Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 07:44 |
[2.5 TD] Popychacze Zaworowe |
Autor |
Wiadomość |
pati82
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 91/subaru legacy 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Gru 2008 Posty: 20 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 19-04-2009, 12:14 [2.5 TD] Popychacze Zaworowe
|
|
|
Problem wygląda następująco wymiana pasków rozrządu i zonk po 500 km pękają popychacze na zaworach ssących czy możliwą wadą jest złe ustawienie zapłonu wszystko po kolei ustawione na znaki tylko nie rozumiem za bardzo instrukcji do 4d56 o co chodzi z dwoma zębami na wałku rozrządu i kątem wyprzedzenia zapłonu nigdy nie grzebaliśmy w diesel'u za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.
[ Dodano: 19-04-2009, 15:13 ]
I po problemie a był nim a raczej była sprężyna napinacza i wywalone gwinty śrub co skutkowało obluzowywaniem się paska rozrządu i przeskakiwaniem na wale . Pytanie ma ktoś do sprzedania 4 popychacze zaworów ssących do 4d56 . |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 07:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 19-04-2009, 22:09
|
|
|
Gdzieś słyszałem, że w Mitsu popychacze są fabrycznie osłabione, by w razie awarii paska rozrządu nie rozwalić wszystkiego tylko te popychacze - czy to prawda? |
|
|
|
 |
kornick
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 18 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 19-04-2009, 23:52
|
|
|
Witaj pati82, nie tak dawno miałem ten sam problem, to znaczy po awarii paska rozrządu złamało mi dwa popychacze zaworów ssących. Nie ma strachu, po wymianie wszystko wróciło do normy. Ale- są dwa rodzaje popychaczy. do roku 92 i po. Te pierwsze są takie że mają tylko ślizgi które ślizgają się po krzywkach wałka rozrządu i te drugie które mają rolki obrotowe na których pracuje wałek. Te z rolkami są leprze ponieważ mniej sie wyrabia wałek. Ale nie bardzo wiem o co chodzi z tymi dwoma zębami Ale uwaga te z rolkami są mocniejsze i widziałem wyrwane podstawyktóre trzymają popychacze a jednocześnie są panewkami wałka. Ato już bardzo duży problem który nie raz kończy się wymianą głowicy. Pozdrawiam
[ Dodano: 20-04-2009, 00:01 ]
A jeszcze dodam że można zmienić te zwykłe na re z rolkami bez żadnych przerubek. Nie ma z tym zadnego problemu.Pasują tak samo. |
_________________ kornick |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 03-05-2009, 07:45
|
|
|
Z tymi dwoma zębami podejrzewam, że chodzi o to by po naciągnięciu paska wszystko było na znakach. Bo podczas naciągania paska znaki się przestawiają. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2009, 07:50
|
|
|
Pati82 napisał/a: | Pytanie ma ktoś do sprzedania 4 popychacze zaworów ssących do 4d56. |
Nie wiem czy to aktualne ale jak zwykle polecam "pw" do ZbyszkaM. Sugeruje takze wstawic ogloszenie w dziale KUPIĘ-SPRZEDAM. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-05-2009, 09:02 Re: Popychacze Zaworowe
|
|
|
pati82 napisał/a: | Pytanie ma ktoś do sprzedania 4 popychacze zaworów ssących do 4d56 . |
Ja mam. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|