V-Power Diesel |
Autor |
Wiadomość |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 23-05-2009, 23:16
|
|
|
ja się dziwie ze jeszcze z tym porządku w Polsce nie zrobili, paliwo u nas to szmelc najgorszy zylc a v power werwa czy premium nie są lepsze od zwykłego paliwa w Niemczech, kiedyś benzynę rozcieńczano olejem napędowym teraz trochę nie opłacalne a wiec leje się wodę do 5% spoko można nalać jedyne co możemy zrobić to zacząć skarżyć stacje na naprawy układów paliwowych tylko dobrego adwokata i rzeczoznawce trzeba mieć ale myślę kilka może kilkanaście razy się natną to zaczną lać porządne paliwo, generalnie diesel kopci jeżeli w oleju jest duża zawartość parafin czyli ścierwa, odpadu, którym robią objętość zalej na bak oleju litr nafty i będziesz miał swoje premium paliwo |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24349 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-05-2009, 08:09
|
|
|
tak sie sklada, ze jak 3 lata temu jechalem do Niemiec, to zatankowalem na stacji-krzak kolo Szczecina i potem na renomowanej stacji w Niemczech i nie bylo zadnej roznicy w jakosci paliwa... |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 25-05-2009, 08:34
|
|
|
mlun napisał/a: | Bo mocowo to nawet jak 1-2konie wzrośnie to tego się nie odczuje. | Nie do końca tak. Mocy może nie przybywa, a raczej momentu obrotowego i to znacznie. Mój H100 miał przedmuchy po 270 tyś km i kopcił strasznie, a przyśpieszenie miał coraz gorsze. Po za laniu V-Power Diesel, przy tylnym napędzie rwał do przodu aż czasem się bokiem ustawiał. I zawsze tak było na tym paliwie. Nie wiem czym to jest spowodowane - być może dokładniejszym i pełniejszym spalaniem mieszanki. W MSS już tak tego nie czuć, bo silnik jest sprawny. Może jakaś minimalna różnica, ale teraz leję Neste. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 25-05-2009, 08:51
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | tak sie sklada, ze jak 3 lata temu jechalem do Niemiec, to zatankowalem na stacji-krzak kolo Szczecina i potem na renomowanej stacji w Niemczech i nie bylo zadnej roznicy w jakosci paliwa... |
otóż
rok temu wracając z Krakowa zatankowałem w megawypasionej firmowej stacji Orlenu Vervę-ON i spalanie z standartowych 4.8 poszło na 6.0, a na codzień właśnie tankuję na takim krzaku |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 27-05-2009, 03:16
|
|
|
jak ktoś zna cały proces technologiczny rafinacji to wie że można wyprodukować więcej paliwa kosztem jakości choćby poprzez kraking są w stanie wykorzystać do produkcji ON mazut odpad który mógłby jedynie nadawać się jako paliwo do statków dalekomorskich, i tak w Polsce ostatnimi czasy jest ze wszystkim począwszy od wędlin gdzie z kilograma mięsa magicy potrafią zrobić 1,5 kilo i więcej wędliny (cud w Kanie Galilejskiej?) a skończywszy właśnie na paliwie wszystko kosztem jakości, i zadowolenia klienta |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2009, 06:09
|
|
|
gulgulq napisał/a: | Vervę-ON i spalanie z standartowych 4.8 poszło na 6.0 |
U mnie spalanie spadło a i wyraźnie silnik lepiej pracuje i płynniej przyspiesza w porównaniu do "standardowego" paliwa. Między V-Powerem a Verwą zauważyłem jedynie różnicę w cenie na korzyść tego drugiego, toteż od pewnego czasu shella nie odwiedzam. |
|
|
|
 |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 02-06-2009, 18:16
|
|
|
Przejechałem na tym paliwie /V Power/ dopiero trochę ponad 500 km i zauważyłem spadek zużycia paliwa ( przynajmniej tak pokazuje komputer) o jakieś 0,3-0,5 l/100km. Dokładniej ustalę to przy najbliższym tankowaniu. Faktycznie silnik pracuję minimalnie ciszej ale wzrostu mocy nie zauważyłem. Pozdrawiam zainteresowanych tym tematem i wszystkich innych też. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 02-06-2009, 22:40
|
|
|
A czy ktoś tankował Diesla rafinowanego z gazu. Jest na stacji Shella taki diesel, 25gr. droższy od standardowego, podobno czysty i pełen dodatków.
Zaproponował mi to miły pan bo zobaczył jak leję uszlachetniacze Shella do baku, a że tankuję tam od 5 lat to podszedł i zaproponował przy następnym tankowaniu abym zalał tamtego nowego diesla i wtedy bez dodatków się jeździ.
Musze spróbować. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
przemo1983
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD '01 (102 KM)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2008 Posty: 55 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 03-06-2009, 12:33
|
|
|
Ja tez sie wlasnie przymierzam do sprobowania tego nowego paliwa od shella.
Student daj znac jak sie jezdzi na tym nowym paliwku. |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 03-06-2009, 12:42
|
|
|
Ok. tylko mam jeszcze 350km. do zrobienia więc ok. 1.5-2 tygodni |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 09-06-2009, 10:53
|
|
|
Przy trasach miesznych, 1/2 miasto i 1/2 trasa zużycie spadło 0,5 l /100 km na podstawie ilości zalanego paliwa i przejechanych kilometrów. Innych róznic nie zauwazyłem. Przy różnicy ceny 30gr za litr wychodzi na jedno. Zalałem do pełna V-P , dalsze wnioski po wyjechaniu kolejnego całego zbiornika. pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 09-06-2009, 11:05
|
|
|
Ja mam obecnie tego V-Powera z Gazu czy czegoś tam, powiem wam że nie ma różnicy poz tym że Żona pukała sie w głowę jak to lałem. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 13-06-2009, 13:36
|
|
|
Nie wiem jaj w waszych DID- ach ale ja zalałem cały bak V-Power Racing i jest miło, mówią że mniej pali i jak narazie ok |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
kubas
Mitsumaniak kubas
Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 226 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-06-2009, 23:26
|
|
|
Z reguły jeżdżę na zwykłym ON z Orlenu - przy mocnym dociśnięciu gazu siwy dym zostaje z tyłu. Przez ostatnie 2 tyg zalewałem VERVĘ - kopcenie odrobinę mniejsze i trochę ładniejsza praca silnika. Jeśli chodzi o spalanie, to na zwykłej ropie z Orlenu i na Vervie praktycznie takie samo - 820km na 52 litrach(1/4 trasa, 3/4 miasto, ale bez mega wielkich korków)
Dziś zalałem V-Power Diesel. Co prawda zrobiłem na tym paliwku dopiero 120km ale zwraca uwagę lepsza praca silnika. Zdecydowanie ciszej rechocze, płynniej pracuje przy zmianie biegów i chyba jeszcze mniej kopci niż po Vervie. Co do spalania dam znac za ok 10 dni jak wyjadę cały bak. |
_________________
 |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2009, 00:06
|
|
|
ostatnie kilka tankowań to VERVA i jak na razie chwalę sobie, nie próbowałem tego v-Powera. Ale za kilka dni zaleję własnie tym paliwem i zobaczymy. Ostatnio jeżdźę regularnie 1/3 miasto i 2/3 poza miastem i spalanie ro średnio 5.5-5.6 l/100 km.
POzdr. |
|
|
|
 |
|