Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] sworzeń dolny w carisma 2000 r. 1.8 GDI
Autor Wiadomość
vidus19790805 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.8 gdi elegance 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 174
Skąd: Mielec / Tarnobrzeg
  Wysłany: 21-05-2009, 09:44   [Cari 1.8 GDI] sworzeń dolny w carisma 2000 r. 1.8 GDI

witam wszystki jestem nowy na forum i nowy jako posiadacz mitshu. mam problem chce wymienic sworznie w wachczach oraz łożysko docisku sprzegła. jesli wyraziłem sie błednie to wynika z mojej niewiedzy(prosze poprawiac). teraz przejde do prblemu .....kupuje juz powturnie te sworznie ale okazuje sie ze sa nie takie jak w autku, tam mam sworznie bez nakretek i mam problem z zakupem ,,,,,, a co do łożyska to nie mam pojecia czy kupic zamiennik lub jakiej firmy. zapytam równierz jak z rozrzadem wymieniac czy nie auto ma 160000 tyś km przebiegu w ksiażce servisowej kazdy przeglad w serwisie mitshu ale zadnego wpisu o wymianie rozrzadu. prosze o pomoc w poczatkach eksploatacji tego misia ........ z gory dziekuje
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 21-05-2009, 13:28   

Patrząc na rocznik twojego auta to chyba masz już wersje po liftingu? Z tego co pamiętam to w tych modelach nie można już było wymienić samego sworznia tylko cały wachacz.
Co do rozrządu to jeśli nie ma masz gdzieś odnotowane albo jakiejś faktury na części i robotę to ja bym wymienił. Zresztą nawet jesli był robiony przy 90k to i tak już niedługo będziesz musiał wymienić. Dlatego ja bym zmienił gdy nie ma pewności kiedy był robiony.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
vidus19790805 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.8 gdi elegance 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 174
Skąd: Mielec / Tarnobrzeg
Wysłany: 21-05-2009, 13:53   

dzieki ci bardzo za podpowiedz , a czy co do sworznia jestes pewny ze sie go nie wymienia bo własnie mam żekomo ten własciwy sworzen i nie wiem co teraz a co do wersji tak juz jest p lifcie .......jesli ktos moze niech pomoze nie chce wyżucać kasy na cos czego nie da sie wymienić......dzieki i pozdro
 
 
 
andy_lodz
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2009, 19:14   

Po liftingu nie mozna wymienic samego sworznia tylko cały wahacz.Wiem bo sam to przerabiałem.Oczywiście wymień obydwa wahacze, żeby nie mieć później problemu z ustawieniem zbiezności.
Pozdrawiam.
 
 
vidus19790805 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.8 gdi elegance 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 174
Skąd: Mielec / Tarnobrzeg
Wysłany: 21-05-2009, 20:56   

dzieki bardzo........nie jest to pocieszajace ale przynajmniiej wiem na czym stoję...pozdro dla wszystkich
 
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 21-05-2009, 23:27   

a ja czytalem gdzies na forum ze ludzie wymieniaja same koncówki wahacza bo dobieraja je poprostu ale to trzeba by bylo poszukac na forum
 
 
 
vidus19790805 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.8 gdi elegance 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 174
Skąd: Mielec / Tarnobrzeg
Wysłany: 22-05-2009, 06:55   

co do sworzni to mam takie jakie są w wachaczach cieżko było masa pomyłek za 4 wymiamą mam te które powinny być tylko czy da sie je wymienic bo nie są mocowane na śruby tylko chyba tłoczone ....prosze pomocy ](*,) ](*,)
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-05-2009, 09:43   

Eh, wrzuć jakieś foto wahacza. Z tego co patrzę na allegro, to mało się różni od przed liftu.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
ijama 
Mitsumaniak

Auto: Cari 1,8 gdi 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 126
Skąd: Kudowa-Zdrój
Wysłany: 22-05-2009, 10:02   

W cari po lifcie sworznie są wprasowywane bez gwintu.
_________________
ijama
 
 
 
vidus19790805 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.8 gdi elegance 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 174
Skąd: Mielec / Tarnobrzeg
Wysłany: 22-05-2009, 10:58   

kiedy przy ostatniej wyminie w sklepie porównywałem sworznie rózniły sie tylko tym czpieniem jeden miał gwint kolejny nie , zecz w tym ze nie mm pojecia jak je wyjac z wachacza bo jakos nie moge znaleść zstosowani dla ściągacza do sworzni ktory jest do ogolnego stosowania.......prosze o odpowiedz
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-05-2009, 22:11   

Tu was boli. Sworzeń stary - jeśli nie wychodzi ręką, wyciska się go prasą. wyjmując przed tym zabezpieczenie. Następnie trzeba wprasować nowy sworzeń i zabezpieczyć. Jeśli uda nam się włozyć sworzeń ręką, wtedy wahacz idzie na złom, bo ma już luzy - jest wyrobiony i w niedługim czasie znów zacznie pukać.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
cider55 
Mitsumaniak
cider55


Auto: carisma 1,8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 202
Skąd: Radzionkow
Wysłany: 22-05-2009, 23:11   

Piwor ma rację u mnie było podobnie, a sworznie kupiłem u Japaneze
 
 
vidus19790805 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.8 gdi elegance 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 174
Skąd: Mielec / Tarnobrzeg
Wysłany: 23-05-2009, 08:09   

dzieki bardzo koledzy mitsumaniacy .......niosek prosty jesli pójdzie ale z oporami wtedy jest oki jesli pojdzie w rekach wywalic wachacz ....dzieki bardzo napisze jak bedzie wykonane zadanie ...pozdrawiam

[ Dodano: 25-05-2009, 20:41 ]
witam..........sworznie wymienione wachacze zdemontowane samodzielnie nadpodziw sparawnie poszło pojechałem tylko do zakładu specjalistycznego aby wprasowac sworznie na prasie ...koszt wprasowania sworzni 60 pln. cała operacja trwała 3 godziny
...oczywiscie pózniej zbierzność..i po robocie dzieki wszystkim za wskazówki ...pozdro :lol:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.