Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 09:51
[3.0 V6] Nie wkręca się na obroty
Autor Wiadomość
Janusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 12
Skąd: St
Wysłany: 03-01-2009, 17:01   [3.0 V6] Nie wkręca się na obroty

Witam wszystkich serdecznie zaczynam dopiero z forum i mam pewien problem Pajero 3.0 V6 90 rok ma następujące objawy słabo odpala właściwie nie zapala przez pierwsze kilka razy „kręcenia” a potem powoli zaczyna zapalać jak zapali to chodzi równo, ale po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty ( objaw jak przy zimnym silniku gaźnikowym jak mu się doda do końca to gaśnie a podczas „pompowania” gazem się wkręca)

Napiszę, co wymieniłem to odpadną niektóre odpowiedzi
- Kopułka
- Palec
- Przewody
- Świece
- Cewkę podpinałem od innego jest ok.
- Wtryskiwacze
- Filtry (paliwa powietrza)
- Podkładałem inny komputer i sterowanie pompy i zapłonu.
- Przepływomierz
Zapłonu nie sprawdzałem, ale się nie przestawił.
Naprawdę już mam go dość, jeśli ktoś miał taki przypadek lub wie, co z tym zrobić proszę pomóżcie.
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-01-2009, 17:39   

prawdopodobnie wtryski, albo pompa w zbiorniku daje za
małe ciśnienie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Janusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 12
Skąd: St
Wysłany: 03-01-2009, 17:44   

Wtryski są wymienione pompka daje ok. bo sprawdzałem daje 3 b. zastanawiam sie tyko nad jej wydajnością
 
 
haosen 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: Skarzysko
Wysłany: 06-04-2009, 14:40   

Mam taki sam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Mógłby ktoś napisać co i jak ????
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2009, 15:51   

Może silniczek krokowy i przepustnica :wink:
 
 
Janusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 12
Skąd: St
Wysłany: 06-04-2009, 16:47   

Jeszcze nić nie podziałałem troche mnie nie było 604792260 silnik krok. i przep. jest zmieniona
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2009, 09:56   

Janusz czy te wymienione czesci sa nowe czy uzywane? Moze jednak wymiana nie zalatwila sprawy. Jestes pewny, ze wstawiles calkowicie sprawne?

p.s. popraw sobie nazwe auta w profilu. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-05-2009, 12:01   

sprawdź czujnik obrotów wału (nie wiem gdzie on w tym silniku jest - ale jest na 100%) najlepiej podepnij pod oscyloskop - musi dawać ładny czysty sygnał bez względu na obroty, sprawdź silnik krokowy, sprawdź czy nie przytkało gdzieś przewodów paliwowych (głównie powrotnych) a jak to nic nie da to zostaje jeszcze czujnik temperatury silnika (może teoretyczni informować komp że masz gorący silnik)
 
 
Janusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 12
Skąd: St
Wysłany: 29-05-2009, 07:25   

Witam wszystkich okazało się że nowa pompka paliwa daje wystarczające ciśnienie ale nie ma wydajności po wymianie na oryginal jest ok
 
 
richat 
Forumowicz


Auto: Pajero II 3.5 V6 i 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 39
Skąd: Kosarzyn
Wysłany: 30-05-2009, 18:21   

mam podobne problemy z tym ze w 3,5
bylem na ASO i komp wykazał przepływomierz powietrza
wogóle to świeci Ci check engine??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.