Dlaczego silnik GDI zaprzestano wkładać do Carism |
Autor |
Wiadomość |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 19-05-2009, 13:52
|
|
|
Pytanie w temacie jest źle sformułowane - to nie silniki zaprzestano montować tylko Carismy przestano robić, a w związku z tym i silniki oczywiście. I tego nie rozumiem właśnie. Przecież sprzedało się tego dużo. Przeglądam codziennie Allegro z ciekawości i oglądam nowo wystawione Carismy - codziennie jest kilkanaście do 20 nowych aut. Jak popatrzeć na ulicach to z Mitsubishi najczęściej widać Carismy. Więc czemu? Przecież chyba się nieźle sprzedawały sądząc z wyżej wymienionych obserwacji. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-05-2009, 14:56
|
|
|
Mitsubishi Motors prawie upadło w latach 2004-2005 uratował ich wielki brat Mitsubishi Heavy Industries.
edit: Najczęściej widać Colty CAO, L200, Pajero i Outlandery. O wiele więcej niż Carism jeździ VOLVO V40 i S40. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 19-05-2009, 15:30
|
|
|
L200 i Outlandery czasem widuję w moim miasteczku, ale Coltów i Lancerów to prawie nie ma. U mnie najwięcej jest Carism.
Nie wiedziałem o tych problemach Mitsubishi w tamtych latach. To by faktycznie tłumaczyło te decyzje. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19-05-2009, 18:58
|
|
|
ZEROSUPER napisał/a: | Tak jak i rozrząd co 90tyś |
no tak ale zmieniaj swiece w "zwyklych" Carismach co 90 tys km Nie pojezdzisz dlugo, bo w "cywilach" wymienia sie je dluzo wczesniej
Moomin napisał/a: | Przecież sprzedało się tego dużo |
podobno liczbowo sprzedawaly sie 7 GDI w stosunku do 3 1,6
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 19-05-2009, 22:32
|
|
|
Apropo waszych rozważań:
ostatnio byłem ze swoim nowym nabytkiem w ASO i sobie rozmawiam z szefem serwisu, a on sie pyta dlaczego druga Carisma?
Więc Mówię ze dla mnie samochód jest ok. duży, wygodny , mogłem kupić Paska ale poza dużym bagażnikiem to nic w zamian, no może częste wymiany przedniej zawiechy. I w tym momencie włączył się mechanik i mówi że zrobiłem najlepiej jak mogłem, może w Carismie jest głośniej niż w Pasku ale przednie zawieszenie jest praktycznie bezobsługowe i 150 tyś można na nim zrobić co w Pasku już dawno by sie rozpadło. Poza tym nie lubię wozić powietrza w bagażniku.
Padło jeszcze pytanie o GDI ja sie mi jeździ czy nie ma kłopotów:
Mowie ze mam 185tyś i poza czyszczeniem przepustnicy i dbaniem o olej to nic,
Pan obejrzał silnik i powiedział że naprawdę w dobrej kondycji.
Dotknął boczków porównał z nowym Lancerem i chyba przyznał rację że błędem Mitsu było zaprzestanie Carismy szczególnie w ostatnim okresie cena była ok. 56tyś. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
loki7777
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 377 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 20-05-2009, 07:12
|
|
|
Kurcze nowa za 56k to jak znalazl, nawet z silnikiem 1,6 100-konnym + dobre wyposazenie, to uzywki byly by jeszcze tansze;) |
|
|
|
 |
|