Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 15:45
Problemy z zawieszeniem?
Autor Wiadomość
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-02-2008, 15:49   

można zmienić sam sworzeń
_________________
CA0
Galant II
 
 
menadzer
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 10:10   

A jak jest z drążkiem kierowniczym? Może wystąpić luz od strony przekładni czy tylko na końcówce drążka?
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 12:24   

Ja właśnie miałem luż przez drążek kierowniczy, wymieniłem i jest ok.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 01-03-2008, 13:35   

menadzer napisał/a:
Może wystąpić luz od strony przekładni czy tylko na końcówce drążka?


Jak najbardziej może wystąpićluz na przekładni. Módl sie, aby to była końcówka bo nowa przekładnia kosztuje majątek a regeneracja działa na krótką mete.
_________________

 
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 05-03-2008, 21:41   

a ja dorzuce takie pytanko..
Jak wrzucam dwojke to przy spuszczeniu sprzegla czuje lekki stuk. Czasem tez na niektorych wybojach, ale nie moge wyczaic w jakich sytuacjach... jakies sugestie?
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 13-03-2008, 21:32   

Jako, że nie do końca wierzyłem w zapewnienia diagnosty, że w moim aucie wszystko trzyma sie kupy jeśli chodzi o zawieszenie, wiec postanowiłem zajrzeć do zaprzyjaźnionego mechanika. I co sie okazało.
Diagnosta miał racje. Niby nie jest idealne, ale jak to powiedział mechanior "to autko ma najechane prawie 300 tys i nie jest nowe!!. Jesteś przewrażliwiony". Faktycznie, stuka mi tylko górne mocowanie amortyzatora, podobno po wymianie bedzie cisza. Ale Lancerek nie tłumi wszystkich dziur na drodze tak płynnie. Jest dość twardy zdawałoby się (zawieszenie standard). Kończąc: gumy na wahaczach ok, łączniki stabilizatora ok, sworznie ok, amorki do pojeżdżenia.
Czy wy też macie takie uczucie że mimo dobrego zawiasu, czujecie sztywność tego auta?
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
menadzer
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 21:42   

Tak, ja mam. Mój ma przejechane 390 tys, więc nie ma co tu wymagać. Jak ktoś chce płynnie pokonywać nierówności, to niech kupi Galanta.
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 21:42   

Oczywiście normalna praca zawieszenia, niektóre auta mają taką zawiechę po tuningu :mrgreen:
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 17-03-2008, 09:58   

ok... zajrzalem z tesciem pod moja skorupe i znalazlem luz na przekladni kierownicy... grrrr... Czy mam rozumiec ze jedyne co da sie zrobic to wymienic, czy mozna tam cos "dokrecic"? sorki za moze infantylne pytanie, ale znam sie na wozach mniej wiecej jak swinia na pieprzu.. ;)
Jezeli wymiana to ile za to moga krzyknac?
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
sebastian85 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4g92
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 28-06-2009, 21:13   

Żeby nie zakładać nowego tematu..
U mnie natomiast końcówki,sworznie,simerbloki są ok natomiast na kosztowniejszych podzespołach jest luz...prawy przód w góre i ...

koło jakby na przegubie ma luz

prawy drązek kierowniczy ma luz (w maglownicy)

jak ruszam i jade na jednym gazie to stuka ...jak hamuje natomiast cisza

pytania:
1.na dr reakcyjnym wybita guma jaki koszt i gdzie
2.maglownica do wymiany czy regenaracja i jak ja samemu przepowadzić regeneracje o ile sie da
3.luz kola na przegubie (naprawiałem nissan sunny b11 i tam przegub do piasty dociąga śruba czy w cbo jest tak samo bo tam nie zaglądałem)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.