[1.8 GDI]Preperaty do czyszczenia wtryskiwaczy opinie |
Autor |
Wiadomość |
ZEROSUPER
Mitsumaniak MastaOfDiseasta

Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 420 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
tom1312
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: Komorów/Rzeszów
|
Wysłany: 22-05-2009, 08:25
|
|
|
Ale ja mam SOHC tylko nie chciałem nowego tematu zaczynać |
_________________ "Mitsu" i wszystko jasne
01388/KMM
 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 22-05-2009, 10:12
|
|
|
Może właśnie caly syf z baku albo z komory spalania zaczął schodzić i mogłeś mieć przez jakiś czas takie problemy? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
tom1312
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: Komorów/Rzeszów
|
Wysłany: 25-05-2009, 14:32
|
|
|
Czyli STP raczej nie polecacie?? A któryś z pozostałych podanych przeze mnie w linkach w poprzednim poście? |
_________________ "Mitsu" i wszystko jasne
01388/KMM
 |
|
|
|
 |
quadalcanal
Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 50 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 22-06-2009, 21:03
|
|
|
zalałem STP ale zamiast całą buteleczkę na bak tylko na 20 litrów, o dziwo spalanie zeszło z 7,2-7,5 na 6,5-6,8. oczywiście płynny delikatny styl jazdy. Chamowanie silnikiem, przewidywanie świateł (jak widze z daleka ze jadąc na 4 biegu bede musial sie zatrzymac delikatnie zmniejszam predkosc aby na 3 załapac sie na zielone), w miare delikatne uzywanie gazu- to daje mi wlasnie teraz ok 6,7 w cyklu mieszanym przy 1.8GDI. dodam ze paliwo jest z TESCO, po wielkiej wtopie 3 lata temu teraz jest to najlepsze paliwo 95 w Jeleniej Górze. kiedys z bratem zrobilem test: on pociskal ile wlezie ja swoim tempem nie za wolno nie za szybko i na trasie 60 km byl szybciej ode mnie tylko 6 min. czy warto okupic to spalaniem wiekszym o 3 litry? niesądze.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ZEROSUPER
Mitsumaniak MastaOfDiseasta

Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 420 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
marcnow
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 122 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 22-06-2009, 22:18
|
|
|
quadalcanal, czy przed zalaniem STP też stosowałeś zasady ecodrivingu? Pytam, bo jakoś ciężko uwierzyć, że samo STP spowodowało spalanie niższe o ponad pół litra |
_________________
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 10-07-2009, 16:58
|
|
|
dziwne bo ja słyszałem zupełnie inne opinie że po zalaniu takiego preparatu właśnie trzeba mocniej kręcić silnik wtedy ponoć ten preparat zaczyna dopiero działać. |
|
|
|
 |
Hagi
Forumowicz
Auto: carisma gdi 99 po lifcie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 57 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 10-07-2009, 17:09
|
|
|
mi po zalaniu stp zaczęly stukac popychacze na zimnym silniku, więc osobiscie nie będę już stosował tego srodka |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 10-07-2009, 20:31
|
|
|
Hagi napisał/a: | mi po zalaniu stp zaczęly stukac popychacze na zimnym silniku, więc osobiscie nie będę już stosował tego srodka |
Przecież jedno nic nie ma do drugiego. Zbieg okoliczności. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 10-07-2009, 22:01
|
|
|
a ja ostatnio wlałem jakiś magiczny specyfik który zwiększa liczbę cetanową w paliwie i mam problem bo silnik na wolnych obrotach zamiast 850 ma milimetr przed 1000 ciąg łapie w turbo łapie mi już od około 2000 obrotów coś mi się zdaje że to chyba źle na silnika muszę trochę wyjeździć i dolać zwykłej ropy. Podkusiło mnie bo klient przedemną zachwalał że dobre do jego pasata 1.9 TD |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2009, 23:18
|
|
|
pawelsonx napisał/a: | a ja ostatnio wlałem jakiś magiczny specyfik który zwiększa liczbę cetanową w paliwie i mam problem bo silnik na wolnych obrotach zamiast 850 ma milimetr przed 1000 ciąg łapie w turbo łapie mi już od około 2000 obrotów coś mi się zdaje że to chyba źle na silnika muszę trochę wyjeździć i dolać zwykłej ropy. Podkusiło mnie bo klient przedemną zachwalał że dobre do jego pasata 1.9 TD |
my tu debatujemy nad preperatami do czyszczenia wtryskiwaczy, a nie do piłowaia silnika wiec nie ma sensu ten post.
Mi te preparaty tylko pomogły przejsc MOT i emisje spalin nic wiecej. spalanie spada to fakt. byc moze cos tam wyczyszcza ale pozniej ktos musi wyczyscic katalizator |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 11-07-2009, 01:17
|
|
|
na kreseczke na desce nie ma co patrzec bo nie jest zbyt wiarygodna co do rzeczywistych predkosci obrotow silnika |
_________________
 |
|
|
|
 |
|