Mechanizm wycieraczek |
Autor |
Wiadomość |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 17-02-2009, 19:40 Mechanizm wycieraczek
|
|
|
Witam, pilnie potrzebuję pomocy. Otóż wycieraczki zatrzymały się w połowie drogi i już nie chcą ruszyć... Słychać że silnik chodzi, ale wycieraczki umarły. Co może być przyczyną? Jak usunąć tą usterkę? Będę bardzo wdzięczny za okazaną pomoc. Niby to takie nic-wycieraczki a skutecznie mnie teraz unieruchamiają. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2009, 19:53
|
|
|
Myślę, że odpowiedź znajdziesz tutaj. |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 17-02-2009, 19:55
|
|
|
Ok Dzięki:) problem tylko w tym, że nie mam zielonego pojęcia jak to wszystko rozebrać. Chętnie zastosowałbym metodę Wichury, ale nie wiem jak się za to zabrać:/ jak nie to kupię też mechanizm od matiza jeśli faktycznie pasuję i pojadę z tym do mechanika, choć wolałbym sam, nie powiem... |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-02-2009, 20:15
|
|
|
A moje wyciekaczki chodza bez problemu natomiast zatrzymuja sie troche za wysoko (tuz nad naklejką taka z nr rejestracyjnym) w kazym badz razie deczko za wysoko... Ja to mozna skorygowac nie tracac powierzchi wycieranej na górze???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 17-02-2009, 21:00
|
|
|
Ok już znalazłem w serwisówce jak to wszystko jest zmontowane, jednak nie mam nadal pojęcia jak wyciągnąć ramiona wycieraczek. Odkręciłem już tą nakrętkę przy ramieniu od strony kierowcy,ale ramie ani drgnie...A druga wycieraczka (od strony pasażera) nie ma takiej nakrętki...jak sobie z tym poradzić? |
|
|
|
 |
LeszsekS [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2009, 21:13
|
|
|
Być może ma na wierzchu plastikową nakładkę/zatyczkę, którą trzeba zdjąć aby dotrzeć do nakrętki. Trzpień, do którego jest przykręcone ramię jest, poniżej części gwintowanej, stożkowy, więc ramię trzeba z "czuciem" pociągnąć do góry. Użyj WD40 jeśli jest sklejone. |
|
|
|
 |
Grabarz85
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 76 Skąd: Grabowiec
|
Wysłany: 17-02-2009, 23:10
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | A moje wyciekaczki chodza bez problemu natomiast zatrzymuja sie troche za wysoko (tuz nad naklejką taka z nr rejestracyjnym) w kazym badz razie deczko za wysoko... Ja to mozna skorygowac nie tracac powierzchi wycieranej na górze???? |
Ja mam tak samo...
wie ktoś jak rozwiązać ten problem ???
też nigdy tego nie rozbierałem... i nie wiem jak sie za to zabrać... |
_________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 17-02-2009, 23:13
|
|
|
Wg. manuala jest tam 7 plastikowych zatrzasków-5 przy ścianie grodziowej silnika i 2 na obrzeżach plastikowej kraty. Teoretycznie to tylko oba ramiona trzeba wyciągnąć i te 7 zatrzasków wypiąć. Jak to w praktyce będzie wyglądało przekonam się jutro:) |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 18-02-2009, 11:58
|
|
|
Cytat: | rosomak1983 napisał/a:
A moje wyciekaczki chodza bez problemu natomiast zatrzymuja sie troche za wysoko (tuz nad naklejką taka z nr rejestracyjnym) w kazym badz razie deczko za wysoko... Ja to mozna skorygowac nie tracac powierzchi wycieranej na górze????
Ja mam tak samo...
wie ktoś jak rozwiązać ten problem ???
też nigdy tego nie rozbierałem... i nie wiem jak sie za to zabrać |
Hm, mialem tak samo, ale swietna metoda okazalo sie poprostu podlubanie wycieraczkami Jak? A no postawilem je, pokrecilem nimi recznie, troche tu troche tam, oczywiscie z wyczuciem. Teraz o dziwo parkuja ladnie, na samym "dole" szyby.
Nie wiem jak taka gimnastyka mogla pomoc no ale teraz faktycznie wszystko jest w porzadku, a wczensiej wycieraczki lubily sie zatrzymywac bardzo roznie, czasem kilka aldnych centow nad swoim miejscem. A powierzchnia wycierana sie nie zmienila, wiec.. |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 18-02-2009, 19:41
|
|
|
Naprawione!:) Metoda wichury jak na razie zdaje egzamin. Największy problem sprawiła śruba (jedna z trzech) w środkowym mechanizmie od wycieraczki...pomogło dopiero urwanie jej:/ Co do pozycji wycieraczek to myślę iż najłatwiej to wyregulować odkręcając ramiona i montując ponownie w odpowiednim położeniu:) |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-02-2009, 19:53
|
|
|
idas napisał/a: | wyregulować odkręcając ramiona i montując ponownie w odpowiednim położeniu:) |
ale czy wtedy nie strace powierzchni wycieranej na górze? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 18-02-2009, 20:00
|
|
|
Nie wydaje mi się żebyś cokolwiek stracił:) wypróbuj, to naprawdę prosta sprawa. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 08-06-2009, 02:05
|
|
|
Wiec bede działał z moimi wycieraczakami... Problem jak wyzej wyciearczki działaja ale zatrzymuja sie zawysoko troszeczke. Silniczek chyba nie bo smigaja super. Zauwazyłem za jak szyba jest bardzo mokra oraz szybko chodza (slisko i z rozpędem ) to schodza na sam dół albo nawet uderzaja lekko o uszczelke na dole... Natomiast jak szyba jest niemal sucha to zostaja troszke nad naklejka dowodu rejsetr.
Czy smarowanie załatwi sprawe????? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|