, czy stopniowo spadała moc, czy z 1 dniem? |
mentos22 napisał/a: | kilometrów robię około 3tyś. |
rocznie |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mentos22
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi Lancer 1.5 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Równe
|
Wysłany: 13-05-2009, 14:55
|
|
|
Nawet po prostej się tak dzieje a kilometrów to miało być 1000 sorka W ciągu jednego dnia mi się tak stało........ A po wyżej 5000 rpm jedzie normalnie
[ Dodano: 13-05-2009, 14:58 ]
A i czasami podczas jazdy zapala się CHECK ENGINE (przy zapaleniu samochodu gaśnie) |
|
|
|
 |
Xiff
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 156 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 13-05-2009, 16:30
|
|
|
ja mialem podobnie, wymienilem kopulke i przewody WN, problem zniknal.. |
_________________ Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.
K. P. |
|
|
|
 |
|