[CA1A 1.3] Szarpie i przerywa |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-05-2009, 11:28
|
|
|
kamil892411 napisał/a: | a moge jezdzic bez niego jak to jego wina ze tak mi colcik chodzi? | Nie próbowałem. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 20-05-2009, 12:50
|
|
|
a wiec poszedlem do colta i odpiąłem ta wtyczke gdzie jest strzalka http://yfrog.com/15dsc00713111111111111j obroty wzrosly z 900 na 1500 i po minucie moze dwoch pojawiał sie CE. To wlozylem spowrotem i wyciagnelem ta druga w kółku...i moze rzeczywiscie jest delikatna roznica jak by mu nic nie przeszkadzalo...bo jak zalozylem to mialem wrazenie ze jedzie inaczej moze troche gorzej..albo tylko mi sie wydawalo |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-05-2009, 14:22
|
|
|
Ta kwadratowa wtyczka jest właśnie od MAP`a. Jeśli po jej odpięciu wyskoczył CE to znaczy, że czujnik jest ok. Ten drugi to zawór podciśnień. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 20-05-2009, 19:48
|
|
|
aha.. . a ten zawor podcisnien moze powodowac takie zachowanie colta ? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-05-2009, 19:58
|
|
|
Nie mam pojęcia. Ja bym zaczął szukanie w układzie zapłonowym. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|