[CA4A 1.6] Stuki w przednim zawieszeniu... |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 20-05-2009, 11:39
|
|
|
Jedź do innego mechaniora niech też się wypowie |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-05-2009, 11:41
|
|
|
Nowy wahacz to koło 270-290 PLN. Sworzeń wahacza to koszt około 40-50 zł.
Masz aż tak zajechaną zawiechę że potrzeba całe wahacze wymieniać? |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20-05-2009, 20:59
|
|
|
czasami kompletny wachacz ( ze wszystkimi sworzniami tulejkami) jest tanszy niz same gumki plus ich montaz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-05-2009, 21:13
|
|
|
Pexu napisał/a: | Nowy wahacz to koło 270-290 PLN. | Gdzie? Szukałem i drożej jak 200 nie potrafię znaleźć. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
|
|
|
 |
elt
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CA0 1.3 GLi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 103 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 20-05-2009, 23:32
|
|
|
jeśli mam takie same stuki jak powyżej, tylko że wyłącznie po prawej strony to myślicie że też bedą gumy? na bruku jest masakra i większych nierównościach |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 21-05-2009, 13:21
|
|
|
Jeśli tylko po jednej stronie to gumy stabilizatora chyba nie, trzeba zdjąć koło i wszystko obejrzeć dobrze i poszarpać. Mogą być i sworznie wachacza i końcówka drążka kierowniczego. Kombinuj |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-05-2009, 10:24
|
|
|
a jeżeli wymienia sie z tyłu amortyzatory wachacze i łączniki stab. to trzeba pozniej ustawiac cos? |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2009, 11:54
|
|
|
po amorkach nic a po wahaczach zbieznosc |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 27-05-2009, 20:42
|
|
|
zauważyłem u siebie jeszcze takie coś że tłucze się to ostro jak ruszam na jedynce ale bez dodawania gazu jak silnik jest ciepły. słychać wtedy kilka uderzen. czyżby poduszek nie było? ma ktoś jakiś pomysł, aha i nie jest to dzwiek zuzytego mechanizmu róznicowego tylko wyraźnie tłuczenie w podłodze |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2009, 08:32
|
|
|
I ja dorzucę swoje 3 grosze do tematu...
Otóż na nierównościach słyszę głuche pukanie, myślałem - łączniki stabilizatora. Wymienione, dalej to samo. Zatem? Sworzeń wahacza. Wciśnięty nowy za pomocą imadła Efekt? Jak stukało tak stuka. Kolejny trop: gumy stabilizatora. Zmienione. I co? To samo Pozostają mi albo końcówki drążków (chociaż geometria była ustawiana w tzw.międzyczasie, a gdyby były luzy to by mi jej nie ustawiono) albo...amorki. Z tym że byłem na stacji diagnostycznej i wiem że są w BDB stanie Cóż, zatem najpewniej pozostaje mi zrobić głośniej radio |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 28-05-2009, 11:15
|
|
|
Pexu, amorki mimo to, ze na stacji wykazaly duza sprawnosc moga miec jakies uszkodzenie i same w sobie stukaja |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 29-05-2009, 02:35
|
|
|
Jogurt, podnies caly przod do gory i zostaw na "dluzsza chwile". Potem sie przejedz i sluchaj czy bedzie roznica (przez chwile). Jezeli tak to zmieniaj gumy przy mocowaniu wahacza do nadwozia. Tylko niezbyt wiem na jakie, bo te "no name" z IC zbyt trwale nie sa... |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-05-2009, 23:35
|
|
|
mkm, kupiłem yamoto, łaczniki robią nienajgorsze. a wahacz z wybitymi gumami mógłby tak walić w czasie ruszania bez gazu z dużą częstotliwością? jeszcze jedno pytanie do tych co zmieniali gumy wahacza: trzeba wahacz targać z auta czy da sie zmienić po odkręceniu samych mocowań? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2009, 23:57
|
|
|
Trzeba wyciągnąć bo tuleje ciężko schodzą. Mi to wyciskali na prasie i podobno tez ciężko szlo. |
|
|
|
 |
|