Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Szarpie i przerywa
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-05-2009, 11:28   

kamil892411 napisał/a:
a moge jezdzic bez niego jak to jego wina ze tak mi colcik chodzi?
Nie próbowałem.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 20-05-2009, 12:50   

a wiec poszedlem do colta i odpiąłem ta wtyczke gdzie jest strzalka http://yfrog.com/15dsc00713111111111111j obroty wzrosly z 900 na 1500 i po minucie moze dwoch pojawiał sie CE. To wlozylem spowrotem i wyciagnelem ta druga w kółku...i moze rzeczywiscie jest delikatna roznica jak by mu nic nie przeszkadzalo...bo jak zalozylem to mialem wrazenie ze jedzie inaczej moze troche gorzej..albo tylko mi sie wydawalo
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-05-2009, 14:22   

Ta kwadratowa wtyczka jest właśnie od MAP`a. Jeśli po jej odpięciu wyskoczył CE to znaczy, że czujnik jest ok. Ten drugi to zawór podciśnień.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 20-05-2009, 19:48   

aha.. :) . a ten zawor podcisnien moze powodowac takie zachowanie colta ?
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-05-2009, 19:58   

Nie mam pojęcia. Ja bym zaczął szukanie w układzie zapłonowym.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.