Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB0] Tuning za 10tys PLN????????
Autor Wiadomość
robak0825
[Usunięty]

  Wysłany: 13-05-2009, 23:13   [CB0] Tuning za 10tys PLN????????

Witam kolegów mam dosc szeroko pojete pytanie do Was co mozna zrobic z Lancerkiem za 10tys zł? chodzi mi o zwiekszenie mocy i poprawienie przyczepnosci mam pieknego wisniowego Lancerka w sedanie i taki ma byc tuning zew. odpada całkowicie moze ktos zna jekies profsjonalne firmy zajmujace sie "japońcami"?? moze ktos cos robił, wiem ze moze dla niektórych 10tys zł to nie duzo jak na tuning auta ale dla mnie to max co moge dac.Bede wdzieczny za wszelkie rady i pomysły.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-05-2009, 23:25   

robak0825, za 10k przywieziesz rozbite EVO III i zrobisz swap. Na wyjściowo pod 300KM.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 14-05-2009, 09:04   

Dokładnie jak pisze londolut, to najlepszy wybór (w dodatku masz 4x4)

Jeśli jednak taka opcja Ci nie pasuje to :

Tuning mechaniczny silnika - około 3-5 tys - ale nie spodziewaj się gigantycznych przyrostów mocy (10-20%)

Głowica

Powiększanie gniazd zaworowych,
Zmiana kształtu prowadnic zaworowych,
Dorabianie zaworów,
Dopasowanie sprężyn, misek, zaworów do zwiększonego skoku wałka,
Zwiększanie stopnia sprężania,
Powiększanie kanałów ssących i wydechowych.

Tłoki

Zmiana kształtu w celu zwiększenia wytrzymałości i dopasowania do głowicy i zaworów,
Wyważanie.

Układ korbowo - tłokowy

Zmiana kształtu w celu zelżenia i zwiększenia wytrzymałości,
Wyważanie statyczne i dynamiczne,
Polerowanie.

Kolektory ssące

Powiększenie kanałów,
Dopasowanie do głowicy.

Rozrząd

Wykonanie dzielonych kółek wałków rozrządu umożliwiających dokładne doregulowanie rozrządu.

W tej cenie nie wchodzi w grę wymiana elementów na kute tłoki, korbowody, lekkie koło zamachowe itd...To już wydatek ok 15 tys

Dedykowany układ wydechowy (do 20% mocy) - 3 - 5 tys.

Wymiana zawieszenia ok 3 tys.

Wymiana hamulcy - w 1 tys się powinieneś zmiescić

Realnie możesz osiagnąc 150-170 KM z tego silnika bez uturbienia na pewno jednak przekroczysz kwote 10 tys.
Wg mnie to wszystko mija sie z celem...
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-06-2009, 13:06   

ja polecam wstawic turbo;) silnik wytrzymuje bez problemu cisnienie 0,6 bar (bez odprezenia) moc w granicach 160KM i 210 Nm. Hmmm, co do kosztu to w warsztacie sie nie orientuje, mnie wyniosło ok. 8000 zł, ale robiłem sam z kumplem. wiec sadze ze warto sie zastanowic ;)
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-06-2009, 13:14   

soft turbo, bo turbo mocniejsze to o wiele więcej roboty, czyli oprócz silnika to sprzęgło, może biegi...
ja bym obstawiał rozbite evo sciągnąć, i potem powoli kombinować.
Ja bym zaczą od dobrych opon i felg, potem hamulce, cały zawias...
potem podnosił bym moc.
Każda modyfikacja pociąga za sobą konieczność innych zmia, albo wszystko się może rozlecieć, lub zupełnie nie mieć przyczepności i hamulców
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
siwy 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 16v (4G92) Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 100
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-06-2009, 13:28   

tak, sprzeglo to podstawa. najprosciej zeswapowac silnik, tylko ze ciezko teraz o evo3. hmmm, ja narazie jezdze na 0,6 bar i wytrzymuje. na 4 lipca chce podniesc do 0,8bar i zobaczyc czy wytrzyma. a tak poza tym to 4 lipca w olsztynie odbeda sie wyscigi 1/8 mili, na które wszystkich serdecznie zapraszam. jezeli kogos to interesuje to prosze zajrzec na strone WWW.RNG.PL
_________________
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, Nitro zabawą, a Turbo podstawą
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.