 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA5A 1.8] czujnik położenia wału |
Autor |
Wiadomość |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2009, 22:13
|
|
|
Punkty dałem Wam trzem, musialem coś niedoklikać
już poprawione
Który czujnik odpowiada za wyłączenie się wentylatora ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-06-2009, 19:37
|
|
|
COLTER80 napisał/a: | Który czujnik odpowiada za wyłączenie się wentylatora ? | Na dole chłodnicy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-06-2009, 20:08
|
|
|
Hugo napisał/a: | COLTER80 napisał/a: | Który czujnik odpowiada za wyłączenie się wentylatora ? | Na dole chłodnicy. |
a jak go tam nie ma, to ten od ECU - 2 stykowy |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2009, 20:21
|
|
|
Ten przy termostacie ?
wentylator się włącza ale nie chce się wyłączyć, wydaje mi sie, że czujnik jest ok, tylko wiatrak nie daje rady wystudzic silnika,
jak wstazowka jest dlugo w polowie skali to silnik gaśnie a przeciez na polowie skali to wlasnie normalna temp. pracy silnika.
Dzisiaj jeździłem na włączonym nawiewie ciepłego powietrza, dopiero po 30minutach temp doszła do połowy skali, bardzo wolno się nagrzewa silnik, oczywiscie zaraz silnik zgasł przy próbie dodatnia gazu.
szukam i sprawdzam wszystko, nadal nie doszedłem dlaczego gasnie na goracym silniku.
Jak w koncu znajdę przyczyne gasniecia to stawiam wszystkim pomocnikom PEPSI
a myslę, że wcześniej czy poźniej się spotkamy na jakimś zlocie |
|
|
|
 |
woody_19
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CA0 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-06-2009, 22:13
|
|
|
a jak z płynem chłodniczym? Ja miałem taką akcje że miałem dziurawe węże od chłodzenia parownika gazu i ubywał mi płyn za nim to zauważyłem to przy wskazowce temp na połowie skali nie miałem ciepłego nawiewu i jak dojeżdzałem do świateł auto gasło i nie mogłem odpalić przez jakiś czas musiałem chwile odczekać i auto zapalało po tym jak wymieniłem węże wszystko gra i ciesze się bezawaryjną jazdą do tej pory |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2009, 15:32
|
|
|
Dzisiaj odstawiłem samochod do znajomego mechania,
odwiozł mnie do domu i jak wracał do warsztatu to mu zgasł
poruszał wiązką kabli przy bezpiecznikach i nagle auto zaczeło równiej chodzil, znowu ruszył- silnik zgasł.
W Piątek zacznie to ogarniać, z prawej strony nie mam nadkola i prawdopodobnie to jest przyczyną, dostała wię wilgoć do wiązki kabli.
Czyli to nie czujnik położenia wału, nie aparat zapłonowy i nie ECU--to zwarcie na kablach.
EDIT
Samochód juz odebrałem, jeden kabelek był przetarty i razł łączył a innym razem nie.
WSZYSTKO DZIAŁA IDEALNIE |
|
|
|
 |
|
|