Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta
Autor Wiadomość
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 24-05-2009, 12:04   

nie lepiej 6a12 z fto :D
byl kiedys na allegro fto z mivec'iem za 3000zl
200km i wszystko co potrzeba a fto ma chyba ta sama plyte podlogowa co colt/lancer
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-05-2009, 12:10   

można, jest w FTO Lublinie za 6000. Ale trzeba trafić 200 konne GPX, bo są jeszcze 123 i 167. I przez odwrócony układ w stosunku do CA0 6a12 z fto wchodzi niemal p&p do CJ0

EDIT:

Od Colciak z silnikiem z Legnum VR4 wsadzonym centralnie

http://www.youtube.com/watch?v=h0uJMs_3hOI
_________________
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2009, 00:17   

Robi wrażenie :]
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-05-2009, 15:32   

pawelo żeby mieć silnik po środku colta musiałbyś go wsadzić na fotel pasażera ;) od środka tylnego koła do krawędzi drzwi są 72 cm czyli brakuje Ci jeszcze 50 cm żeby silnik był po środku... wg mnie najlepszym rozwiązaniem (i najmniej kłopotliwym) będzie wsadzenie silnika normalnie pod maskę.
_________________


 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-05-2009, 20:55   

są 2 rzeczy które ograniczają tuning. Pieniądze i Wyobraźnia.
Pytanie co chcesz osiągnąć coltem, jaki masz cel i ile będzie kosztowało.
Jeżeli dla zasady, czy dla przyjemności to rób co chces, (tylko prosze nie rób agrotuningu)
a jeżeli chodzi o sterowność, prowadzenie się, to może być o wiele większy koszt a minimalna różnica.
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-05-2009, 20:09   

tresorex, centralnie, nie oznacza idealnie na środku, a między kierowcą a tylną osią
Misiek :) , chyba nie znasz mojego auta i mojego zapału ;) Jak coś mówię, że zrobię to zrobię :twisted:
Jeśli Twój post jest do mnie oczywiście ;)
a z tym centralnym to oczywiście gadka szmatka ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.