Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] Jaki filtr oleju do automata.
Autor Wiadomość
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 12-06-2009, 09:09   

EUREKA !!!
Jest w Szczecinie zakład specjalizujący się w serwisie japończyków.
Kiedy zadzwoniłem do nich to byli bardziej kumaci niż w ASO.
Koszt:
1.Filtr - od razu zaproponowali HYUNDAI 46322-3900 koszt 70 zł.
2.Olej - Castrol Transmax (twierdzą, że więcej nie odessą niż 5l.) koszt 55 zł. za litr
3.Robocizna - do 120 zł.
4.Gwarancja - roczna.
Całość - 465 zł. :mrgreen:
Jak to się ma do 1200 zł w ASO :doubt:
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-06-2009, 10:14   

turek61, Chcą zrobić statyczną wymianę - nie wchodź w to.

Po dynamicznej wymianie przeprowadzonej z głową wszystko działa o wiele lepiej, ale wymaga ok. 10 l oleju (55 zł/l to ździerstwo - 20 l w IC kosztuje ok. 800 zł brutto). Wymian wg mojej instrukcji nie policzę, większość znajomych tak robiło....Ja sam już 4 razy robiłem taką wymianę....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 12-06-2009, 10:57   

turek61 napisał/a:
EUREKA !!!
.....
Całość - 465 zł. :mrgreen:
Jak to się ma do 1200 zł w ASO :doubt:


ASO w Markach za statyczną ściągnęło ze mnie ok. 480zł, skąd taka różnica? Robiąc wg instrukcji Bartka (Bartek wie co pisze :) ) masz cały świeżutki olej. Wymiana statyczna pozostawia sporo starego w układzie chłodzenia. Po wymianie właśnie statycznej w moim skrzynia pracowała lepiej tylko przez pierwsze 40-50km.
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 12-06-2009, 11:21   

Bartek, Moominek, przekonaliście mnie ale co zrobić z 8-10 l. pozostałego oleju ? Nie mam znajomych, którym mógłbym odsprzedać.
Wystawić na Alledrogo ?
Kto kupi z takiego prywatnego źródła ?

Ewentualne zapytania dot w/w proszę na PW :wink:
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 12-06-2009, 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-08-2009, 08:08   

Nie odzywalem sie bo widzialem, ze temat ladnie się rozwiną, ale dla przypomnienia i dla nowych postanowilem temat odswieżyć. Co do filtra to jak juz pisalem w mojej skrzynce wymienia sie wtedy gdy jest padnieta, a to tylko dlatego, że trzeba ją rozpolawiać. Krzyżak napisaleś, ze jak rozebraleś skrzynię i zobaczyleś uklad sterowania elektrycznego, czyli listwę elektrozaworów to stwierdzileś, ze nie będziesz się dobieral do filtra. To ja Ci mówię, a raczej piszę, ze od tej strony nie dostaniesz się do filtra. Ja rozebralem i uklad sterowania i wyciągalem FORWARDA czy tzw. sprzęglo do jazdy w przód z koszykami i planetarkami, bo wlaśnie to wymienialem a raczej naprawialem w mojej skrzyni, i dopiero po wyjeciu tego sprzegla moglem zobaczyć wewnetrzny filtr plynu chlodząco-smarującego w skrzyni. Mialem go w ręku ale niestety nie dalo się go wyciagnąć i odpuscilem. Powymienialem troche tarczek i przekladek, kosz z planetarkami, zrobilem przegląd i zamontowalem. Ale co do filtrów to Panowie ważna jest budowa tego filtra. Ktos pisal, ze zamontowal filtr od oleju silnikowego. Ok tai też pasuje ale on nie filtruje oleju silnikowego, który jest gęsty i ma inne wlaściwości tylko ma filtrowac rzadszy plyn, a więc tzw. zonk. Co do filtrów to najważniejsze jest dowiedzieć się kto jest producentem i wtedy z czego jest zbydowany taki filtr. Niejednokrotnie ASO sprzedaje takie same filtry, czyli o takich samych wlasciwosciach i parametrach technicznych, jakie możemy kupić sami u producenta, tylko, ze dla ASO musimy odpalić podwójną marżę, no i jak oni zakladają to dają przeciez gwarancję. Chyba wszyscy wiedzą, ze np. taki filr zewnętrzny zalożony w garazy nie podlega gwarancji. Ja pokusilem się i sprawdzilem, niestety, na filtr zewnetrzny w naszych ASB możemy spobie pozwolić i to taki za 50 zl, za te 90 tys wymienimy go a kto się obawia o jego wlasciwosci zrobi to po 45 tys. Ja nie zaryzykuję otwierania skrzyni i wsadzania filtra o niewystarczających na te 150 tys (taka jest norma bezawaryjności mojej skrzyni) wasciwościach filtrujących. To by byo na tyle. Pozdrawiam. Aha jeszcze jedno. Filtr wewnetrzny jak jest zasyfiony to nie przepuszcza w odpowiednim czasie odpowiedniej ilości plynu potrzebnego w danych sekwencjach pracy skrzyni, spada cisnienie, skrzynia może szarpać, u mnie tak zaczyna sie dziać, no i szkoda pompy. NARKA.
 
 
fajah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 128
Skąd: Syberia
Wysłany: 25-09-2009, 02:19   Filtre oleju do manuala :)

Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc podpinam się tutaj.
Czy montował ktoś z was w Galancie filtr oleju K&N? Warto to robić czy dać se spokój i założyć ogólnodostępny?

Edit: Chodzi mi o ten filtr http://allegro.pl/item737...tylko_7szt.html
_________________
1998-2007: Lancer GLX 1.3
2007-2014: Galant GLX 2.0
2015-2017: Outlander 2.0
2017-xxxx: Outlander Turbo 2.0
Ostatnio zmieniony przez fajah 25-09-2009, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 25-09-2009, 16:24   

Nie ma filtra K&N do Miśkowych skrzyń biegów.
Na pewno widziałeś identycznie wyglądający filtr silnikowy. A jeśli pisało inaczej, to jest to błąd sprzedającego.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.