 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
[C52A 1.5] mitsubishi colt 1,5Glxi |
| Autor |
Wiadomość |
dixon25
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.5 GLXi 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 10 Skąd: Września
|
Wysłany: 12-05-2009, 21:23 [C52A 1.5] mitsubishi colt 1,5Glxi
|
|
|
| witam was drodzy koledzy>niech ktoś powie jak wymienić pompe wodną w moim miśku?????? |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 13-05-2009, 07:27
|
|
|
Witam,
sprawa jest dosyc prosta pompa znajdująca się koło rozrządu jest ściągalna bez rozbierania rozrządu. Przymocowana na trzy śruby. Przed zabiegiem spuszaczamy płyn chłodniczy. Zalecana pompa GMB. U mnie została zainstalowana w ten sposób jak wyżej opisałem, bez dodatkowego silikonu trzyma już rok. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24509 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2009, 11:24
|
|
|
musisz zdjac rozrzad pasek rozrzadu i lape alternatora
pompa trzyma sie na 5 srubkach z czego jedna pod lapa alternatora wlasnie
ja dawalem silikon, bo nie lubie, gdy cos cieknie |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 13-05-2009, 13:49
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | musisz zdjac rozrzad pasek rozrzadu |
To ja niewiem jak chłopaki zrobili to u mnie ale na bank paska nie ściagali |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-05-2009, 09:04
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | musisz zdjac rozrzad pasek rozrzadu |
Rozrządu nie trzeba zdejmować.
Jak miałem Colta to zmieniałem pompę wody bez ściągania paska.
Poza tym jest też stary temat:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24509 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-05-2009, 09:23
|
|
|
ja sciagalem - duzo wygodniej sie pracuje a zdjecie i zalozenie paska w tym silniku to 30 minut
spodnie tez mozna przez glowe zalozyc - efekt bedzie taki sam, tylko ile wiecej pracy |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-05-2009, 09:32
|
|
|
Ale to nie znaczy, że trzeba
Mi pasek w niczym nie przeszkadzał
P.S. Spodni przez głowę akurat założyć się nie da |
|
|
|
 |
|
|
|