 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] ustawienie paska rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-06-2009, 10:04
|
|
|
maroch, wg opisu aukcji ani jeden nie podejdzie bo są do starszych modeli Colta. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-06-2009, 12:56
|
|
|
maroch, ale jakbys wyprasowal srodek tego napinacza i wprasowal od drugiej strony, to kolnierz bylby na zewnatrz? - prawda? i o to wlasnie mi chodzi
tu akurat jest dobrze (na tym zdjeciu z aukcji), ale spotykalem sie z bledami fabryki podczas montazu
pisalem ogolnie
jesli silnik dziala a wszystko jest zalozone prawidlowo, to sie narazie nie przejmuj tylko obserwuj pasek (co jakis czas kontroluj stan - gorna obudowa rozrzadu to 3 srubki) i sluchaj czy nic tam nie stuka |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 16-06-2009, 16:06
|
|
|
dokładnie mam ten :
http://cgi.ebay.de/Spannr...614154001r39125
i dokładnie tak wygląda
silnik nie działa mi na razie i zapewne jeszcze długo, 1 sec i pasek zjechał i narobił mi bałaganu, pasek trzyma przed spadkiem tylko koło pasowe alternatora
jak tymczasowo złożyłem głowicę, to pasek od razu zjechał na pozycję na pierwszym zdjęciu
nie wiem, luźny pasek, krzywe koła ? przecież to nie napinacz powinien utrzymywać pasek w pozycji ? i dlaczego to jest tak beznadziejnie zrobione że napinacz nie ma korytka |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-06-2009, 21:45
|
|
|
alez ma korytko - kolnierz ma z jednej strony i pasek sie nie zsuwa na blok
a z drugiej strony jest blaszka zakladana na dolna zebatke, od walu
i te 2 elementy tworza korytko dla paska - we wszystkich silnikach Mitsu sa podobne konstrukcje i dziala OK, wiec problemow nie doszukiwalbym sie w konstrukcji napinacza/paska lecz gdzies indziej |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 29-06-2009, 09:16
|
|
|
1. oddałem te 2 głowice do naprawy, zrobili mi jedną z najlepszymi zaworami, wyszlifowana
2. założyłem głowice i pasek, a ten zsuwa się nadal i wystaję 1.5 mm za koło
3. odpalił od razu, dziwne dźwięki wydawał pasek - wiadomo, ale przy dodawaniu gazu dławił się
przypomnę, że 2 miesiące stał po tym jak popsułem, a przed tym wszystko ganiało jak trzeba |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-06-2009, 10:39
|
|
|
Sprawdź na starym napinaczu.
Jak u brata robiłem rozrząd w Astrze to miłem podobne jaja i wymieniałem nawet koła zębate - a się okazało że trafiony był nowy napinacz zresztą bardzo dobrej firmy. |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 01-07-2009, 07:53
|
|
|
no to poszedłem w komerche, chociaż filmy z nim w roli głownej zrobie
http://www.youtube.com/watch?v=BoMSVpEFy2Y
jeżeli nie dołożyłem blaszki przy dolnym kole może się tak dziać? i gdzie mógłbym je dostać bo nie wiem czy je znajdę |
|
|
|
 |
|
|