| 
		LPG 4g VR4 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 PLPynton [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-04-2009, 07:02   LPG 4g VR4
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na poczatek z braku czasu zamieszczam zdjatka. instalka to BRC Sequent 56, przewody kompozytowe 8mm, graty z racji wczesniejszych moich doswiadczen nie robilem pojedyncze duze tylko podwojnie srednie, takie tam TwinLPG   
 
 
  
 
teraz dopiero tu lokalnie slysze "WOW", "Was ist das" usw.
 
 
  
 
komp LPG miesci sie z powodzeniem obok akumulatora, nie gryzie sie z niczym, no moze przetwornice lamp przyslania. polecam jednak wstawiac do kabiny.
 
 
  
 
graty tutaj bo blisko do wody
 
 
  
 
miejsca i tak bylo dosc
 
 
  
 
pasuje tu teraz wyciac otwor dopasowany do wielkosci butli- otwor naturalnie we wkladzie plastikowym niewidocznym na zdjatku. kiedys to pewnie zrobie gdyz ustabilizuje to podloge no i wroci czesc funkcjonalnosci schowkow.
 
 
  
 
butla 70l (byla juz 77l podwojny toroid ale drogo i wiecej miejsca ubywa wiec podmianilismy na szybko u gazownika) po zamknieciu dekla podloga wyglada jak orginal, nie woze zapasu, kupilem RunFlat'y
 
 
Efekt koncowy: 
 
-za 100PLN robie sobie 350km    jesli zdejme kaganiec bestii to jednak nadal ponad 200km
 
-tyl jest znaczaco obciazony takze benzyny woze w baku lekko ponad 10l aby skompensowac wage butli i zatankowanego gazu
 
-starcil kilka konikow- nie oszukujmy sie MUSIAL. po malym remapie kompa silnika ma mniej wiecej 270 na gazie i kolo 300 na benzynie. dodatkowe konie rekompensuja tu dodatkowa mase, MUST BE po prostu prawa fizyki.
 
-6000PLN mniej w portfelu
 
-psychologiczny efekt tankowania bestii DO PELNA powala, dodatkowo znacznie wiecej ludziskow zachwyca sie efektem mojej pracy lizac mi ego- co sprawia mi niesamowita satysfakcje    .
 
 
nie bede jezdzil na benzynie ta bestia, kupilem druga bestie 2001 manuala w sedanie najlzejszy type V na potrzeby mojej wyobrazni, jak znajde tydzien wolnego czasu w wakacje to sobie przerobie i sie pochwale    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roch_27  		  
		 
         moderator Nutrix Bi-Turbo
  
  
                  Auto: Arteon Shooting Brake R 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-04-2009, 16:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Robert powiedz jeszcze jak długo już użytkujesz LPG i czy są jakieś problemy z silnikiem    
 
 
pozdro | 
             
						
				_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo   - 26.01.12r - accident   
 
 
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PLPynton [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-04-2009, 18:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | abym spokojnie spal to musimy poczekac az zrobie ze 100k czyli jeszcze z pol roku | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TommiCrazy  		  
		 
         Forumowicz VR-4 LIFE
  
                  Auto: UKOCHANE 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 903 Skąd: Alderley Edge UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-05-2009, 23:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | na ebaju angielskim byl do sprzedania vr4 z zasilaniem LPG, podobno instalacja byla tak skonstruowana ze po wcisnieciu gazu auto odrazu pracowalo na benzynie, podczas normalnej jazdy bez pobudzania obrotow palil gas.. i tak caly czas.... | 
             
						
				_________________ Galant E38A GLSI 4x4
 
Starion Turbo widebody 2.0T
 
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
 
Outlander 2.0 PHEV 5HS
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jkrzysztof80  		  
		 
         Forumowicz vrmaniak
  
  
                  Auto: Białe i czerwone 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-06-2009, 21:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | I jak z tym gazem? Wszystko sprawnie? Bo chcę mojego zagazować w sierpniu. | 
             
						
				_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
 
FOCUS MK2 2013-?
 
3000GT 2013-?
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PLPynton [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2009, 12:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Matejko  		  
		 
         Mitsumaniak Macho Paczo
  
  
                  Auto: IS220D 
                  Kraj/Country: Australia 
                  Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2009, 15:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PLPynton napisał/a: | 	 		  | pompuje azot w kola | 	  
 
 
a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac     | 
             
						
				_________________ Mateusz <Matejko>
 
Nissan Juke
 
Mazda 2
 
Lexus IS220D
 
Calish4nia
 
 
 
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jkrzysztof80  		  
		 
         Forumowicz vrmaniak
  
  
                  Auto: Białe i czerwone 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2009, 17:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PLPynton napisał/a: | 	 		  | spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic | 	  
 
 
Słuchaj a znasz jakiegoś dobrego gazownika? Jak co pasowałby ktoś z kuj.-pom. ale nie koniecznie. Jak masz jakieś namiary to jeszcze lepiej     | 
             
						
				_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
 
FOCUS MK2 2013-?
 
3000GT 2013-?
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tommyc1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Saab 9-3 TTiD kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-06-2009, 08:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Matejko napisał/a: | 	 		   	  | PLPynton napisał/a: | 	 		  | pompuje azot w kola | 	  
 
 
a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac     | 	  
 
 
Mogę się mylić, ale czy przypadkiem ten azot to nie po to, żeby się ciśnienie w oponie nie zmieniało tak bardzo na skutek różnic temperatury?    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PLPynton [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2009, 09:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze. 
 
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jkrzysztof80  		  
		 
         Forumowicz vrmaniak
  
  
                  Auto: Białe i czerwone 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 18:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PLPynton napisał/a: | 	 		  w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze. 
 
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci. | 	  
 
 
Dzięki ale Lublin to chyba troszkę za daleko dla mnie     | 
             
						
				_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
 
FOCUS MK2 2013-?
 
3000GT 2013-?
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-06-2009, 18:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Taaa, Robert, azot, hę....?
 
 
Ten od "Wizards of NOS", komplecik za 450 GBP?     | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jkrzysztof80  		  
		 
         Forumowicz vrmaniak
  
  
                  Auto: Białe i czerwone 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-07-2009, 22:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dziś byłem zapytać w Birmingham o gaz i zawołali 1700 funa. Mieli też Subaru Impreze 500KM do zagazowania      więc chyba mają jakieś doświadczenie. Koleś wie co robi. Moje pytanko czy gazować go w UK czy Polsce? Co sądzicie? | 
             
						
				_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
 
FOCUS MK2 2013-?
 
3000GT 2013-?
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-07-2009, 23:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W Polsce u doświadczonego gazownika od turbin nie zapłacisz więcej niż 60% tej ceny co w UK. | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jkrzysztof80  		  
		 
         Forumowicz vrmaniak
  
  
                  Auto: Białe i czerwone 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-07-2009, 12:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tylko w razie co serwis mam na miejscu   
 
Jak starsi szukali w Bydgoszczy to raczej trudno znaleźć kogoś kto robi w takich samochodach raczej norma to 4-cylindrowce bez turbinek. | 
             
						
				_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
 
FOCUS MK2 2013-?
 
3000GT 2013-?
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |